دکوراسیون کافه به سبک مدرن، امروزه باوجود کافه‌های زیبا و متنوع افراد تایم زیادی را در کافه‌ها می‌گذرانند. انتخاب کافه به چند عامل مهم بستگی دارد. دلایل مهمی که افراد برای انتخاب کافه دارند این‌گونه است که کافه دوست و آشنا، زیبایی و دکوراسیون کافه و مهم‌تر از همه مواد غذایی استفاده شده در کافه است.

با وجود اینکه کافه‌ها شرایط خوبی را برای دور هم‌نشینی و احساس آرامش دارند؛ اما یکی دیگر از دلایل مهم آن حضور در فضای آنجا است. فضای کافه اهمیت زیادی در جذب افراد برای حضور در کافه دارد. دکوراسیون کافه به سبک مدرن یکی از انواع طراحی‌هایی است که برای فضای کافه می‌توان استفاده کرد.

همچنین بخوانید : طراحی دکوراسیون کافه و رستوران با ایده متفاوت و هزینه فوق العاده

دکوراسیون کافه به سبک مدرن

رنگ تیره در دکوراسیون کافه به سبک مدرن

چه در طراحی دکوراسیون کافه به سبک مدرن چه به هر روش دیگری استفاده از رنگ دیگر بسیار قابل‌توجه است. استفاده از رنگ تیره باعث به‌ وجودآمدن فضایی شیک و در عین‌ حال دنج می‌باشد. شاید بعضی‌ها به رنگ‌های متنوع علاقه داشته باشند؛ اما این را در نظر داشته باشید که رنگی رنگی بودن فضای کافه به‌مرور خسته‌کننده و حوصله سربر می‌شود.

مهم‌ترین موضوع این است که اگر شما می‌خواهید دکوراسیون کافه به سبک مدرن داشته باشید در این سبک از رنگ‌های ساده و به‌ دور از شلوغی استفاده می‌شود. استفاده از رنگ‌های تیره با تناژ نزدیک به هم در کنار یک رنگ روشن بسیار زیبا است.

همچنین بخوانید : طراحی دکوراسیون داخلی کافه و رستوران به صورت کاملا حرفه ای

فضای سبز

به‌کاربردن فضای سبز در محیط کافه خالی‌ از لطف نیست. فضای کافه‌ها هرچه روح بیشتری داشته باشند بیشتر باعث جلب مخاطب می‌شوند. استفاده از گل‌وگیاه برای بخش‌هایی از کافه بسیار مناسب است. کسانی که دائم در کافه‌ها رفت آمد دارند می‌دانند که وجود گل و گلدان در فضای کافه بسیار تأثیرگذار است. وجود گلدان‌هایی با گله‌ای سبز به‌خصوص در کنار قفسه کتاب‌ها حس دلپذیری به افراد منتقل می‌کند.

دکوراسیون کافه به سبک مدرن

نورپردازی طبیعی

همان‌طور که در بحث رنگ کافه گفته شد، افراد خواهان فضایی تاریک و در‌عین‌حال روشن هستند. استفاده از نور طبیعی و یا نورپردازی خلاقانه بسیار مهم است. طبیعی است که افراد نمی‌خواهند در فضایی مطلقاً تاریک و یا روشن قرار بگیرند؛ بنابراین ترکیب این دو در کنار هم بسیار زیبا است. اگر شما برای دکوراسیون کافه به سبک مدرن نیاز دارید پنجره‌ای رو به خیابان طراحی کنید تا هم از نور استفاده شود هم محیط بیرون به چشم بیاید.

دیوارهای آجری

یکی از مسائل مهم برای طراحی کافه‌ها رنگ محیط کلی کافه یعنی دیوارها است. استفاده از دیوارهای متنوع برای فضای کافی بسیار مهم است. اگر می‌خواهید فضایی متفاوت با وجود انتقال حس خوب به مخاطبان داشته باشید از دیوارهای آجری استفاده کنید. دیوارهای آجری با تناژ رنگی نزدیک به هم در عین سادگی بسیار زیبا است. استفاده از این دیوارها به‌خصوص با قرارگیری گل در کنار آنها فراموش نشود.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق‌العاده

طراحی دکوراسیون بخش‌های مختلف کافه

کافه باتوجه‌به فضایی که دارد از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. توجه به هر بخش در طراحی دکوراسیون کافه به سبک مدرن اهمیت زیادی دارد.

صندلی: به نحوه چیدمان و قرار‌گیری صندلی‌ها توجه داشته باشید. اگر در فضای کافه قسمتی را به پنجره و فضای بیرون اختصاص دهید حتماً از صندلی در آن بخش‌ها استفاده کنید.

میز: استفاده از میز ایده بسیار ساده‌ای است زیرا یکی از لوازم ضروری هر کافه یا رستورانی است. مهم‌ترین مسئله استفاده از میز مناسب در جای مناسب است. اگر می‌توانید برای کافه از میز کانسپت استفاده کنید.

لوستر: لوسترها هرچه خلاقانه‌تر انتخاب شوند تغییر بیشتری در فضا ایجاد می‌کنند. استفاده از لوستر‌های فرمی و خلاقانه بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد.

تخته سیاه: شاید شما هم به کافه‌هایی رفته باشید که از تخته سیاه استفاده می‌کنند. استفاده از تخته سیاه برای نوشتن یک‌کلام کوتاه بسیار زیبا و آرامش‌بخش است.

قفسه کتاب: وجود قفسه‌های پر از کتاب حتی اگر فردی کتاب‌خوان نباشد بسیار ایده خلاقانه‌ای است. وجود کتاب در فضای کافه تغییر بسیار خوبی ایجاد می‌کند که غیرقابل‌انکار است.

همچنین بخوانید : چند ایده برای طرح کابینت ها و بهینه سازی فضای آشپزخانه 

دکوراسیون کافه به سبک مدرن

در سال‌های اخیر استفاده از کافه به‌خصوص برای جوان‌ها بسیار رایج شده است. تنوع کافه‌ها و محیطی که در آن قرار دارند اهمیت زیادی در شلوغی آنها دارد. یکی از مهم‌ترین مسائل برای کافه‌ها جلب مشتری است بنابراین هرچه دکوراسیون کافه بهتر و خلاقانه‌تر باشد مشتری بیشتری به خود جذب می‌کند.

با پررنگ شدن فضای مجازی و اشتراک‌گذاری تصاویر فضای کافه‌ها بسیار بااهمیت شده است. افراد به دنبال محیطی هستند که علاوه بر سرو غذای عالی فضای مناسبی برای عکاسی نیز داشته باشند. به همین دلیل دکوراسیون کافه به سبک مدرن یکی از مهم‌ترین روش‌های طراحی برای کافه‌ها انتخاب شده و طرفدار زیادی دارد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *