دکوراسیون آشپزخانه مینیمال دکولند

یکی از شیوه هایی که توانسته است در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خوش بدرخشد سبک مینیمال می باشد‌. اساس این سبک به پایه سادگی بوده که با بهره گیری از المان و عناصر طراحی ساده ولیکن مدرن و شیکی را اجرا می نمایند. بیشتر بانوان و حتی همه ای آن ها فضای را در آشپزخانه دوست دارند که تمیز و به دور از بی نظمی باشد‌ . در نتیجه با این تفاسیر می توان عنوان کرد که سبک مینیمال یکی از بهترین مواردی است که شما می توانید در دکوراسیون آشپزخانه اجرا نمایید‌. چرا که در این سبک لوازم اضافی که موجب شلوغی و ایجاد تجمل می گردد کنار گذاشته می شود. آشپزخانه ای که به شیوه مینیمال طراحی شده است ساده، تمیز بوده و به دلیل همین قابلیت حسی آرام بخش القا خواهد نمود.‌ با وجود اینکه با اجرای نمودن طراحی مینیمال در دکوراسیون آشپزخانه محیط مدرن و امروزی در اختیار خواهید داشت ولیکن در عین حال کاملا ساده‌گی را می توان مشاهده نمود. در ادامه در این مقاله همراه ما باشید تا در رابطه با دکوراسیون آشپزخانه مینیمال گفتگو نماییم.

انتخاب رنگ روشن در دکوراسیون آشپزخانه مینیمال

از اصلی ترین مواردی که شما بایست در آشپزخانه ای به سبک مینیمال رعایت کنید این است که از رنگ های روشن بهره بگیرید. به همین دلیل است که در بیشتر آشپزخانه های مینیمال از رنگ سفید استفاده می شود. رنگ سفید به دلیل ماهیت خود سبب شکل گیری حس آرامش و پاکیزگی می گردد.

نورپردازی در دکوراسیون آشپزخانه مینیمال

از مهم ترین اصول در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مینیمال توجه به عنصر نور می باشد. در نتیجه چنانچه که در آشپزخانه خود پنجره و نور گیری دارید بایست به درستی از آن در دکوراسیون آشپزخانه خود بهره ببرید و دکوراسیون آشپزخانه به سبک مینیمال را تکمیل نمایید.

همچنین بخوانید : بازسازی ساختمان تجاری

دکوراسیون آشپزخانه مینیمال دکولند

استفاده از چوب و طرح چوب

چوب یکی از بهترین المانی است که شما می توانید در دکوراسیون آشپزخانه مینیمال از آن بهره ببرید. بکارگیری چوب های به رنگ روشن و طبیعی می توان ساده گرایی را القا نماید.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک به سبک مینیمال

به دلیل آنکه در طراحی مینیمال استفاده از وسایل اضافی جای ندارد و فقط وسایل که کاربرد دارند استفاده می گردد. گزینه بسیار مناسبی برای آشپزخانه های کوچک به شمار می رود. در این سبک در کنار اینکه وسایل اضافی را حذف می گردد از رنگ های روشن نیز استفاده می شود تا محیط آشپزخانه بزرگ تر به نظر آید.

نکته

در دکوراسیون آشپزخانه مینیمال می توان از ترکیب رنگ سفید و سیاه بهره گرفت ولیکن در اکثر طراحی ها به این طریق رنگ اصلی سفید می باشد. چنانچه که علاقه به رنگ های تیره دارید می توانید متفاوت عمل نمایید و رنگ سیاه را برای دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب نمایید. تنها موردی که نباید فراموش نکنید که ساده گرایی را در اولویت قرار دهید. بکارگیری کفپوش و دیوار پوش چوبی در کنار رنگ سفید به خوبی می توان سبک مینیمال را نشان دهد. در کنار این موارد شما بایست در دکوراسیون به نحوه چیدمان وسایل نیز اهمیت دهید. قرار گیری مرتب و منظم وسایل از بارز ترین ویژگی های سبک مینیمال به شمار می آید. این موضوع را با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان مشاهده نمود.

همچنین بخوانید : بازسازی خانه ویلایی

انتخاب سنگ های ساده و صیقلی و سنگ معدن

سنگ مرمر یکی از گزینه ها برای دکوراسیون آشپزخانه مینیمال به حساب می آید. چرا که در کنار برخورداری از قابلیت ساده گی جلوه بصری زیبایی در محیط آشپزخانه ایجاد می نماید. این امکان برای شما فراهم می باشد که به سهولت و به سادگی تنوعی از سنگ مرمر را در بازار بیابید و سلیقه خود را در دکوراسیون آشپزخانه پیاده نمایید. برای نمونه می توانید برای پیشخوان و یا اطراف سینک ظرفشویی  انتخاب خود را سنگ مرمر قرار دهید.

کلام پایانی

در این مقاله از مجموعه دکولند تلاش نمودیم شما را دکوراسیون آشپزخانه مینیمال در طراحی و بازسازی منزل آشنا سازیم. اکنون با مطالعه این مقاله و عکس های که در امتداد مقاله درج شده است به خوبی پی برده اید که سادگی نه تنها در شما حس بی روحی ایجاد نمی کند بلکه با رعایت اصول مینیمال محیط شیکی را در اختیار شما قرار می دهد. در واقع در این سبک از وسایل کاربردی بهره گرفته شده است و در نتیجه راحتی را به شما القا می نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *