روش نصب انواع پوستر دیواری-dekoland.net

روش نصب انواع پوستر دیواری پوستر دیواری نوعی کاغذ دیواری مدرن است که بر خلاف کاغذ دیواری طراحی منحصر به فردی دارد. به خودی خود نصب پوستر روی یکی از دیوارهای مرکزی خانه مثلاً در پشت تلویزیون می تواند کل دکوراسیون داخلی خانه را تغییر دهد. نصب پوستر همانند نصب کاغذ دیواری است اما با تفاوت هایی،اگر می خواهید با روش نصب انواع پوستر دیواری آشنا شوید در این مقاله از دکولند با ما همراه باشید.

مراحل نصب انواع پوستر دیواری:

 

  • خرید پوستر دیواری

  • آماده سازی دیوار قبل از نصب پوستر

  • مجموعه ابزار کار برای نصب

  • قرار دادن پوستر روی دیوارها

  • چسب زدن

  • نصب اولین رول پوستر دیواری

  • نصب رول دوم پوستر دیواری

  • تکرار مراحل

مراحل نصب انواع پوستر دیواری-dekoland.net

روش نصب انواع پوستر دیواری

خرید پوستر دیواری

اولین قدم برای داشتن یک دکوراسیون پوستر دیواری منحصر به فرد، خرید پوستر دیواری است.

قبل از نصب پوستر، دیوار را آماده کنید

قبل از نصب پوستر از تمیز و صاف بودن سطح دیوار (صاف و تمیز) مطمئن شوید. اگر کاغذ دیواری از قبل روی دیوار است؛ آنها را به طور کامل حذف کنید. سطح دیوار باید بدون گرد و غبار باشد. گرد و غبار، چربی، تکه های چسب، اثر جوهر یا هر چیز دیگری که چسبندگی کاغذ دیواری یا پوستر را کاهش می دهد باید پاک شود. برای تمیز کردن این نوع آلودگی از یک پارچه مرطوب استفاده کنید.

در صورت وجود خط و خش، ترک های ریز و درشت، آثار ناخن یا هر گونه خراشیدگی روی سطح دیوار، ابتدا باید با بتونه و پس از خشک شدن بتونه، این عیوب را برطرف کرد. سطح نوار و دیوار را با سمباده ریز صاف و صاف کنید.

دیوار نباید سوراخ یا سطوح ناهموار داشته باشد، بنابراین ناهمواری ها را با فوم  از بین ببرید و در نهایت گرد و غبار و ناهمواری ها را با دستمال و پارچه از روی دیوار پاک کنید. نکته مهم: اگر دیوار از قبل روکش شده است، باید منتظر بمانید تا گچ کاملا خشک شود و سپس یک آستر مناسب به دیوار بزنید و مراحل نصب انواع پوستر دیواری را شروع کنید.

تهیه ابزار کار برای نصب پوستر روی دیوار

ابزار مورد نیاز برای نصب انواع پوستر دیواری به شرح زیر است:

  • اسفنج / دستمال مرطوب
  • غلتک چسب
  • چسب کاغذ
  • کاردک چسب
  • استادکار
  • قیچی
  • خط کش برای برش
  • یک تیغ تیز و نازک
  • پوستر

هنگام خرید پوستر دیواری،  کاغذها را در جعبه قرار می دهند و به منزل شما تحویل می دهند، کاغذها را از جعبه خارج کرده و کنار بگذارید.

تهیه ابزار کار برای نصب پوستر روی دیوار-dekoland.net

نصب انواع پوستر دیواری

برای قرار دادن اولین پوستر، فاصله رول اول را از سمت چپ دیوار مشخص کنید. سپس با استفاده از ابزار سطح خطی یا لیزری یک خط کاملاً مستقیم و عمودی از بالا به پایین بکشید. برای اینکه این پوستر کاملا مستقیم نصب شود، کشیدن این خط عمودی بسیار مهم و لازم است.

نکته مهم: هر پوستر دیواری دارای نقشه نصب است که می توانید در هنگام نصب به آن مراجعه کنید. هر رول را اندازه بگیرید و نقشه ارسال شده را مطابقت دهید.

چسب پوستر دیواری

چسب مخصوصی که برای نصب صفحات محافظ در نظر گرفته شده است مانند پودر است، این پودر با آب مخلوط شده و تبدیل به چسب می شود. حتما از مخلوط مخصوص چسب و آب برای به دست آوردن مواد چسبنده استفاده کنید. بله، می توانید کمی چسب چوب به این مخلوط اضافه کنید تا مایع ژلاتینی به دست آید.

نصب اولین رول پوستر دیواری

هم ترازی اولین رول نقاشی دیواری نکته ای است که نباید از آن غافل شوید. زیرا اولین رول راهنمای و سیگنال شما برای تنظیم سایر رول ها است. تصویر را مطابق خط مرجع از بالا به پایین قرار دهید و کاغذ را با ماله مخصوص به دیوار بچسبانید و تمام حباب ها را بردارید.

نصب رول دوم پوستر دیواری

در این مرحله باید رول دوم را در کنار رول اول نصب کنید. نصب رول دوم باید به گونه ای باشد که یک سانتی متر از رول دوم روی رول اول قرار گیرد. این سانتی متر با یک خط راهنما در پایین هر رول مشخص می شود. وقتی از موقعیت دقیق هر رول مطمئن شدید، با کاردک حباب های زیر کاغذ را بردارید.

قسمت اضافی پوستر دیواری را ببرید و روی هم بچینید.

با یک چاقوی باریک و تیز و خط کش روی همپوشانی را از بالا به پایین ببرید. به عبارت دیگر با استفاده از این ابزارها، یک سانتی متر بین دو صفحه که روی هم قرار گرفته اند، برش داده و تقسیم کنید.

احتیاط: برش باید از بالا به پایین کامل باشد و چاقو را از کاغذ جدا نکنید. این برش باید صاف و یکدست باشد. این برش یک پیوند صاف و مطمئن بین دو کاغذ ایجاد می کند.

هنگام برش، لبه پایینی نیز بریده می شود، بنابراین با کاردک قسمت برش خورده را از زیر رول بردارید و لبه آن را با دستمال مرطوب محکم کنید.

نصب انواع پوستر دیواری را تمام کرده و مراحل قبلی را تکرار کنید

مراحل بالا را تا انتهای رول های پوستر تکرار کنید. در نهایت با استفاده از کاتر قسمت های اضافی را در بالا و پایین ببرید. چسب اضافی را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و مطمئن شوید که همه قسمت ها وصل شده اند.

 

سخن پایانی

برای آشنایی و شناخت بیشتر می تواند با کارشناسان سایت دکولند در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند . در پایان می توانید از تماشای کار خود پس از نصب انواع پوستر دیواری لذت ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *