دکوراسیون منزل کوچک دکولند

دکوراسیون منزل کوچک برای برخی از افراد خسته کننده خواهد بود. از این رو به راهنمایی جهت چیدمان لوازم نیاز دارند. در ادامه دکولند همراه شماست تا بتوانید دکوراسیون دقیقی داشته باشید.

برای دکوراسیون منزل کوچک به چه مواردی توجه کنیم؟

استفاده از قطعات تاشو

ممکن است به یک میز و میز ناهار خوری نیاز داشته باشید، اما آیا واقعاً هر ۲۴ ساعت به آنها نیاز دارید؟ نصب اثاثیه ای را در نظر بگیرید که در صورت عدم استفاده تا شوند. شما فضای کف را آزاد می کنید و از پشته های پست و کارهایی که به ناچار روی این سطوح انباشته می شوند، اجتناب می کنید. اگر آشپزخانه یک دیواری دارید، درهای تاشو می توانند در صورت استفاده در  دکوراسیون منزل کوچک به هم ریختگی را پنهان کنند.

روی نورپردازی تمرکز کنید

فضاهای کوچک اغلب به دلیل وجود پنجره های کوچک یا وجود نداشتن ممکن است در نهایت احساس تاریکی کنند. کمبود نور طبیعی را با اضافه کردن منابع نور فراوان در هر اتاق، از آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب، جبران کنید. برای داشتن فضایی دنج و روشن، وسایل سقفی چشمگیر ، اعم از یک آویز زیبا یا آویز زیبا، بسته به ارتفاع سقفتان را با دیوارکوب یا چراغ رومیزی ترکیب کنید.

همچنین بخوانید : بازسازی خانه کوچک و نقلی

در دکوراسیون منزل کوچک آینه ها دوست شما هستند

اگر از نور طبیعی فراوان برخوردار نیستید، آینه ها می توانند به شما کمک کنند تا با انعکاس آن در اطراف اتاق بهترین استفاده را از آنچه دارید، ببرید. آینه ها همچنین می توانند به بزرگتر شدن فضا کمک کنند و توهم چند فوت مربع بیشتر را ایجاد کنند. در نظر بگیرید که دیوار را با یک آینه بزرگ بپوشانید یا یک دیوار گالری با اندازه ها و اشکال مختلف ایجاد کنید.

فرش مناسب را انتخاب کنید

فرش همان موردی است که قطعاً از نظر اندازه نمی خواهید از آن صرفه جویی کنید. یک فرش کوچک باعث می شود اتاق به همان اندازه کوچک باشد. کفپوشی را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بیشتر مبلمان روی آن بنشینند. این امر در بزرگ نشان دادن دکوراسیون منزل کوچک دخیل است.

از جسور بودن در دکوراسیون منزل کوچک نترسید

داشتن یک فضای کوچک به این معنی نیست که باید یک جعبه سفید باشد. شما هنوز هم می توانید با رنگ جسورانه رفتار کنید و اندازه آپارتمان خود را بپذیرید. رنگ تیره تر روی دیوارها و سقف می تواند فضا را شبیه جعبه جواهرات کند.

همچنین بخوانید : بازسازی خارجی ساختمان

دکوراسیون منزل کوچک دکولند

فضا را منسجم نگه دارید

در یک فضای کوچک چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها نگاه کرد، بنابراین مطمئن شوید که همه آنها مناسب هستند. به یک پالت رنگ محدود بچسبید، خواه روشن و مطبوع باشد یا تیره و دراماتیک. نگاه کردن به آیتم‌ها با چشم ویراستار کمک می‌کند مطمئن شوید که قطعات واقعاً متعلق به آن‌ها هستند و از به هم ریختگی فضا جلوگیری می‌کند.

همچنین بخوانید : بازسازی ویلا در تهران

قطعاتی را پیدا کنید که به خوبی خود را نشان دهد

با پیدا کردن اثاثیه ای که دارای فضای ذخیره سازی نیز هستند، از فضای خود نهایت استفاده را ببرید تا به خوبی از دکوراسیون منزل کوچک لذت ببرید‌. تختی با کشوها یا نیمکت های توکار و عثمانی هایی با فضایی برای پنهان کردن پتوها یا ژاکت های اضافی انتخاب کنید. در یک فضای کوچک، هر قطعه باید وزن خود را تحمل کند: یک تخت خواب می تواند هم به عنوان مبل و هم به عنوان تخت مهمان خدمت کند.

اجازه دهید قطعات نفس بکشند

در دکوراسیون منزل کوچک هیچ چیز مانند مبلمانی که به دیوار فشرده شده و آنقدر به هم چسبیده است که عملاً روی هم چیده می شود، فریاد نمی زند: «من فضای کافی ندارم. اثاثیه را در صورت امکان از دیوار جدا کنید و مطمئن شوید که بین قطعات فاصله وجود دارد. (شاید مجبور باشید از شر هر چیزی که به صورت روزانه استفاده نمی شود، مانند میزهای کناری یا صندلی های برجسته خلاص شوید.)

همچنین بخوانید : دکوراسیون اتاق خواب کوچک

بازی با اندازه های وسایل موجود

نیازی به استفاده از مبلمان و دکوراسیون منزل کوچک در فضای نیست. نکته کلیدی انتخاب چند قطعه بیانیه است که واقعاً چشم را به خود جلب می کند. می توانید از مبلمان با اندازه معمولی و آثار هنری در مقیاس بزرگ استفاده کنید. شما فقط باید از قطعات کمتری در اتاق استفاده کنید. به کارگیر موارد بالا به شما در داشتن فضای مناسب کمک خواهد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *