اتاق نشیمن مدرن

اتاق نشیمن مدرن نیاز به بررسی کامل اصول و قواعد آن دارد. بنابراین شما نمی توانید بدون داشتن پیش زمینه ای در این باره شروع به چیدمان کنید و در نهایت نام مدرن را بر روی دیزاین خود بگذارید.

از طرفی با توجه به این سبک زیبا افراد زیادی می خواهند بدانند که این اصول قواعد چه هستند تا بتوانند در طراحی داخلی و دکوراسیون از آن بهره گیرند. در صورتی که شما هم خواهان این طراحی دکوراسیون هستید می توانید در ادامه مطلب با دکولند همراه باشید تا برخی از اصول آن را مورد بررسی قرار دهیم این نکات در هر دکوراسیون داخلی مربوط به اجرای سقف، مبلمان، رنگ امیزی دیوار ها و یا کاغذ دیواری ها می باشد.

اتاق نشیمن مدرن چگونه شکل می گیرد

اولین و مهمترین نکته در مورد سبک مدرن این است که نیازی به گچ بری و یا مدل خاصی در سقف نمی باشد. به طور کلی اگر خواهان طرح مدرن پذیرایی هستید باید انتخاب کناف را از ذهن خود بیرون کنید. مناسب ترین انتخاب در این سبک رنگ، کاغذ دیواری و استفاده از طرح چوب و یا سنگ می باشد. با این حال انتخاب موارد تنها به سلیقه و شناخت شما از این سبک دارد. ممکن است شما نخواهید به طور کامل از اصول و قواعد پیروی کنید که این کاملا بسته به سلیقه شماست، اما در انتها نمی توانید انتظار یک پذیرایی مدرن را داشته باشید. راه دیگری برای آن دسته از افراد که علاقه خاصی به کناف دارند، این است که از کناف های ساده که دارای خطوطی صاف و یکدست هستند استفاده کنید.

اکسسوری مناسب اتاق نشیمن مدرن

در این سبک لازم است که تمام لوازم و اکسسوری که در هال قرار می گیرد، کاربردی بوده و به یک نحوی مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین استفاده از لوازم تزئینی که کاربرد خاصی ندارند و تنها برای زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند در این میان جایی نخواهند داشت.

در صورتی که تمایل داشته باشید از دکوری استفاده کنید، تنها ان هایی را انتخاب کنید که بسیار زیبا هستند و با خرید انواع مختلف دکوری با سبک های مختلف هال را از حالت عادی و راحتی خود خارج نکنید.

مصالح مخصوص پذیرایی مدرن

در ساخت اتاق نشیمن مدرن لازم است که از ابتدایی ترین موارد مانند مصالح کار را آغاز کنید. توجه داشته باشید که در طراحی داخلی هال به سبک مدرن باشد از موادی مانند شیشه، استیل، کروم و بتن استفاده نمایید. در ادامه لازم است که در خرید لوازمی مانند مبلمان، میز و مواردی از این دست به این موضوع دقت داشته باشید که ان ها را متناسب با مصالح کاربردی انتخاب کنید. در نهایت بهتر است از پارکت چوبی و یا سنگی مهندسی شده استفاده شود.

همچنین بخوانید : بازسازی ساختمان در تهران

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق نشیمن مدرن

لازم است که در انتخاب رنگ به گونه ای عمل کنید که رنگ هایی مانند کرم، قهوه ای خاکی و یا رنگ های خنثی مانند طوسی، سفید و مشکی از جمله رنگ ها غالب در محیط باشند. از این دسته از رنگ ها در طراحی داخلی استفاده کنید و رنگ مبلمان و پرده را از یاد نبرید. چراکه بخش اعظم پذیرایی را این دو مورد پوشش می دهند.

در صورتی که قصد داشته باشید فضای پذیرایی شارپ و زنده باشد می توانید  از رنگ های زرد، قرمز و رنگ های دیگر مانند بنفش و آبی استفاده کنید.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق‌العاده

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق نشیمن مدرن

انتخاب مناسب ترین مبل

اتاق نشیمن مدرن نیازمند مبلمانی ست که تکمیل کننده سبک آن باشد. بنابراین مبلمان استیل و کلاسیک در آن جایی نخواهد داشت. مناسب ترین مبلمان برای چنین اتاقی آن هایی هستند که پایه های کوتاه داشته و طولشان زیاد است. به طور کلی استفاده از لوازمی که دارای خطوط صاف و منظم است در این طرح بسیار به چشم می آید.

همچنین بخوانید : طراحی داخلی آپارتمان کوچک و بزرگ به شیوه جدید و مدرن

پرده مناسب چه پرده ایست

برای دکوراسیون داخلی و طراحی اتاق نشیمن مدرن لازم است بدانید استفاده از پرده های کلاسیک ممنوع بوده و جای آن را می توانید با انتخاب بهتری پر کنید. که این انتخاب پارچه حریر می باشد. در این طراحی و سبک دکوراسیون داخلی به هیچ‌وجه پارچه های طرح دار و یا والان دار جایی ندارند.‌

اگر بخواهید حریم شخصی خود را حفظ کنید می توانید از یک پارچه آستر برای زیر پرده استفاده کنید.

همچنین بخوانید : مدل آینه کاری جدید ، مدل های چشم نواز ۲۰۲۲

پرده مناسب چه پرده ایست

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *