دکوراسیون تراس ویلا

دکوراسیون درست تراس ویلا می تواند این قسمت از ویلا را به یک مکان زیبا و آرامش بخش تبدیل نماید. در این مکان زیبا شما می توانید از نور خورشید در روز بهره مند شوید و یا عصرانه خود را آنجا میل کنید. اگر خانه ویلایی یا آپارتمان شما تراس دارد، برای دکوراسیون آن می توانید از ایده های ما در این مقاله از دکولند کمک بگیرید.

تنها کافی است که در ادامه این مقاله را دنبال کنید و ایده های داده شده برای دکوراسیون تراس ویلا را بررسی کنید، سپس متناسب با نوع تراس و فضایی که در اختیار دارید، یکی از آن ها را عملی کنید. می توانید برای این قسمت از دکوراسیون مدرن و یا کلاسیک طبق سلیقه خودتان بهره مند شوید.

توجه کنید که نیازی نیست برای دکوراسیون ویلای خود از لوازم گران قیمت استفاده کنید، شما می توانید با هزینه کم و خرید میز و صندلی های ارزان قیمت این فضا را به یک فضای دل نشین مطابق با سلیقه خود تبدیل کنید. ویلاهایی که تراس بزرگ دارند بیشتر نیاز به ایده های تزیین بالکن یا تراس دارند.

اهمیتی که تراس در زیباتر دیده شدن ویلای شما دارد را نمی توان نادیده گرفت، به همین دلیل در این مقاله با شما هستیم تا بتوانید دکوراسیون تراس ویلایتان را به سبک حرفه ای ها انجام دهید. البته شما می توانید به همراه این ایده ها کمی هم از خلاقیت خودتان بهره بگیرید و محیط زیبای مختص خودتان را خلق کنید.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون تراس ویلا

قطعا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند دکوراسیون تراس ویلای زیبا و دلنشینی داشته باشند، در غیر این صورت در این مقاله چه می کنید؟ شما ساعت هایی از روز را در تراس می نشینید و از مناظر اطراف لذت می برید. تمامی نکاتی که در این مطلب می گوییم را به خاطر داشته باشید تا شما هم صاحب یک تراس دل نشین شوید.

 

مبلمان مناسب

مصالح مورد استفاده برای دکوراسیون تراس ویلا

برای نخستین گام شما باید دیوار های تراس را با یک پوشش مناسب پوشش دهید و سپس به فکر یک کفپوش مناسب برای آن باشید. زیرا این دو مورد تاثیر شگرفی روی زیباتر دیده شدن این قسمت می گذارند. اگر از یک متخصص طراحی داخلی بپرسید به شما می گوید که بهتر است مصالح را طبق نمای داخلی ساختمان و همچنین شرایط جغرافیایی که ویلا در آن قرار گرفته است انتخاب کنید.

همچنین بخوانید : هزینه بازسازی ویلا

انتخاب رنگ برای دکوراسیون

رنگ دیوارها و همچنین وسایلی که قرار است در تراس قرار دهید نقش مهمی را ایفا می کند. برای انتخاب رنگ باید به هارمونی رنگ بین وسایل داخل تراس و محیط داخلی آن توجه کنید.

هارمونی به شما کمک می کند که محیط با طراوت تر و شاداب تری را داشته باشید. همچنین ست کردن رنگ وسایل به جذابیت بالکن شما می افزاید. اکثر تراس ها در معرض نور خورشید قرار دارند پس برای انتخاب رنگ، رنگی را مد نظر قرار دهید که در برابر نور آفتاب مقاومت داشته باشد.

همچنین بخوانید : هزینه بازسازی منزل

مبلمان مناسب

برای دکوراسیون تراس ویلا انتخاب یک مبلمان مناسب بسیار مهم است. زیرا باید مبلمانی را انتخاب کنید که در تراس شما جا شوند. برخی از افراد بدون در نظر گرفتن اندازه بالکن  مبلمان و صندلی را خریداری می کنند و نمی توانند آنطور که می خواهند مبلمان را در تراس چیدمان کنند. در این صورت تراس آن ها شلوغ و بی نظم دیده می شود.

نکته مهم دیگر این است که صبر کنید طراحی دیوار و کفپوش تمام شود سپس بر اساس اندازه بالکن یک مبلمان مناسب را انتخاب کنید. سعی کنید یک مبلمان ال بخرید تا تمامی گوشه های تراس پر شود و فضای آزاد بیشتری برایتان باقی بماند.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مدرن

گیاهان مناسب برای تراس

اگر ویلای شما در شمال کشور باشد، منظره بسیار زیبایی را از تراس مشاهده خواهید کرد اما باز هم بایذ فضای سبزی را نیز در بالکن داشتع باشید. چند گلدان زیبا می تواند جذابیت بالکن شما را دو چندان کند. می توانید در طراحی بالکن از نرده هایی که جایی برای قرار دادن گلدان دارند، استفاده کنید. در این صورت نه تنها فضای سبز بالکن بیشتر می شود، بلکه فضای باز بیشتری نیز خواهید داشت.

البته شما باید گیاهان را مطابق با جغرافیای منطقه ویلای خود انتخاب کنید تا رنگ پریده و یا پوسیده نشوند. گیاهان را باید در قسمتی از بالکن قرار دهید که نور مناسب را دریافت کنند.

همچنین بخوانید : طراحی داخلی آپارتمان

گیاهان مناسب برای دکوراسیون تراس ویلا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *