آیینه-کاری جدید

آینه کاری از هنرهای اصیل ایرانی است که از قدیم الایام در عمارت ها و ساختمان قدیمی برای ایجاد شکوه و جلال استفاده می شده است. با قرار گرفتن قطعه های کوچک آینه در کنار هم و خلق اشکال هندسی زیبا در آینه کاری جدید، ارزش این هنر پدیدار می شود. هنرمندان ما در مجموعه معماری و دکوراسیون دکولند با برش دادن آینه ها در اشکال مختلف، موجب بازتاب نور به فضای خانه و درخشش و جذابیت محیط زندگی شما می شوند.

مدل-آیینه‌کاری

ویژگی آینه کاری جدید

مهمترین ویژگی آینه کاری در فضاهای داخلی بزرگ جلوه دادن و روشنی آن فضا می باشد. تابش نور و بازتاب آن از آینه های کوچکی که در کنار هم با نظم قرار گرفته اند، موجب می شود تا نور اتاق بیشتر گردد و فضای خانه به سبب انعکاس نورها در محیط، بزرگتر به نظر بیاید.

شرط لازم برای این کار، دقت و حوصله است. هنرمند باید بهترین فضا را برای اجرای آینه انتخاب نماید و با دقت و حوصله کار خود را به پیش ببرد تا بتواند یک اثر هنری ماندگار و منحصر بفرد از خود به جا بگذارد.

همچنین بخوانید : بازسازی دکوراسیون آشپزخانه

 

نمی شود این مسئله را انکار کرد که آینه کاری جدید جلوه ای لوکس به فضای خانه شما می دهد. عمارت های تاریخی را به یاد بیاورید. آینه های هنرمندانه و دقیق، توانسته عظمت و شکوه را به آن فضا اضافه کند. هر چقدر که برش آینه ها کوچکتر و ظرف تر باشد، شاهد جلوه بیشتری خواهید بود.

اتاق پذیرایی نیازمند نوعی از آینه است که مهمانان را مجذوب خود کند و تابش و بازتاب نور را در فضای آن به خوبی به نمایش گذارد. راهروها و راه پله ها محیط مناسبی برای آینه هستند. آینه این قسمت ها باعث می شود که بزرگتر و عریض تر به نظر بیایند و نمایی از دیگر بخش های خانه در آنها جلوه گر شود.

همچنین بخوانید : بازسازی خانه های قدیمی در تهران

قیمت آینه کاری جدید

مراحل انجام آینه کاری

در این رشته هنری، هنرمند آینه‌کار با استفاده از شیشه و برش آن به اشکال متنوع، فضایی درخشان و زیبا در بناها می‌آفریند که از بازتاب نور در قطعات بی‌شمار آینه تشعشع، درخشش و زیبایی در تزیینات بناها ایجاد می‌شود و پوششی بسیار مناسب و زیبا برای تزیین بنا از نظر استحکام و دوام است.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

انواع آینه کاری

انواع آینه کاری شامل آینه به سبک سنتی و مدرن است. اگر در آینه از قطعات بزرگ آینه و شکل هایی که دارای خطوط ساده باشد استفاده گردد، آنگاه فضای اتاق سبکی مدرن به خود می گیرد.

آینه کاری جدید

در معماری سنتی ایران، این کار همواره جایگاه منحصر به فردی داشته است. آنهایی که طرفدار معماری سنتی ایرانی هستند، علاقه خود را با بهره گیری از این هنر ارزشمند و اصیل در دکوراسیون داخلی خانه های خود نشان می دهند. آینه کاری در کنار شیشه های کوچک رنگی چشم نواز، شما را به سال های دور خواهد برد.

اینه کاری جدید طرح لوزی

اگر سوالی در زمینه طراحی، اجرا و قیمت آینه کاری جدید دارید، حتما با کارشناسان با تجربه ما در گروه دکولند تماس بگیرید و از مشاوره های تخصصی آنها بهره مند شوید. تیم آینه دکولند با بیش از یک دهه تجربه در این هنر ایرانی اسلامی با آنجام پروژه هایی مثل حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت عباس(ع) حرم حضرت علی(ع) و انجام بیش ۵۰۰ آینه کاری در ساختمان های کشور به شما پیشنهاد که به جای تحقیق در مورد آینه کاری با ما تماس بگیرید تا بصورت حضوری در مورد آن به شما توضیح بدهیم،برای این کار کافیست فرم تماس را پر کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگبرند و در محل شما حاضر شوند.

برای مشاهده نمونه کار های دکولند می توانید به صفحه اینستاگرام ما به آدرس dekolandnet یا به صفحه نمونه کار بازسازی و طراحی دکوراسیون مراجعه کنید.