دکوراسیون منزل ساده و شیک-dekoland.net

برای داشتن یک خانه زیبا و شکیل می بایست وسایل را در مکان های مناسب قرار دهید تا جلوه خاص خود را حفظ کند. در واقع دکوراسیون به معنی مرتب کردن، چیدمان است پس وقتی راجع به دکوراسیون منزل ساده و شیک سخن می گوییم یعنی چیدمان وسیله های مختلف منزل در مکان مناسب حائز اهمیت است. مثلاً در بازسازی منزل برای چیدمان اتاق ها، پذیرایی، آشپزخانه، حمام و دستشویی باید قواعد خاص خود را رعایت کنید تا هر وسیله در مکان مناسب خود قرار گیرد.

قابل ذکر است که دکوراسیون فقط مختص به منزل، ویلا و آپارتمان نیست بلکه در فروشگاه ها، مغازه ها، بیمارستان ها، دفاتر کاری و… نیز این قواعد باید رعایت شود گاهی انسان حس می‌کند که چیدمان امری ساده و کاملاً سلیقه‌ای است اما دارای اصول و قواعدی بوده که با رعایت کردن آنها شما می توانید از فضا استفاده کافی ببرید و همچنین باهزینه کمتر و سریعتر کار را انجام دهید تا منزل شما جلوه خاص را حفظ کند.

دکوراسیون منزل ساده و شیک-dekoland.net

بهترین طراحی و دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل به معنی هماهنگ سازی و چیدمان وسایل داخل خانه، مرتب کردن با ظاهری آراسته و دلچسب است. شما می‌توانید با استفاده از یک سری کارهای جذاب دکور منزل خود را در عین سادگی شیک و محیط منزل را گرم و دوست داشتنی کنید.

 

دیوار پوش

می توانید با آینه کاری جدید قسمتی از پذیرایی را جلوه خاص و منحصر به فرد دهید. این امر که به تازگی از آن استقبال می شود بسیار ساده و راحت اما متفاوت است. همچنین با استفاده از  انواع پوستر دیواری نیز به دیوارهای منزل جلوه و زیبایی خاصی هدیه دهید تا دیوارهای منزل از سادگی به نمای شیک در بیاید.

بازسازی داخلی

وقتی منزل شما فرسوده و حتی بافت و مدل آن قدیمی است با بازسازی خانه می توانید آن را به شکل مدرن وجدید تغیر دهید تا فضا جلوه بیشتری داشته باشد، زیرا قدیمی بودن طرح خانه از زیبای آن کاسته و هر چقدر به آن رسیدگی شود به چشم نمی آید و همینطور با بازسازی کردن به بافت منزل نیز کمک شده تا زمان طولانی تری عمر کند.

برای خرید وسایل منزل ممکن است شما در درجه اول به سراغ خرید مبلمان بروید اما اینکار اشتباه و پر هزینه است و زمانی را که برای آن صرف شده، هدر می رود. زیرا قبل از خرید شما باید نقشه کلی منزل را در نظر بگیرید که وسایل چگونه می خواهند در کنار هم قرار گیرند.

 

چیدمان درست

وسایل مورد نظر را با توجه به ابعاد و سبک منزل خود خریداری کنید. مثلا هنگامی که قبل از در نظر گرفتن فضا و اندازه منزل به خرید مبلمان می روید و هر آنچه که مد نظر است بخرید، سپس برای چیدمان آن در منزل دچار مشکل می شوید پس در این امر دقت کافی و لازم را به کار بگیرید. در بعضی از منازل به علت کمبود جا می توان طرح و مدل هایی اجرا کرد تا این کمبود به چشم نیاید و تمام وسایل مرتب و منظم در جاهای خود قرار گیرد.

با طراحی کابینت آشپزخانه، قفسه، کمد های دیواری ویترین و… استفاده کرد تا وسایل را مرتب در آنها بچینند. در آشپزخانه می توان با طراحی کابینت از فضا به اندازه کافی بهره برد، وقتی تمام آشپزخانه کابینت کاری شود هم جلوه خاصی به آشپزخانه و هم نیز از شلوغی و بی نظمی جلوگیری می کند تا هر وسیله در مکان مورد نظر قرار گیرد.

طراحی اتاق خواب

در قسمت اتاق های خواب نیز می توانید با استفاده از کمد های دیواری تمامی لباس ها و هر آنچه که باعث بی نظمی می شود در آن ها قرار داد تا اتاقی مرتب، تمیز و زیبا داشته باشید.

 

نورپردازی استاندارد

نورپردازی نیز در زیبایی و شکیل بودن منزل امری مهم است، شما فقط به لوسترهای سقفی بسنده نکنید می توانید از هالوژن، دیوارکوب، آباژور و… برای زیبایی و نورپردازی رویایی منزل استفاده کنید.

 

اکسسوری های ساده و زیبا

برای دکوراسیون منزل ساده و شیک و تزیین از گلهای مصنوعی استفاده نشود زیرا جلوه خاص گل از بین رفته پس با استفاده از گل های طبیعی می توانید آرامش، طراوت و شادابی را به منزل هدیه دهید و روحیه خود نیز تقویت کنید. در واقع نکات ریز اما مهم زیادی وجود دارد که زیبایی منزل شما را دو چندان می کند.

بهترین طراحی و دکوراسیون منزل-dekoland.net

نتیجه گیری:

با رعایت این نکات می توانید منزلی با دکوراسیون منزل ساده و شیک داشته باشید. با استفاده از سایت دکولند می توانید از مطالب آموزشی و ایده های جذاب آن بهره ببرید و خانه خود را متفاوت تر از بقیه دکور کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *