بازسازی آشپزخانه و پذیرایی

تیم دکولند آماده انجام انواع بازسازی آشپزخانه و پذیرایی های کوچک و بزرگ می باشد. در ادامه این مقاله ما به این موضوع خواهیم پرداخت و شما می توانید تمامی جوانب بازسازی آشپزخانه و پذیرایی ها را مطالعه کنید.

بازسازی آشپزخانه و پذیرایی های کوچک

از مسائل مهم در حال حاضر بازسازی آشپزخانه و پذیرایی می باشد. بازسازی و دیزاین این بخش از خانه برای خانم های خانه دار بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. خانم های خانه دار وقت زیادی را در آشپزخانه می گذرانند. به همین دلیل باید این فضا آنطور که می خواهند باشد تا از بودن در آن مکان لذت ببرند.

بازسازی آشپزخانه و پذیرایی

طراحی کلی آشپزخانه و پذیرایی

  • آشپزخانه

اولین گام برای دیزاین یا بازسازی آشپزخانه و پذیرایی می باشد. طراحی کلی یعنی این که تمام اجزای موجود در آن مکان به یکدیگر بیایند. شما در رابطه با دیزاین آشپزخانه باید کابینت ها و میز نهار خوری و صندلی هایی را بگیرید که مناسب یک دیگر باشند و به نوعی مکمل هم باشند تا یک فضای جذاب و زیبا را به وجود بیاورند.

به غیر از دیزاین ، چیدمان این وسایل هم بسیار حائز اهمیت می باشد. شما باید به گونه ای این وسایل را در آشپزخانه قرار بدهید تا دم دست شما باشند و به طور کلی در دسترس باشند. تا به این جا در رابطه با طراحی کلی آشپزخانه صحبت شد.

همچنین بخوانید : بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

  • پذیرایی

همان طور که گفته شد قرار است در رابطه با بازسازی آشپزخانه و پذیرایی صحبت شود. در ادامه در رابطه با پذیرایی صحبت می کنیم. در دیزاین کلی سالن پذیرایی باید به وسایلی هم چون مبل و فرش دقت فراوانی داشته باشید. چیدمان مبل ها در خانه بسیار مهم می باشد.بهتر است که مبل ها را کمی متمایل به مرکز چیده و بیش از حد نزدیک به دیوار نباشند.

البته در پذیرایی های کوچک نباید بدین صورت عمل کرد. در پذیرایی های کوچک بهتر است که مبل ها را در یک گوشه بچینید تا فضای زیادی را اشغال نکنند. در پذیرایی های کوچک بهتر است از مبلمان کمتر استفاده کنیم.

یکی از موارد خوب برای دیزاین پذیرایی مبلمان L مانند می باشد. برای این که یک ایده و طرح کلی خوب را پیاده سازی کنید نیاز به مشورت با کارشناسان طراحی و دیزاین دارید. دکولند مجموعه ای است که کارشناسان آن می توانند شما را در زمینه دیزاین و بازسازی آشپزخانه و پذیرایی کمک کنند.

بازسازی آشپزخانه و پذیرایی

در زمان های گذشته آشپزخانه از پذیرایی جدا بود. یعنی دیواری بین آشپزخانه و پذیرایی بود و یک در نیز در آن جا وجود داشت. در معماری قدیم دید به آشپزخانه وجود نداشت ولی در معماری حال حاضر آشپزخانه ها کاملا جلوی چشم می باشند و تنها یک اپن مرز بین پذیرایی و آشپزخانه است. پس در حال حاضر بهتر است که یک آشپزخانه شیک و مدرن را برای خود مهیا کنیم.

اگر آشپزخانه شما دیگر قدیمی شده و می خواهد آن را بازسازی کنید. بهتر است که کاشی ها و رابیتس ها و سرامیک ها را دست نزنید و کابینت ها را تغیر دهید. زیرا هزینه کمتری برای شما در بر خواهد داشت.

البته که در بعضی موارد باید لوله کشی و کاشی و سرامیک و همه را عوض کنید. اگر آشپزخانه شما عمر طولانی داشته باشد این کار را  برای داشتن یک آشپزخانه زیبا باید انجام داد. البته اگر می خواهید تغییرات زیادی در آن ایجاد کنید بهتر است تا همه ی کابینت ها و کف پوش ها نیز عوض شوند.

بازسازی آشپزخانه و پذیرایی

بازسازی پذیرایی

تا به اینجا در رابطه با آشپزخانه صحبت شد. در این بخش قرار است در رابطه با بازسازی پذیرایی نکاتی را بیان کنیم. امروزه هدف بسیاری از معماران و دیزاینزها در جهت بازسازی پذیرایی ها با ابعاد کوچک بدین صورت می باشد که علاوه بر زیبایی، فضای کافی در پذیرایی برای خانواده موجود باشد.

از مراحل مهم بازسازی پذیرایی ها انتخاب یک کاغذ دیواری یا یک رو پوش برای دیوار ها می باشد. در پذیرایی های کوچک بهتر است از رنگ های روشن و شاد استفاده شود تا خانه دلگیر بنظر نیاید.

از دیگر مراحل مهم بازسازی پذیرایی ها گرفتن یک دست مبل شیک و جمع و جور می باشد. مبل ها برای پذیرایی های کوچک بهتر است که به صورت پنج نفره باشند.

مبل ها اگر به صورت L مانند باشند نیز بهتر است. البته معمولا پذیرایی های مربعی شکل گزینه مناسبی برای این مبل ها نیستند. علاوه بر تغییر وسایل می توانید رنگ دیوار ها یا کاغذ دیواری آن ها را عوض کنید یا کف آن را پارکت و سرامیک نمایید.

 

همچنین بخوانید : هزینه بازسازی چقدر است؟

نتیجه گیری

پذیرایی و آشپزخانه دو عضو بسیار مهم خانه می باشند. این دو بخش از خانه بیشتر در دید عموم می باشد و رسیدن به نقش و نگار مربوط به این بخش ها امری ضروری است. در رابطه با بازسازی آشپزخانه و پذیرایی این مسئله بسیار حیاتی و مهم می باشد که شما طراحی کلی آن ها را در نظر بگیرید. برای این کار بهتر است از یک مشاور مجرب و خوش سلیقه کمک بگیرید. مجموعه دکولند دارای مشاوران بسیاری است که می توانند به شما پیشنهادات خوب و ارزنده ای را ارائه دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *