دکوراسیون اداری لاکچری

همان‌طور که می‌دانید امروزه مدیران مجتمع‌های اداری بر دکوراسیون محیط کار خود تأکید زیادی دارند. علاوه بر این، افراد بیش از هشت ساعت را در محیط کار خود سپری می‌کنند کار در محیطی با دکوراسیون اداری لاکچری تأثیر بسیار مثبتی بر روح و روان افراد دارد و به گفته روان‌شناسان نوع محیط و محل کار نیز تأثیر زیادی بر تمرکز، احساسات و روابط افراد شاغل دارد. دکوراسیون اداری لاکچری نیز به جذب مشتری کمک می‌کند. باید در نظر گرفت که علاوه بر ارائه محیطی شیک و زیبا و صمیمی و آرامش بخش برای کارکنان، به گونه‌ای طراحی شود که مشتریان و مردم را به خود جذب کند.

عوامل متعددی بر زیبایی و ظرافت یک دکوراسیون اداری لاکچری تأثیر می‌گذارد، مانند مبلمان و چیدمان، استفاده از رنگ‌های مناسب و نور تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا در مورد هریک از عناصر تأثیر گذار دکوراسیون اداری برایتان بگوییم.

دکوراسیون اداری

با استفاده از تجهیزات، مبلمان، طرح و رنگ، عناصر و… جهت زیباسازی محل کار را دکوراسیون اداری می‌گویند. دکوراسیون اداری مانند دکوراسیون منزل بسیار مهم است و هر فردی به محض ورود به محیط اداری و کاری اولین چیزی که به آن فکر می‌کند نوع و شکل دکوراسیون است.
دکوراسیون داخلی اداری با توجه به موارد زیادی مانند نوع کار، سلیقه، اندازه محیط، ابعاد دیوارها و … طراحی می‌شود. همچنین عوامل روانی نیز در ایجاد دکوراسیون اداری لاکچری مؤثر است. محیط اداری علاوه بر زیبا بودن باید به گونه‌ای باشد که به کارمندان آرامش دهد و جذابیت لازم را برای مشتریان داشته باشد.

دکوراسیون اداری

واحدهای  دکوراسیون اداری لاکچری

برای طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار باید به چند نکته توجه کنید تا بهترین طراحی را برای محیط کار خود داشته باشید. دکوراسیون داخلی اداری شامل قسمت‌های مختلفی مانند دیوارها، قفسه‌ها، پنجره‌ها، مبلمان، میز و صندلی، کتابخانه و … می‌باشد که انتخاب و قرارگیری هر کدام باید در چهارچوب خود انجام شود.

رنگ‌ها

در دکوراسیون اداری لوکس باید از رنگ‌های مناسب با نوع کار استفاده شود. رنگ یک عامل تأثیرگذار در هر فضایی است و می‌تواند باعث تمرکز یا عدم تمرکز افراد شود. برای انتخاب رنگ اجزای دکوراسیون داخلی اداری مانند دیوار، مبلمان و غیره باید بسیار دقت کرد و تناسب و هماهنگی را رعایت کرد.

نوع چیدمان

در دکوراسیون، وسایل مختلفی مانند مبلمان، میز تحریر و کتابخانه باید باتوجه‌به نوع کار و اندازه فضایی که در اختیار دارید در بهترین مکان ممکن قرار گیرند. از فضاهای شلوغ باید پرهیز کرد زیرا توجه را منحرف می‌کند و فضا را بسته می‌کند. به علاوه وسایلی با ابعاد بزرگ و کوچک باید با یکدیگر سازگاری داشته باشند تا از ظاهر ناخوشایند جلوگیری شود.

همچنین بخوانید : بازسازی آپارتمان در تهران

روشنایی

یکی دیگر از قسمت‌های دکوراسیون اداری که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید نورپردازی است. استفاده از نور مخفی، لامپ‌های رنگی، لوسترهای شیک و نورپردازی جدید و مدرن می‌تواند تأثیر زیادی در زیباتر شدن محیط اداری شما داشته باشد.

نصب تابلو نقاشی یا قاب عکس

از دیگر اشیا و اقلامی که می‌توانید برای ایجاد یک طرح اداری مجلل استفاده کنید، عکس‌ها و قاب عکس‌ها هستند. تابلوها و قاب‌ها می‌توانند حس خوب و دنج را در محیط ایجاد کنند و انرژی را افزایش دهند. نقاشی مناظر و طبیعت مختلف یا عکس گرفتن یا استفاده از قاب‌های مدرن و سورئال می‌تواند محیط کار شما را منحصر به فرد کند.

همچنین بخوانید : بازسازی ساختمان در تهران

گل و گیاه

وجود گل و گیاه در محیط کار علاوه بر دکوراسیون باعث ایجاد حس خوب و آرامش بخشی نیز می‌شود و از نظر روانی تأثیر مثبت زیادی بر روحیه کارکنان دارد. برای دکوراسیون اداری مجلل می‌توانید از گل‌های تزئینی ارزشمند، کمیاب و خاص مانند گل بابا آدم یا گل دیفن‌باخیا استفاده کنید.

میز و صندلی

استفاده از میز و صندلی‌های شیک و با کیفیت در زیبایی محیط اداری شما تأثیر بسزایی دارد. برای دکوراسیون اداری لوکس می‌توانید از میزهای اداری لوکس، صندلی‌های کلاسیک یا مدل‌های مدرن و جدید استفاده کنید.

 

مبلمان

برای داشتن یک دکوراسیون اداری لاکچری می‌توانید از مبلمان زیبا با ویژگی‌های منحصر به فرد و زیبا یا به عبارتی مبلمان اداری لوکس استفاده کنید. مبلمان چرمی یکی از بهترین انواع مبلمان برای تزیین فضای اداری محسوب می‌شود که زیبایی و ماندگاری خاصی دارد و تأثیر ویژه‌ای بر محیط دارد. همچنین می‌توانید از مبلمان مدرن با روکش پارچه‌ای مخملی استفاده کنید که زیبایی منحصر به فردی دارد. مبلمان چوبی یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در صنعت لوکس است.

همچنین بخوانید : آینه کاری ساختمان

مبلمان

اتاق مدیریت در دکوراسیون اداری لاکچری چگونه باید باشد؟

اتاق مدیر قلب هر مجموعه‌ای محسوب می‌شود و باید به بهترین شکل ممکن آراسته و مرتب شود. برای باورپذیرتر شدن مجموعه باید از بهترین اکسسوری‌ها و شیک‌ترین مدل‌ها در اتاق اجرایی لوکس استفاده کرد. زیرا در این اتاق افراد غریبه و خاص به دلیل قراردادها و… حضور دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *