انواع بازسازی ساختمان دکولند

انواع بازسازی ساختمان در پروژه های بازسازی خانه به اندازه کافی پیچیده هستند بدون اینکه نگران اصطلاحات به کار رفته باشید. با این حال، افراد غیر حرفه ای و پیمانکاران به طور یکسان دائماً اصطلاحاتی مانند “نوسازی”، “بازسازی” و “ترمیم” را در حین بحث در مورد پروژه های مختلف در اطراف خانه با هم عوض می کنند. اگر تا به حال با ماهیت قابل تعویض این اصطلاحات ساخت و ساز گیج شده اید، تنها نیستید. با این وجود، هر کلمه معنای خاص خود را دارد، متمایز و جدا از دیگران!

بازسازی خانه

این عبارت به این معنی است که شما می خواهید تغییرات ساختاری و اضافاتی در خود خانه ایجاد کنید.

بازسازی  خانه به این معنی است که شما شکل و چیدمان ساختمان را دوست دارید، اما می خواهید ظاهر آن را به روز کنید و بهبود بخشید.

برای بازسازی  خانه مستلزم هستید کارهایی را انجام دهید تا ساختمان ایجاد شده با آنچه بود تفاوت داشته باشد‌.

همچنین بخوانید : بازسازی خارجی ساختمان

پروژه های بازسازی خانه

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، بازسازی یک خانه معمولاً مستلزم ایجاد تغییرات ساختاری نسبتاً اساسی  . برداشتن یک دیوار، شکافتن یک فضا، یا اضافه کردن یک اتاق دیگر به طور کامل، همه پروژه های بازسازی در نظر گرفته می شوند.

به طور معمول بازسازی یک خانه شامل کارهایی است که ضروری نیستند. در عوض، بر پروژه هایی تمرکز می کند که با کمک آن به جریان ترافیک یا افزایش دید، چیدمان خانه را بهبود ببخشید. به جذابیت های آرایشی خانه مانند ایجاد فضاهای بازتر اضافه کنید. مقدار فضای قابل استفاده موجود را افزایش دهید، همانطور که در مورد یک ساختار کاملاً جدید مانند یک الحاقیه یا ایوان عمل می کنید.

در بسیاری از موارد، پروژه های انواع بازسازی ساختمان نیاز به کمک یک پیمانکار ساخت و ساز دارای مجوز دارند تا اطمینان حاصل شود که یکپارچگی ساختاری خانه حفظ شده و از قوانین ساختمانی محلی پیروی می شود. مگر اینکه در حال انجام یک بازسازی کامل خانه باشید که بر هر قسمت از خانه تأثیر می گذارد، بیشتر بازسازی ها به یکی از دو دسته تقسیم می شوند.

همچنین بخوانید : بازسازی آپارتمان

انواع بازسازی ساختمان دکولند

انواع بازسازی ساختمان

بازسازی های داخلی

تعجب آور نیست که بازسازی های داخلی بر داخل خانه متمرکز شده اند. آنها می توانند شامل چیزی به اندازه تغییر کامل ساختار یک اتاق باشند و می توانند به حداقل اضافه کردن یا حذف یک ویژگی مانند تیر، دیوار یا شومینه باشند.

بسته به محدوده پروژه (و همچنین قوانین ساختمان محلی شما)، ممکن است برای شرکت در پروژه های بازسازی داخلی خاص به مجوز نیاز باشد.

بازسازی های خارجی از انواع بازسازی ساختمان

از انواع بازسازی ساختمان می توان بازسازی خارجی را نام برد.  جایگزین مناسب برای بازسازی داخلی، یک دسته خارجی است. پروژه‌های بازسازی بیرونی می‌توانند شامل فعالیت‌های کوچک‌تر و در عین حال متحول کننده مانند تغییر روی سقف فلزی یا تعویض چوب با نمای وینیل باشند. آنها همچنین می توانند از نظر ماهیت قوی تر باشند، مانند افزودن یک سانروف، پاسیو، ایوان یا بالکن به یک سازه موجود. بار دیگر، پروژه های بلند پروازانه تر، به ویژه آنهایی که نیاز به تخریب یا شکستن زمین دارند، احتمالاً در بسیاری از مناطق به مجوز نیاز دارند.

همچنین بخوانید : طراحی کابینت آشپزخانه

پروژه های بازسازی خانه

انواع بازسازی ساختمان در اینجا هم تعمیر هر چیزی که فرسوده شده و هم ارائه به روز دکوراسیون برای بخش‌هایی از خانه است که «در زمان گذشته» هستند.

معمولاً دو راه وجود دارد که می توانید خانه را بازسازی کنید. بازسازی خانه زمانی انجام می شود که صاحب خانه آماده است تا خانه موجود را که از نظر دکوراسیون قدیمی است، به طور کامل ارتقا دهد. این می تواند به معنای واقعی کلمه همه چیز را در مورد خانه به استثنای چیدمان و ساختار اصلی آن در برگیرد. گزینه جایگزین بازسازی جزئی است که در آن تنها یک قسمت از خانه در یک زمان ارتقا می یابد.

در هر صورت، پروژه‌های نوسازی می‌توانند به طور چشمگیری از نظر اندازه و دامنه متفاوت باشند و می‌توانند شامل گزینه هایی مانند:

جایگزینی گچ و تخته با دیوار خشک.

راه اندازی برق و لوله کشی نو.

تامین روشنایی، گرمایش و سرمایش با انرژی کارآمد.

به روز رسانی لوازم خانگی اصلی با مدل های جدیدتر مد روز و کارآمد.

با توجه به ماهیت «بهبود» این فعالیت‌ها، بسیاری از پروژه‌های انواع بازسازی ساختمان تمایل دارند حول مناطق پر استفاده خانه مانند آشپزخانه و حمام بچرخند. بار دیگر، اگر ماهیت پروژه پیشرفته‌تر باشد، ممکن است حداقل به کمک حرفه‌ای نیاز داشته باشد، مانند استخدام یک برق‌کار یا لوله‌کش دارای مجوز محلی که به درستی پیوند و بیمه شده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *