طرح های جدید آسمان مجازی

طرح های جدید آسمان مجازی توانسته است طرفداران بسیاری را پیدا کند چرا که نه تنها این طرح ها باعث ایجاد زیبایی فضا می شوند بلکه فاصله انسان با محیط زیست را کاهش داده است.

با توجه به ماشینی شدن زندگی ها و آپارتمانی شدن خانه ها، افراد کمتر می توانند با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنند. استفاده از آسمان های مجازی به راحتی این کار را برای بشریت انجام داده است. آسمان های مجازی همان سقف های کاذب می باشد که فرد با توجه به نیاز خود می توان آن را در ابعاد مختلف تهیه کند. ممکن است برخی افراد این جز را هنوز نشناسند از این رو در ادامه مطلب به بررسی اولیه آن می پردازیم و انواع آن را معرفی می کنیم.

آسمان مجازی چیست؟

همان طور که در ابتدا اشاره شد، انسان در زندگی امروزه آنقدر درگیر زندگی و تلاش برای رسیدن به مقصد می باشند که دیگر به محیط اطراف خود توجهی ندارند. اگر به اطراف خود نگاهی بیندازیم می بینیم که مانند ربات زندگی می کنیم به منظور خارج کردن محیط اطراف از این شرایط بهتر است از امکانات مختلفی مانند طرح های جدید آسمان مجازی استفاده شود. این طرح ها به نوبه خود توانسته اند اتاق ها را از شرایط خشک گذشته خارج نمایند و افراد را به تخیل و خیال پردازی دعوت می کند.

دیدن آسمان حتی به شکل مجازی می تواند خستگی افراد را از تنشان به در کند.

همچنین بخوانید :  بازسازی ساختمان در تهران

طرح های جدید آسمان مجازی

دلایل استفاده از طرح های جدید آسمان مجازی

با توجه به شهر نشینی و آلودگی هوا، افراد برای مدتی از مکان زندگی کنونی خود دل کنده و به دامن طبیعیت پناه می برند از این رو اگر بتوان از تکنولوژی و امکانات امروزه برای ایجاد فضای طبیعی کمک گرفت می توان روحیه و انرژی مثبت به خانه و خانواده بخشید.‌

استفاده از سقف کاذب و نورپردازی مناسب آسمان مجازی را شکل می دهد و افراد با دیدن آن آسمان روز یا شب را برای خود متصور می شوند. همین امر که افراد را به خیال در مورد آسمان و دنیای خارج از کار و زندگی می کشاند، باعث استراحت ذهنی می شود.

همچنین بخوانید : طراحی داخلی آپارتمان

چگونگی اجرای طرح های جدید آسمان مجازی

سقف کاذبی که آسمان مجازی را شکل می دهد نیازمند نورپردازی، تایل و سقف کاذب مناسب می باشد.

مهم ترین المان در ساختار آسمان مجازی، نورپردازی می باشد. از انواع نورپردازی برای آسمان های مجازی می توان به زیر کابینتی ، اس ام دی، فلورسنت، مهتابی و ال ای دی اشاره کرد. که به طور کلی این ساختار نیازمند یک سیستم نورپردازی بسیار قوی می باشد. استفاده از نورپردازی به شدت به نظر مشتریان بستگی دارد. از مدل های دیگر نورپردازی می توان به فیبر نوری و کریستال سوارسکی اشاره کرد.

همچنین بخوانید : انواع پوستر دیواری

چگونگی اجرای طرح های جدید آسمان مجازی

 

انتخاب تمام موارد با توجه به خواسته افراد انتخاب می شود. از دیگر المان های مهم در اجرای طرح های جدید آسمان مجازی تایل می باشد. شما می توانید تایل شخصی خود را به صورت طبیعی مانند آسمان، ابر، گل، درخت، پرندگان و یا هواپیما، ساختمان و از این قبیل سفارش دهید. تایل ها معمولا پیش ساخته می باشند و شما باید یکی از طرح های موجود را انتخاب نمایید. این تایل ها در ابعاد و ضخامت های متفاوت موجود می باشند که با توجه به نیاز خود می توانید آن را شخصی سازی کنید.

بعد از اینکه طرح‌ مورد نظر خود را انتخاب کردید باید عقب بایستید تا تیم حرفه ای با استفاده از گلس های مخصوص آسمان مجازی شما را به بهترین نحو برای شما آماده نمایند.

همچنین بخوانید : دکوراسیون اتاق خواب ساده

مزایای طرح های جدید آسمان مجازی

زمانی که شما خسته از کار بر می گردید بهترین تفریح و استراحت برای شما نگرستین به آسمان جذابی ست که در زمان کار دیدن آن را از دست داده اید. چه چیزی بهتر از این؟ یک لیوان چای برای خود بریزید و به تماشای آسمان ساختگی خود بنشینید. خلق چنین آسمانی به زیبایی هرچه تمام تر فضایی را برای شما پدید آورده است تا در کنار خانواده به آرامش برسید.

یکی از مزیت های طرح های جدید آسمان مجازی این است که فرد را با محیط اطراف خود و با طبیعیت اجین می کند. با این امکان توانسته در کاهش استرس افراد نقش اساسی ایفا کند با اینکه این ساختار مصنوعی می باشد اما فرد را به طو طبیعی به آرامش خاطر می رساند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *