جزیره آشپزخانه مدرن

جزیره آشپزخانه مدرن یکی از مواردی ست که در دکوراسیون داخلی باعث ایجاد زیبایی و جذابیت بسیاری شده است. از این رو افراد بسیاری به دنبال پیاده سازی این طرح هستند. همان طور که شاهد هستید آشپزخانه یکی از مهم ترین اجزای خانه می باشد که لازم است از نظر زیبایی و کاربرد به بهترین نحو اجرا شود. جزیره در آشپزخانه یک قطعه می باشد که بر کارایی قبلی این محیط می افزاید و جذابیت بیشتری را به آن می دهد.

در صورتی که از این پیشخوان برای قرار دادن گاز و سینک استفاده شود و از قسمت پایینی آن به منظور قرار دادن لوازم استفاده شود فضای آشپزخانه‌ بازتر و زیباتر می شود. حتی می توان در اطراف جزیره چند صندلی قرار داد و به عنوان میز از آن استفاده کرد. در خانه های بزرگ به راحتی می توان از جزیره بهره گرفت.

اما اگر بخواهید از جزیره در محیط های کوچک استفاده کنید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که جزیره آشپزخانه مدرن نیازمند به پیشخوان مناسب است از این رو بهتر است از میز متحرک و پیشخوان کاربردی استفاده کنید. معمولا جزیره باید در میان آشپزخانه قرار گیرد اما این مسئله در مورد آشپزخانه های کوچک صدق نمی کند. بنابراین باید جزیره را در مکانی قرار داد که بین آشپزخانه و پذیرایی باشد.

همچنین بخوانید : طراحی کابینت آشپزخانه

انواع جزیره آشپزخانه مدرن

جزیره آشپزخانه معمولا انواع مختلفی دارد که افراد با انتخاب صحیح و متناسب با فضا می توانند بهترین تأثیر را از جزیره بگیرند.

از نظر ظاهری جزیره منحنی، گوشه دار، بیضی و دایره می باشند‌. هر یک از این موارد را می توانید به شکل ثابت و یا متحرک سفارش دهید.

رنگ مناسب جزیره

انتخاب رنگ مناسب جزیره آشپزخانه مدرن بسته به دکوراسیون خانه متغیر است. شما می توانید رنگ میز و کانتر را به روش های متفاوتی انتخاب نمایید. می توانید رنگ ها را متضاد با هم انتخاب کنید و یا مکمل. دقت به لوازم و تجهیزات دیگر در آشپزخانه می تواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه را برگزینید. شما برای جزیره می توانید هود هم در نظر بگیرید. به طور کلی انتخاب وسایل به سلیقه فرد بستگی دارد.

همچنین بخوانید : طراحی داخلی آپارتمان

رنگ مناسب جزیره

 

تاثیر جزیره آشپزخانه مدرن

جزیره در لاکچری نشان دادن آشپزخانه یا به طور کلی تر، جذاب نشان دادن خانه تاثیر بسزایی دارد. شما از میز جزیره می توانید برای سرو صبحانه یا عصرانه استفاده کنید. از آن جایی که در خانه‌ های امروزی با مشکل کمبود جا مواجه هستیم، انتخاب جزیره برای آشپزخانه انتخاب بسیار هوشمندانه ای می باشد که کارایی محیط دو برابر خواهد شد.

همچنین بخوانید : بازسازی خانه های قدیمی در تهران

نکات مهم در مورد جزیره آشپزخانه مدرن

توجه داشته باشید که میز جزیره را نباید در مکانی قرار دهید که رفت و آمد را با مشکل رو به رو سازد. از طرفی شما نمی توانید ارتفاع کانتر را بیش تر یا کمتر از کابینت های دیگر در آشپزخانه در نظر بگیرید. عرض کابینت های زیر میز جزیره باید به گونه ای باشد که نظم محیط را بر هم نزند و به شکل استاندارد باشد.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مدرن

نکات مهم در مورد جزیره آشپزخانه مدرن

انواع مختلف جزیره

جزیره آشپزخانه مدرن انواع مختلفی دارد که با توجه سلیقه خود می توانید یک‌ مورد را برگزینید. از جمله این موارد می توان به مدل نصف میز نصف کابینت اشاره کرد. که در این مدل از قسمت میز می توان برای قرار دادن صندلی کمک گرفت.

اگر فضای آشپزخانه شما زیاد است می توانید از فضاهای خلاقانه مانند آکواریوم زیر کانتر استفاده نمایید که جذابیت بصری بسیاری را ایجاد می کند. اگر مایل باشید می توانید از کناره های کانتر برای قرار دادن دکوری استفاده منید برای این کار لازم است بر روی کانتر شلف های مخصوص تعبیه شود.

به منظور افزایش جذابیت فضا می توانید از جزیره آشپزخانه مدرن با مدل های نیم دایره استفاده کنید. اگر برای ساخت کانتر و‌میز از جنس چوب استفاده شود، فضای کلاسیک فوق العاده ای شکل می گیرد که چشم هر بیننده ای را نوازش می دهد. بنابراین شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل یکی از نمونه های جذاب جزیره را انتخاب نمایید.

از موارد دیگر می توان به میز سنگی و کانتر فلزی اشاره کرد که تجمل را با خود به همراه دارد. اگر علاقه مند به این سبک باشید، بهترین گزینه برای شما می باشد و بعد از اجرای طرح تفاوت فضای جدید و قدیم را به طور کامل حس خواهید کرد. جزیره آشپزخانه مدرن به شما این امکان را می دهد تا سلیقه خود را به رخ بکشید و از زیبایی آن لذت ببرید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *