دکوراسیون کلاسیک برای پذیرایی

دکوراسیون کلاسیک برای پذیرایی از جمله انتخاب های هوشمندانه می باشد که افراد به آن علاقه مند هستند. در نگاهی به آمار طراحی داخلی و دکوراسیون بیندازیم، می بینیم که امروزه افراد بسیاری برای پذیرایی به دنبال طراحی های مدرن هستند از این رو افرادی که دکوراسیون کلاسیک و یا سنتی را می پسندند و آن را اجرا می کنند، نسبتا خوش پسندتر هستند.

همانطور که می دانید پذیرایی اولین مکان از خانه می باشد که به چشم می خورد، از این رو باید برای طراحی و دکوراسیون آن بیشترین دقت را داشته باشید.

طراحی دکوراسیون کلاسیک برای پذیرایی

در سبک کلاسیک لازم است که از رنگ هایی مانند کرم، سفید یا قهوه ای مورد استفاده قرار گیرد. از المان های مهم در پذیرایی انتخاب مبلمان مناسب است. اگر مایل باشید که در پذیرایی دکوراسیون کلاسیک را پیاده سازی کنید، حتما می دانید که باید از مبلمان سلطنتی دارای پارچه طرحدار استفاده کنید.

برای تزئینات و آکسسوری می توانید از تابلوهای نقاشی، مجسمه ها، آباژورهای طلایی و آلات موسیقی استفاده نمایید. استفاده از رنگ برنز و کریستال در لوازم تزئینی در سبک دکوراسیون کلاسیک یکی از بدیهیات این سبک است. برای تکمیل سبک کلاسیک باید به جزئیات طراحی دقت داشته باشید. از این رو انتخاب فرش برای دکوراسیون کلاسیک کار بسیار جذابی خواهد بود چرا که به سادگی باید به دنبال فرش هایی باشید‌ که از طرح و رنگ های بسیاری در آن استفاده شده باشد و بافت آن هم ریز باشد.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق‌العاده

طراحی دکوراسیون کلاسیک برای پذیرایی

قواعد دکوراسیون کلاسیک برای پذیرایی

با توجه به مواردی که ذکر شد، ممکن است بخواهید برای تزئینات در سبک کلاسیک لوازم مختلفی خریداری کنید، اما باید دست نگهدارید چراکه این کار باعث شلوغی بیش از حد پذیرایی شده و قاعده دکوراسیون کلاسیک را به هم می ریزد چرا که در این سبک بی نظمی جایگاهی ندارد. قوانینی که در این طراحی داخلی پابرجاست باید مو به مو پیاده شود در غیر این صورت این سبک آن طور که باید اجرا نخواهد شد.

از نکاتی که در چیدمان باید دقت داشته باشید این است که تمام لوازم باید به شکل قرینه قرار گیرند.

همچنین بخوانید : هزینه بازسازی منزل چقدر تمام می‌شود؟

پوشش سقف و کف

دکوراسیون کلاسیک برای پذیرایی بسیار مناسب است در صورتی که بتوانید قوانین ان را به خوبی رعایت کنید.‌ سقف در دکوراسیون کلاسیک به صورتی ست که باید نرم و مسطح دیده شود. معمولا متریالی که برای ساخت سقف در این طراحی استفاده می شود، گچ بوده اما در موارد دیگر از فوم و یا پلاستر استفاده می شود.

ممکن است برخی افراد گچ بری سقف را نپسندند از این رو برای پر کردن فضای سقف می توانند از لوسترهای مجلل و شیک در بازار استفاده نمایند.

همچنین بخوانید : طراحی کابینت آشپزخانه

پوشش سقف و کف

 

بهترین انتخاب برای کفپوش، سنگ و یا چوب است چه هر یک به نحوی ظاهری مجلل به پذیرایی می بخشد. سنگ از آنجایی که یک متریال لوکس به کساب می آید انتخاب مناسبی ست و چوب از این رو که رنگ گرمی دارد.

درخشندگی در سبک کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک برای پذیرایی باعث درخشش بیش از پیش  خانه شما می شود. به دلیل اینکه در این سبک درخششی باور نکردنی را شاهد خواهید بود. معمولا این سبک در بین طرفداران به عنوان پادشاه سبک ها شناخته می شود. جلوه ای که این طرف دلرد به خوبی کی توان. ان را از سبک های دیگر جدا کند. استفاده از انواع روشنایی ها در این سبک مجاز است.

همچنین بخوانید : انواع پوستر دیواری

 

کتابخانه کلاسیک

برای اجرای دکوراسیون کلاسیک برای پذیرایی لازم است قفسه ها یا کمدهایی طراحی شوند که به عنوان کتابخانه مورد استفاده قرار گیرد. این عنصر در سبک کلاسیک نهادینه شده و شما می توانید این کتابخانه ها را در بسیاری از خانه های کلاسیک مشاهده کنید. اما توجه داشته باشید که تنها کتاب ها در این قفسه ها قرار نمی گیرند و شما می توایمد لوازم تزئینی دیگر را هم در آن جای دهید.

آشپزخانه به سبک کلاسیک

در صورتی که شما بخواهید یک آشپزخانه کلاسیک داشته باشید باید به مهم ترین نکته یعنی کابینت ها توجه کنید. بهتر است کابینت ها از چوب گردو باشند. کف پوش ها و رنگ خود اشپزخانه هم باید به همانند کابینت ها تعریف شود. یا اگر از چوب نیستند بهترین گزینه استفاده از رنگ های متناسب این سبک می باشد بنابریان دکوراسیون کلاسیک برای پذیرایی مستلزم رعایت قوانینی ست که در این مطلب ذکر شد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *