انواع پنجره Upvc

پلی ونیل کلرید یک ماده پلاستیک سیک است که در ساخت انواع لوله، قاب و بسیاری از مواد ساختمانی دیگر و سایر تجهیزات کاربرد دارد. ساختار کلی این ماده نمک طعام و نفت خام است. پلی ونیلی کلرید با توجه به ساختاری که درد می تواند به راحتی در برابر گرما و سرما تغییر شکل داشته باشد.انواع پنجره Upvc را در این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم لازم است تا انتها با ما همراه باشید.

به طور کلی تولید کنندگان در این عرصه می توانند انواع مختلفی از این ماده را در طرح و رنگ های بسیاری ارائه دهند و شما با توجه به ساختمان و هماهنگ با تجهیزات دیگر آن ها را تهیه نمایید.

در صورتی که پنجره های یو پی وی سی در شرایط استاندارد تولید شود و از نظر کیفیت قابل قبول باشد، عایق بسیار مناسب حرارتی و صوتی می باشد. از این رو این مدل پنجره ها را بهترین انتخاب برای صرفه جویی در انرژی می دانند.

پنجره Upvc جایگزین پنجره های قدیمی

انواع پنجره Upvc ساختاری دارند که آن ها را برای منظورهای مختلف قابل استفاده می کند از طرفی نصب این محصول ساده بوده و همین مورد موارد مصرف آن را افزایش می دهد.

با توجه به توضیحات فوق متوجه شدیم که به راحتی می توان پنجره های upvc را می توان جایگزین پنجره های قدیمی کرد.

هزینه انواع پنجره Upvc

توجه داشته باشید که خرید پنجره یوپی وی سی هزینه های شما در انرژی های گرمایشی و سرمایشی را کنترل می کند بنابراین برای خرید پنجره ها هینه نمی کنید بلکه در هزینه های خود صرفه جویی هم می کنید. با توجه له ساختاری که این پنجره ها دارد به راحتی می توانید آن ها را جایگزین کنید و برای نصب آن ها نیازی به تخریب بنا نمی باشد. با توجه به تمام موارد یاد شده، نسبت به متریال دیگر با در نظر گرفتن صرفه جویی در موارد یاد شده قیمت بسیار مناسبی دارد.

با این حال برای محاسبه قیمت، تولید کنندگان بر اساس قسمت های مختلف ساخته شده از پروفیل استفاده می کنند. بنابر این قاعده قسمت های ثابت مسبت به قسمت های تاشو قیمت کمتری دارد. ابن تفاوت قیمت به دلیل این است که پروفیل استفاده شده در پنجره های باز شو دو بار به کار رفته است هم برای قسمت ثابت و هم برای قسمت تاشو، از این رو قیمت این پنجره ها بیشتر از پنجره های معمولی می باشد.

از طرفی برای تولید انواع پنجره Upvc تمام لوازم جانبی مانند دستگیره و موارد دیگر باید در نظررفته شود با این حال برای گرفتن قسمت روز بهتر است با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

همچنین بخوانید : بهترین مارک پروفیل UPVC برای در و پنجره دوجداره

هزینه انواع پنجره Upvc

 

کیفیت پنجره های Upvc

انواع پنجره Upvc از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند اما این استحکام را نمی توانید با نگاه ظاهری دریابید چرا که در عین ظرافت کامل، مقاومت بسیار بالایی دارد.

از طرفی امنیت پنجره های Upvc  بسیار بالاست به گونه ای که از بیرون به هیچ طریقی نمی توان آن را باز کرد، حتی دزدان حرفه ای از باز کردن این مدل پنجره عاجز هستند از این افراد برای بالابردن امنیت داخلی از این سیستم درب و پنجره استفاده می کنند.

همچنین بخوانید : هزینه بازسازی خانه های قدیمی در تهران

بهترین زمان برای نصب پنجره 

تولید انواع پنجره Upvc در کارخانه کمتر از یک هفته بعد از سفارش شما انجام می شود. زمان نصب آن ها دو الی سه روز می باشد. به طور کلی زمان تولید و نصب بستگی به تعداد سفارشات شما دارد برای هماهنگی های لازم و استعلام موجودی بهترین راه تماس با کارشناسان می باشد. در این روش شما می توانید از قیمت های تولید عمده و خرد مطلع شوید و متناسب با تعداد درخواست سفارش خود را انجام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن در و پنجره یوپی وی سی را تحویل بگیرید.

همچنین بخوانید : طراحی کابینت آشپزخانه تا قیمت کابینت آشپزخانه

ویژگی پنجره های یو پی وی سی

انواع پنجره Upvc سالم و بهداشتی ست و با اکسیژن ترکیب نمی شود. و دیگر ویژگی بسیار مهم آن ها ضد رطوبتی بودن آن هاست و آب هیچ گونه تاثیری بر آن ها نمی گذارد.

بهترین عایق صوتی و حرارتی می باشد و مقاومت و طول عمر بسیار بالایی دارد.

با محیط زیست سازگار است و در برابر آتش سوزی و شرایط جوی محیط کاملا مقاوم است.

انواع پنجره Upvc در عین زیبایی و ظرافت قیمت بسیار مناسبی دارد و باعث کاهش هزینه های دیگر می شود.

همچنین بخوانید : هزینه بازسازی ویلا چقدر است؟ آشنایی با مراحل انجام آن

ویژگی پنجره های یو پی وی سی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *