نحوه بازسازی خانه قدیمی دکولند

نحوه بازسازی خانه قدیمی به یک خانه مدرن شیک و زیبا ممکن است کار همه نباشد و ممکن است به یک مهندس یا طراح دکوراسیون نیاز داشته باشد، اما ابتدا باید بدانید رؤیاهای شما چیست و خانه ایده‌آل شما چیست؟ آنچه را که دوست ندارید و نمی‌خواهید در یک خانه سنتی نگهداری کنید و آنچه را که می‌خواهید با ترفندهای تزئینی بپوشانید یا جایگزین کنید. تا انتهای مقاله با دکولند همراه باشید

نحوه بازسازی خانه قدیمی شامل چه مراحلی است؟

هنگامی که هدف خود را از بازسازی خانه با توجه به بودجه و نیاز خود مشخص کردید، اکنون باید مراحل اصلی تعمیر را طی کنید که شامل دو مرحله متداول است: تعمیر زیرساخت ساختمان و بازسازی بنا ساختمان
بازسازی زیرساخت به معنای تعویض یا تعمیر بخش‌های کلیدی خانه شما است که با نیازهای روزانه شما مرتبط است، مانند لوله کشی و برق. بازسازی داخلی شامل همه چیزهایی است که به ظاهر و زیبایی فضای داخلی خانه شما مربوط می‌شود و شامل تمام قسمت‌هایی از خانه می‌شود که می‌خواهید بازسازی کنید.

چگونه هزینه بازسازی خانه قدیمی را تعیین می‌کنید؟

برای تخمین هزینه و نحوه بازسازی خانه قدیمی، به هزینه‌های دیگری که متحمل خواهید شد نگاه کنید و سپس فهرستی جامع از قسمت‌هایی که می‌خواهید خانه را بازسازی کنید تهیه کنید. سپس هزینه هر کدام را تخمین بزنید و زمان بازسازی هر یک از این قسمت‌ها را مشخص کنید.

  1. هزینه خرید مواد
  2. هزینه‌های حمل و نقل زباله
  3. هزینه تعمیر و نگهداری
  4. هزینه‌های بازسازی
  5. هزینه‌های مدیران، پیمانکاران، کارگران و نیروهای درگیر در پروژه بازسازی

نحوه بازسازی خانه قدیمی با کمترین هزینه

برای بازسازی خانه و مدیریت امور مالی آن باید برنامه ریزی را در اولویت قرار دهید زیرا برنامه ریزی نامناسب در این زمینه پول زیادی را به همراه خواهد داشت.
علاوه بر این، اگر قصد بازسازی خانه‌های آسیب دیده را دارید، اگر قصد بازسازی خانه قدیمی و کلنگی خود را دارید، اما بودجه شما محدود است، می‌توانید از گزینه‌های کوتاه مدت دیگری برای بازسازی بخشی از خانه استفاده کنید.
ابتدا باید تصمیم بگیرید که کدام قسمت از خانه را می‌خواهید بازسازی کنید. برای مثال اگر اتاق خواب شما تاریک و قدیمی و بی روح است، آن را در اولویت قرار دهید و به جای هزینه‌های گران تعمیر از کاغذ دیواری با رنگ و طرح جذاب استفاده کنید.

چگونه یک خانه قدیمی را بازسازی کنیم؟

نحوه بازسازی خانه قدیمی به شکل‌های مختلفی است. بازسازی خانه به دو روش حفاظتی و سبکی است. بازسازی هر قسمت با قسمت دیگر متفاوت می‌باشد در ادامه به هر یک از قسمت‌های خانه می‌پردازیم:

بازسازی حفاظتی

در این روش به حفاظت کلی ساختمان توجه می‌شود. این روش جنبه‌های کلی ساختمان را بازسازی و محافظت می‌کند.  رویکرد محافظه کارانه در بازسازی ساختمان مستلزم مطالعه کامل و جامع تمامی ویژگی‌های ساختمان و مصالح آن ساختمان است تا اطمینان حاصل شود که مراحل بازسازی به درستی و جامع چیده شده است.

بازسازی ساختمان سبکی

روش بازسازی ساختمان سبکی به روشی اطلاق می‌شود که در آن قطعات جدید با کمترین تغییرات نسبت به پلان اولیه جایگزین بسیاری از قسمت‌های آسیب دیده می‌شوند. نحوه بازسازی خانه قدیمی به این ترتیب است که  از این روش برای بازسازی بناهای تاریخی استفاده می‌شود زیرا می‌خواهیم سبک و هارمونی تاریخی تغییر نکند. بنابراین شباهت‌های زیادی بین طراحی قدیمی و جدید وجود دارد.

نحوه بازسازی خانه قدیمی دکولند

نحوه بازسازی ساختمان قدیمی شامل چه قسمت‌هایی است؟

برای شروع بازسازی منزل قدیمی، اولین نقشه خانه قدیمی شما تهیه می‌شود که در آن مکان دقیق اتاق‌ها و قسمت‌های مختلف خانه مشخص شده و تغییرات لازم برای بازسازی در آن گنجانده شده است.

ایجاد تغییرات در پوشش کف و دیوار

این تغییرات متعددترین و در عین حال راحت‌ترین تغییرات ایجاد شده در بازسازی خانه قدیمی است و برای این کار می‌توانید گزینه‌های مختلفی مانند پانل‌های تزئینی سه بعدی، پوسترهای سه بعدی، برچسب‌های دیواری، تزئینات را انتخاب کنید. سنگ، شیشه تزئینی، کاشی آلومینیومی و غیره. کاغذ دیواری استفاده شده و حتی رنگ آمیزی مجدد خانه و بسیاری از گزینه‌های دیگر استفاده نمود.

در زمینه کف سازی می‌توان از گزینه‌هایی مانند کف‌پوش سرامیکی، کف‌پوش لمینت، پارکت لمینت، کف‌پوش سه بعدی، کف‌پوش پلاستیکی، موکت و … استفاده کرد.

 

بازسازی آشپزخانه

به طور عمده، بازسازی آشپزخانه به صورت اپن و همراه با دیوارها و کاشی‌ها است که احتمالاً شامل تغییر دکوراسیون داخلی مانند طراحی کابینت‌ آشپزخانه می‌شود. کارهایی که اغلب در هنگام بازسازی آشپزخانه انجام می‌شود عبارت‌اند از: تعویض کابینت، تخریب دیوارها، از بین بردن طاق‌ها و قوس‌های قدیمی، بازسازی یا حتی جابه‌جایی لوله‌ها، کاشی‌های بین کابینت و … بسیاری از بازسازی‌های آشپزخانه معمولاً بازسازی‌های گران قیمت هستند.

 

بازسازی اتاق خواب

هنگام بازسازی اتاق‌ها، سه گزینه اصلی نیاز به تغییر دارد که عبارت‌اند از دیوار، کف و  کمدها می‌توانید از انواع کف‌پوش استفاده کنید یا سقف را تغییر دهید و کمدها را با کمدهای جدید جایگزین کنید. تعویض لوسترها نیز جلوه خاصی به اتاق شما می‌دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *