برای دکوراسیون خانه های خود میتوانید از انواع سبک های مختلف استفاده کنید. سبک های مختلفی در سراسر دنیا وجود دارد از جمله مدرن، غربی، ترکیه ای و… می‌توانید سبک ثابتی برای کل خانه تان انتخاب کنید اما می توانید از ایده های مختلف سبک های دیگر در صورتی که به سبک اصلی شما بیاید استفاده کنید. طراحی دکوراسیون بسیار زیادی در کشور ترکیه وجود دارند که به بهترین نحو و با به روزترین مدل به چیدمان و دکوراسیون خانه ها می پردازند. برای این که شما بخواهید دکوراسیون را به سبک خانه های لوکس ترکیه در بیاورید لازم است تا از طراحان متخصص در این زمینه استفاده کنید و یا از اطلاعاتی که در وبلاگ های ما وجود دارد استفاده کنید.

خانه های لوکس ترکیه

طراحی دکوراسیون خانه های لوکس ترکیه

یکی از مهمترین ویژگی های دکوراسیون به سبک ترکیه هماهنگی و مطابقت بین بخش های مختلف دکوراسیون داخلی منزل مدرن آنها است. یکی از مهمترین بخش ها در هر خانه‌ای بخش پذیرایی آن است که برای چیدمان این بخش میتوانید از دکوراسیون های مدرن یا کلاسیک استفاده کنید اما مهمترین چیز برای انتخاب دکوراسیون سلیقه شخصی شما برای چیدمان به سبک خانه های لوکس ترکیه است.

درمان از مهمترین و ضروری ترین وسایل در فضای خانه است اتاق پذیرایی یکی از بخش‌هایی است که مبل و مان آن قرار می گیرد. انتخاب مبلمان و رنگ آنها اهمیت زیادی دارد. برای دکوراسیون مو در خانه های کلاسیک و مدرن به سبک خانه های لوکس ترکیه می توانید از مبلمان ترکیه ای استفاده کنید که باعث ایجاد یک فضای بسیار زیبا در پذیرایی شما می شود. در دکوراسیون خانه ها به سبک ترکیه ای یکی از مهمترین موارد است برای تزیین مذل می توانید از پرده های زیبا وسایل هنری دکوری و هر چیزی مانند اینها استفاده کنید.

اتاق خواب ترکیه ای در چیدمان خانه های لوکس ترکیه

دو رنگ سفید و طلایی برای طراحی داخلی آپارتمان و چیدمان اتاق خواب ها در کشور ترکیه بسیار استفاده می شود رنگ های سفید و طلایی دو تا از رنگ های سلطنتی نیز محسوب می شود که از گذشته های دور کشور ترکیه و در چیدمان خانه ها به خصوص اشراف‌زاده ها بسیار استفاده می شده رنگ های دیگر نیز مانند آبی و سفید نیز در چیدمان خانه های لوکس ترکیه استفاده می شود. در واقع طراحی دکوراسیون اتاق خواب ها ترکیبی از سبک دکوراسیون گذشته و امروزی هستند که به شیوه ای بسیار درست و زیبا چیدمان می شوند.

خانه های لوکس ترکیه

آینه چهار گوشه کاشی ایزنیک

کاشی ایزنیک و طراحی و نقاشی این کاشی ها در آشپزخانه و یا حمام و حتی در تزیین پله ها در کشور ترکیه برای خانه های لوکس ترکیه استفاده می شود با وجود اینکه این کاشی ها ممکن است سنتی به نظر برسد اما استفاده از آنها به درستی می تواند باعث جذابیت خانه شما شود.

آینه های چهارگوش که وسط شان گل چهار برگ وجود دارد یکی دیگر از وسایل مخصوص کشور ترکیه هستند که درواقع سنتی به حساب می‌آیند اما مانند موزاییکا اگر به درستی انتخاب شوند نمای زیبایی به فضای خانه شما می بخشند. رنگ این آینه ها معمولاً آبی فیروزه ای بنفش و ترکیبی از رنگهای هم تناژ این دو رنگ است.

استفاده از گل در فضای خانه

از آنجایی که مردمان ترک‌زبان در کشور ترکیه مردمانی بسیار سرحال و خوش اخلاق هستند و علاقه خاصی به طبیعت دارند استفاده از گل و درختچه های کوچک و بزرگ در خانه های لوکس ترکیه رواج دارد. استفاده از گل برای هر خانه ای باعث ایجاد روحیه خوب و ایجاد فضایی شادمیشود.

خانه های لوکس ترکیه

کشور ترکیه یکی از معروف ترین کشور ها در دنیا است به خصوص برای ایرانیان کشور ترکیه نامی آشنا می باشد هنر و طراحی دکوراسیون داخلی در کشور ترکیه از گذشته‌های دور اهمیت زیادی داشته است اگر بخواهیم به دولت‌های گذشته ترک آن و قصرها و خانه های اشراف زادگان نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که از گذشته های دور خانه ها به سبکی بسیار زیبا چیدمان می شدند.

خانه های لوکس ترکیه امروزه طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارند در کشورهای آسیایی و اروپایی سبک ترکیه ای بسیار رایج شده است در کشور ترکیه برای چیدمان تطابق و تناسب اجزای مختلف اهمیت زیادی دارد و ترکان به این موضوع بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت می دهند. در صورتی که شما می خواهید دکوراسیون منزل تان را به سبک خانه های لوکس ترکیه چیدمان کنید با توجه به آنچه گفتیم و با اندکی بررسی می‌توانید سبک مورد نظر خود را در خانه تان یاد سازی کنید. برای طراحی دکوراسیون به سبک کرد ترکیه ای می توانید از طراحان مخصوص به این حوزه استفاده کنی

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *