بازسازی ساختمان تجاری

بازسازی ساختمان تجاری املاک تجاری اغلب به نوسازی تجاری و تعمیرات سازه ای پس از آتش سوزی، سیل و سایر بلایای طبیعی نیاز دارند. اما این همیشه صدق نمی کند؛ گاهی اوقات برای تغییر کاربری، فرسودگی ساختمان یا موارد دیگر نیاز به بازسازی تجاری و اداری دارید، بنابراین بازسازی ساختمان تجاری مورد استقبال بسیاری از شرکت ها قرار می گیرد.

بازسازی ساختمان تجاری چقدر طول می کشد؟

زمان مورد نیاز برای بازسازی یک فضای تجاری به اندازه و محدوده پروژه بستگی دارد. پروژه ای به سادگی به روز رسانی رنگ و کفپوش می تواند تنها چند هفته طول بکشد. از سوی دیگر، یک بازسازی در مقیاس بزرگتر، مانند ایجاد یک طبقه کاملاً جدید، می تواند هشت ماه یا بیشتر طول بکشد.

هنگام تخمین جدول زمانی پروژه بازسازی کسب و کار، مهم است که هزینه های برآورد شده را در نظر بگیرید. بازسازی یک ساختمان تجاری بسته به اندازه و طول پروژه می تواند هزینه داشته باشد. بنابراین، پروژه هایی با بودجه کمتر ممکن است به زمان بندی کوتاه تری نیاز داشته باشند. چاپ چک لیست بازسازی ساختمان تجاری می تواند به شما در سازماندهی پروژه کمک کند.

بازسازی ساختمان تجاری

مرحله آماده سازی

بخش مهمی از فرآیند نوسازی، مرحله برنامه ریزی است در این مرحله، جزئیات پروژه خود را برنامه ریزی می کنید، بودجه را تهیه می کنید و فرآیند استخدام را آغاز می کنید.

ساختمان و محله اطراف را در بررسی کنید

صرف زمان برای بازرسی صحیح ساختمان اولین قدم مهم در فرآیند بازسازی است. این به شما کمک می کند تا احساسی نسبت به مکان پیدا کنید، مشکلات آشکار را پیدا کنید و محله را بشناسید. هنگام بررسی یک ساختمان، در نظر بگیرید که چگونه تغییرات شما بر ظاهر و هویت منطقه اطراف تاثیر می گذارد. همچنین این زمان خوبی برای ارتقاء ساختمان های شهر شماست.

تخمین بودجه

زمانی که متوجه شدید خانه یا فضای اداری را باید بازسازی کنید، شروع به تهیه بودجه نمایید. بودجه باید هزینه مواد، هزینه های نیروی کار، زمان تخمینی و هر عامل دیگری که ممکن است بر هزینه کل تأثیر بگذارد را در نظر بگیرد.

برای کاهش ریسک در آینده بسیار مهم است که تا حد امکان دقیق بودجه بندی کنید. به خصوص در پروژه های بزرگ با قطعات متحرک زیاد. برای انجام این کار، باید یک تجزیه و تحلیل کامل هزینه بازسازی انجام دهید و از طراحان و پیمانکاران قیمت دقیق دریافت کنید.

یک پیمانکار استخدام کنید

هنگامی که فرآیند استخدام را شروع می کنید، باید یک پیمانکار بازسازی ساختمان تجاری به جای یک پیمانکار عمومی استخدام کنید. این نوع پیمانکار در ساخت و ساز تجاری تخصص دارد و درک بهتری از چگونگی تکمیل موفقیت آمیز پروژه خود خواهد داشت.

پیمانکار شما مسئول همه چیز از اخذ مجوزهای ساختمانی تا نظارت بر خرید خواهد بود. بنابراین، انتخاب پیمانکار مناسب بسیار مهم است. برخی از ویژگی های مهمی که باید در یک پیمانکار حرفه ای به دنبال آن باشید عبارتند از:

مجوز و بیمه دارد

برآورد هزینه واقعی را ارائه می دهد

با نوع پروژه آشنا است

مراجع خوب و سابقه کاری عالی

او تیم بزرگی برای تکمیل پروژه دارد

بازسازی ساختمان تجاری

پیش ساخت

پس از بودجه بندی و استخدام یک پیمانکار، پروژه شما می تواند با طراحی و ساخت پیش برود. در این مرحله شما یک طرح ایجاد می کنید، قرارداد را نهایی می نمایید و مواد و تجهیزات مورد نیاز پروژه خود را خریداری می کنید.

یک راه حل و طرح مفهومی ایجاد کنید

مرحله پیش از ساخت با ایجاد یک طرح دقیق آغاز می شود که به هدایت بقیه پروژه کمک می کند.

تکمیل قراردادها

قبل از زدن اولین چکش، باید تمام قراردادها را با دقت کامل کنید. این شامل قراردادهای ساخت و ساز و قرارداد با پیمانکاران و سایر اعضای تیم است. هنگام بررسی قراردادها، اطمینان حاصل کنید که همه برنامه‌ها، تاریخ ساخت، شرایط پرداخت و ضمانت‌ها واضح و دقیق هستند.

مواد و تجهیزات را آماده نمایید

خرید مصالح ساختمانی مناسب می تواند یک فرآیند دشوار باشد. خوشبختانه، پیمانکار با تامین کنندگان و شرکت های اجاره تجهیزات همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که پروژه در حد بودجه باقی می ماند.

پس از آماده شدن تجهیزات و مواد، قراردادها و سفارشات خرید را نهایی کنید تا مطمئن شوید که با قیمت های قبلی توافق شده مطابقت دارند. قبل از شروع ساخت و ساز باید هرگونه اختلاف را حل کنید.

ساخت و ساز

دیدن شکل گیری پروژه هیجان انگیز است. با این حال، این مرحله فراتر از کنار هم قرار دادن قطعات را شامل می شود و بسیاری از آن در پشت صحنه اتفاق می افتد.

بازسازی ساختمان تجاری

کلام پایانی

در این مقاله بازسازی ساختمان تجاری و نکات مهمی که قبل از انجام این نوع بازسازی باید بدانید را بررسی کردیم ، مشاهده کردیم که ساختمان های تجاری محل کسب درآمد هستند و معمولا افراد زیادی در آن ساختمان ها حضور دارند. بنابراین برای افزایش درآمد و جذب مشتری، بدون به خطر انداختن جان ساکنان این ساختمان ها، بازسازی این ساختمان ها را در اولویت قرار دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *