صرفه جویی در هزینه بازسازی-وب سایت دکولند

هر زمان که می‌خواهیم اقدام به بازسازی خانه را انجام دهیم یکی از مسائل مهمی که با آن مواجه هستیم هزینه‌ها می‌باشد. کاری که باید انجام دهید بازسازی موارد مهم ساختمان با توجه به بودجه‌ای که دارید می‌باشد. در ادامه با روش های صرفه جویی در هزینه بازسازی ساختمان بیشتر آشنا می شوید.

صرفه جویی در هزینه بازسازی با ایجاد فضای بیشتر

از فضا سازی داخلی شروع کنید، مثلاً به جای قفسه از کابینت استفاده کنید. قفسه‌ها را کمی پهن‌تر کنید. شما می‌توانید انواع مختلفی از کابینت داشته باشید. به سادگی، مانند کشو و سینی‌های قابل حمل که از کابینت بیرون می‌آیند، سپس می‌توانید با دادن وسایل اضافی هزینه‌ها را چندین برابر کاهش دهید. همچنین می توانید از وسایل چند منظوره بیشتر استفاده کنید و در هزینه ها و همچنین مکان صرفه جویی کنید. همچنین شما می توانید از مواد بازیافتی استفاده نمایید. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز بازیافت و استفاده از موادی که کمتر استفاده شده‌اند و دست دوم هستند و استفاده از مواد بازیافتی که قابلت استفاده مجدد را دارند با نصف قیمت تهیه کنید.

بازسازی را خودتان به عهده بگیرید

اگرچه هزینه تخریب یک‌خانه در مقایسه با بازسازی آن بسیار ناچیز است، اما می‌توانید با در اختیار گرفتن بخشی از فرایند تخریب، مقداری پول صرفه جویی کنید. اما به شما پیشنهاد می‌شود در صورتی که قصد تخریب فضای داخلی را دارید حتماً با کمک یک متخصص در این زمینه این کار را به انجام دهید. اما به منظور صرفه جویی در هزینه بازسازی مشورت گرفتن از یک معمار باتجربه را فراموش نکنید.

شما می‌توانید در جلسه مشاوره با معمار از نقشه‌های هوشمندانه او برای رفع ایرادات و مشکلات خانه استفاده کنید. به عنوان مثال، یک معمار می‌تواند با صاحب‌خانه دیدار کند تا مشکل را بررسی کند و چند طرح و راه حل ساده مانند باز کردن بخشی از دیوار جداکننده یا جابه‌جایی محل ارائه دهد. سپس مالک می‌تواند طرحی را در اختیار سازنده قرار دهد و آن را اجرا کند.

همچنین بخوانید : بازسازی خانه های قدیمی تهران

استفاده از چند ترفند ساده برای صرفه جویی در هزینه بازسازی

بهتر است هزینه حمل و نقل لوازم و تجهیزات را حذف کرده و خودتان آن را انجام دهید. می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای ناچیز یک تریلر تک محور را به صورت آنلاین خریداری کرده و آن را به پشت خودروی خود وصل کنید.  همچنبن شما می توانید هزینه خرید درب ها را کاهش دهید.

اگر دیوارهای خانه به قدری سخت و سنگین هستند که آماده شدن برای رنگ آمیزی به روزهای کاری و شن و ماسه زمان نیاز دارد، بهتر است از گزینه‌های دیگر مانند بلکا روی دیوارها استفاده کنید.  بهتر است بازسازی را به صورت یکپارچه انجام دهید. با این کار به طور قابل ملاحظه ای باعث صرفه جویی در هزینه بازسازی خانه می شوید.

صاحبان خانه می‌توانند با بازسازی یکباره یک آشپزخانه به جای انجام پروژه بازسازی خانه در مدت زمان طولانی، در هزینه‌های زیادی صرفه جویی کنند. اگر تعمیرات جزئی انجام می‌دهید، گران‌تر است و بهترین نتیجه را نخواهید داشت بیایید پولتان را پس‌انداز کنید تا بتوانید همه کارها را با هم انجام دهید.

همچنین بخوانید : بازسازی آپارتمان قدیمی

استفاده از چند ترفند ساده برای صرفه جویی در هزینه بازسازی

در فصل مناسب بازسازی انجام دهید

بازسازی را با اوایل سال جدید موکول نمایید در این فصل پیمانکاران به شما تخفیف نیز خواهند داد. در فصل تابستان که اوج کارهای ساختمانی می‌باشد و شما با کمبود نیروی کار و افزایش قیمت روبه رو خواهید بود. از وسایل نوری در حد نیاز استفاده نمایید تا هم در مصرف برق و هم در هزینه های بازسازی صرفه جویی کرده باشید.

برای ایجاد پنجره و تعمیر قاب آن، بهتر است قبل از تخریب لبه‌های خانه، روش غیرتهاجمی دیگری برای جذب نور در نظر بگیرید. برای روشنایی حمام یا سالن بدون پنجره، می‌توانید یک چراغ سقفی نصب کنید که نور خورشید و گرما را وارد خانه کند.

شما می‌توانید بعد از بازسازی خانه وسایلی که دیگر به آنها نیازی ندارید را در بازارهای آنلاین به فروش بگذارید.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مسکونی

تعویض و تعمیر لوله‌ها و برق کشی ساختمان

این در خانه‌های قدیمی بسیار مهم است و نیاز به توجه بیشتری دارد. آبرسانی و سیم کشی در این خانه‌ها بسیار حساس و آسیب‌پذیر است. البته برای بازسازی صحیح برق و لوله کشی این خانه‌ها باید تعویض شود تا بعد از بازسازی نیازی به نوسازی نداشته باشند.

در ساختمان‌های با طول عمر کم، عایق کاری نامناسب می‌تواند به سیم کشی سیستم برق آسیب برساند و گاهی اوقات نیاز به ترمیم خرابی و تخریب سایر قسمت‌های ساختمان است. به‌عنوان ‌مثال، تخریب حمام در نزدیکی آشپزخانه می‌تواند باعث ایجاد مشکل در آشپزخانه شود و برای رفع مشکل باید کف آشپزخانه را بازسازی کنید.

همچنین بخوانید : دکوراسیون د اخلی با پوستر دیواری

کلام اخر

البته به منظور صرفه جویی در هزینه بازسازی بهتر است قبل از هر چیز سری به مغازه‌های ابزار فروشی بزنید  و ابزارها و تجهیزات را با خیال راحت مورد بررسی قرار دهید. اگر نمی‌دانید که دقیقاً به چه چیزهایی نیاز دارید، باید به توصیه‌های پیمانکار خود اعتماد کنید و به صلاحدید آنها در مورد نیاز خود اعتماد کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *