اینه کاری در دکوراسیون منزل-dekoland.net

با آینه کاری دکوراسیون داخلی منزل را جذاب‌تر، زنده‌تر و شخصی‌تر کنید.  استفاده از آینه کاری جدید در خانه شما هر فضایی را تازه می‌کند. حنی در طراحی کابینت آشپزخانه نیز می‌توان از آینه کاری استفاده کرد. اما باید بدانید که چگونه برای هر اتاق آینه کاری در دکوراسیون منزل، ایده آل را انتخاب کنید و در نتیجه یک جلوه لوکس ایجاد کنید.

آیا محیط شما دامنه و درخشندگی می‌خواهد؟ یا آیا واقعاً می‌خواهید آن را با پیچیدگی زیادی برند کنید؟ در این مقاله بدانید که مزایای استفاده از این آینه کاری چیست، ترندهای اصلی و نحوه ساخت دکوراسیون آینه ای خود در هر منطقه چیست

اینه کاری در دکوراسیون منزل-dekoland.net

استفاده از آینه کاری در فضای داخلی

استفاده از آینه کاری خانه شما را به یک فضای هنری پر جنب و جوش تبدیل می‌کند. فناوری پردازش (با یا بدون وجه) و دکور آینه کاری ممکن است بسته به محل نصب  در اتاق خواب ساده، در اتاق نشیمن، در سالن، و همچنین در سبک  متفاوت باشد . آینه‌کاری به طور فعال توسط دکوراتورها برای حل مشکلات طراحی دشوار استفاده می‌شود.

با این حال، این عنصر داخلی می‌تواند نه تنها یک عملکرد زیبایی شناختی، بلکه کاملاً کاربردی نیز داشته باشد. اثر انعکاسی منحصر به فرد آینه کاری اصلاح کاستی‌های دکوراسیون داخلی  را آسان می‌کند. این کاستی ‌ها عبارتند از :

عدم تقارن اتاق‌های تنگ باریک را به دلیل توانایی سطوح آینه برای گسترش بصری فضا تغییر دهید.

افزایش روشنایی در اتاق های تاریک.

 حجم و عمق دادن به اتاق‌های کوچک.

با نصب تعداد زیادی آینه الماسی شکل یا تزئینات عمودی از کف به بالا، ارتفاع سقف ها را به صورت بصری افزایش دهید.

استفاده از آینه‌ کاری در اتاق نشیمن بالای مبل‌ها، در اتاق خواب بالای سر تخت، در آشپزخانه بالای میز براق ظاهر می‌شود. کاربرد آینه‌ کاری در حمام عالی به نظر می‌رسد و به حداکثر آرامش  کمک می کند. آینه‌کاری روی دیوار در راهرو جایگزین آینه معمولی خواهد شد.

استفاده از آینه‌کاری در سبک‌ های دکوراسیون کلاسیک یا آرت دکو عالی به نظر می‌رسد. آنها شکوه بیشتری را به آپارتمان‌های درجه یک اضافه می ‌کنند.

مزایای استفاده از آینه کاری در دکوراسیون منزل

از مزایای استفاده از آینه‌کاری در فضای داخلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به لطف توانایی بازتابی آن، آینه‌کاری می‌‌تواند یک تکنیک منطقه‌بندی عالی باشد که یکپارچگی درک فضا را نقض نمی کند.
  • یک آینه‌کاری از چندین آینه می‌تواند یک بازی رنگی غیرقابل پیش بینی زیبا و قابل تغییر در فضای داخلی ایجاد کند. توانایی نوری آینه‌ها برای پراکندگی نور بدون جذب آن به شما امکان می‌دهد راه حل‌های رنگی غیر معمول ایجاد کنید.
  • یک آینه‌کاری مدرن از آینه‌ها را می‌توان نه تنها بر روی دیوار‌ها، بلکه در سقف و به عنوان پارتیشن داخلی نیز استفاده کرد.
  • پنل‌های آینه  را می‌توان به اسانی به یک اثر هنری تغییر داد. می ‌توانید پانل‌ها را به همراه قاب‌های مرمری، چوبی، گچی روی دیوار نصب کنید. چنین ترکیباتی به فضا عمق می‌بخشد، بر روی  طرح  تمرکز می‌کند، بر زیبایی شناسی سبک‌های داخلی مانند کلاسیک، باروک، مدرن تأکید می‌کند.

مزایای استفاده از اینه کاری در دکوراسیون منزل-dekoland.net

ویژگی‌های عملکردی آینه کاری در دکوراسیون داخلی

  • مقاومت در برابر رطوبت : به لطف این کیفیت، آینه‌کاری را نیز می توان در اتاق‌هایی با سطح رطوبت بالا مانند حمام،  آشپزخانه،  گلخانه نصب کرد.
  • مقاومت در برابر گرما : پنل آینه ‌ای بزرگترین نوسانات دما را که در یک آپارتمان ممکن است تحمل می‌کند.
  • بی اثری شیمیایی :  برای مراقبت از آینه‌ها می توان از هر ماده شیمیایی خانگی استفاده کرد. تنها استثناء محصولات با ذرات ساینده، اسفنج‌های سخت است – در یک کلام، هر چیزی که می‌تواند سطح را خراش دهد یا آسیب برساند.

چگونه یک آینه کاری در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید

هر کس می تواند چنین لمس خیره کننده‌ای را به خانه خود بیاورد. برای بزرگ‌تر کردن بصری فضا، باید ترکیبی از قطعات بزرگ‌تر بسازید و آنها را در مقابل منابع نور برای مثال، پنجره‌ها قرار دهید. اگر هدف اعوجاج فضا است، می‌توانید یک پنل آینه‌ای بخرید یا یک پنل آینه‌ای با تصویر خاص یا رنگ‌آمیزی انتخاب کنید.

 نحوه ایجاد آینه کاری فضای داخلی:

  • دیوار یا ناحیه ای که آینه‌کاری را  روی آن قرار خواهد گرفت را اندازه گیری کنید.
  • طرح خود را مطابق با جهت های اصلی مفهوم سبک از طراح ترسیم یا سفارش دهید.
  • قطعات پانل را با هر شکل، اندازه و با هر دکوری از فروشگاه مزبور سفارش دهید.
  • تراز کردن دیواری که قرار است پانل روی آن نصب شود، توصیه می‌شود
  •  قطعات آینه را با چسب مخصوص  یا درزگیر غیر اسیدی وصل کنید.

چگونه یک اینه کاری در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید-dekoland.net

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *