کاغذ دیواری مدرن یکی از انواع سبک‌هایی است که امروزه بسیار موردتوجه قرار گرفته است. طرح‌هایی که در بخش مدرن کاغذ دیواری ارائه و طراحی شده‌اند حتی نظر مشکل‌پسندان را نیز به خود جلب کرده است. کاغذ دیواری تأثیر بسزایی در چیدمان دکوراسیون و فضای خانه شما دارد. استفاده از این کاغذ دیواری‌ها باتوجه‌به رنگ و طراحی ای که دارند بسیار مهم است.

کاغذ دیواری‌ها درگذشته تنوع زیادی نداشته‌اند. درگذشته بیشتر در بخش تغییر رنگ بر روی کاغذ دیواری‌ها طراحی می‌شد و رنگ‌ها را تغییر و یا دست‌کاری می‌کردند. امروزه باتوجه‌به پیشرفت صنعت نقاشی و طراحی، صنعت کاغذ دیواری نیز از پیشرفت بی‌نصیب نمانده است. انواع مختلف طرح‌ها چه چندبعدی و چه معمولی با رنگ‌های مختلف قابلیت طراحی و در نهایت ثبت سفارش را دارند. برای اینکه با انواع کاغذ دیواری‌های مدرن و امروزی آشنا شوید ادامه مقاله را مشاهده کنید.

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن و امروزی

کاغذهای دیواری در طرح‌های مختلفی تولید و طراحی می‌شوند. طرح‌های کاغذ دیواری محدود به چیز خاصی نیست. درصورتی‌که شما می‌خواهید دررابطه‌با بهترین طرح‌ها اطلاعات کسب کنید و با آنها آشنا شوید می‌توانید از سایت ما یعنی سایت دکولند بازدید کنید.

همچنین بخوانید : انواع پوستر دیواری

کاغذ دیواری سه‌بعدی

یکی از انواع کاغذ دیواری مدرن کاغذهای دیواری سه‌بعدی هستند. این نوع از کاغذ دیواری‌ها جذابیت بسیاری زیادی به خانه شما می‌بخشند. استفاده از برخی از این کاغذها بر روی دیوار خانه به‌نوعی شبیه به کنده‌کاری است. طرح‌هایی همچون گل و طبیعت در این زمینه بسیار مناسب هستند و باعث جلب‌توجه شما و اطرافیانتان می‌شوند. برای سفارش طرح‌های سه‌بعدی از طرح‌هایی که شلوغ هستند پرهیز کنید. طرح‌هایی ساده مانند گل، دیوار و مانند اینها برای دیوار خانه شما مناسب هستند.

همچنین بخوانید : مدل آینه کاری جدید

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مخمل

کاغذ دیواری‌های مخمل باوجوداینکه قیمت تقریباً بالاتری نسبت به دیگر کاغذ دیواری‌ها دارند اما زیبایی اشرافی ای به خانه شما می‌بخشند. دیوارهایی مخمل با استفاده از رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، کرم و یا طلایی به‌نوعی یادآور خانه‌ها و قصرهای پادشاهان است و این به نوع خود به شیک بودن و باکلاس شدن فضای خانه‌تان ارتقا می‌بخشد. طرح‌های متنوعی برای کاغذ دیواری مدرن طرح مخمل وجود دارد و تمامی طرح‌ها قابل سفارش هستند.

کاغذ دیواری مدرن طرح بلژیکی

یکی دیگر از انواع کاغذ دیواری‌ها کاغذهای بلژیکی هستند. کاغذ دیواری‌های بلژیکی وارداتی هستند و به همین دلیل قیمت نسبتاً بالایی نیز دارند. برای خانه‌های شیک و برای مشکل‌پسندانی که نگرانی ای از بابت پرداخت هزینه ندارند این کاغذ دیواری مدرن یکی از بهترین گزینه‌ها است. در حال حاضر شما می‌توانید هریک از طرح‌های مورد نظرتان را سفارش دهید و در صورتی مشکلی دررابطه‌با پرداخت وجه نداشته باشید به‌راحتی خریداری کنید.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل

کاغذ دیواری چینی قیمت مناسب

اگر به دنبال یک کاغذ دیواری قیمت مناسب می‌گردید و درعین‌حال می‌خواهید طرح زیبایی داشته باشد کاغذ دیواری‌های چینی بهترین گزینه پیشروی شما هستند. یکی از طرح‌های کاغذ دیواری مدرن این نوع کاغذدیواری است که با طرح‌هایی نظیر، گل‌های شبه اسلیمی، گل هایی فانتزی در انواع رنگ های شاد و روشن قابل سفارش است.

کاغذ دیواری سنگی

یکی از کاغذدیواری‌هایی که در نوع بلژیکی به حساب می‌آیند از جمله کاغذ دیواری مدرن نیز به حساب می‌آید کاغذ دیواری هایی است که با سنگ طراحی شده اند. از جمله مهمترین رنگهای قابل سفارش برای این نوع کاغذ دیواری رنگ‌ها، سفید، مشکی، طوسی است. این نوع کاغذ دیواری قابلیت سفارش در رنگهای دیگر را نیز دارد. این نوع کاغذ دیواری قیمت بسیار بالایی دارد و برای کسانی که در این رابطه نگران هستند لازم به تذکر است.

کاغذ دیواری مدرن

همان‌طور که گفتیم کاغذ دیواری ها نقش بسزایی در فضای منزل دارند. کاغذ دیواری مدرن یکی از کاربردی ترین انواع کاغذ دیواری است که خود به طرحهای متنوع تری تقسیم می‌شود. کاغذ دیواری مزایا و معایبی دارد. یکی از مزایای مهم کاغذ دیواری ها عمر طولانی آنها است. عمر طولانی کاغذ دیواری ها بستگی به سلیقه شما نیز دارد و ممکن است بعد از چند سال از طرحی که انتخاب کرده بودید خسته و دل‌زده شوید.

یکی از معایب برخی از کاغذ دیواری ها قیمت نسبتاً بالای آنها است که شما با تغییر در سلیقه و انتخاب کاغذ دیواری می‌توانید این موضوع را تغییر دهید. کاغذ دیواری ها طرحهای بسیار متنوعی با جنس های بسیار متنوع دارند و همان‌طور که گفتیم قیمت هرکدام با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل مزایای کاغذ دیواری از معایبش بیشتر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *