صفر تا صد شناخت نسبت به انواع پوستر دیواری

پوستر دیواری، دیوارپوشی است مانند کاغذ دیواری با این تفاوت که طرح روی آن ها مانند یک پوستر است. مدل های پوستر دیواری در طرح های مختلفی موجود است و شما مطابق با سلیقه خود می توانید آن ها را به صورت آماده و سفارشی انتخاب و خریداری کنید. اگر می خواهید اطلاعاتی درباره صفر تا صد شناخت نسبت به انواع متنوع آن کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

مدل های متنوع پوستر دیواری

دسته بندی های مختلفی برای مدل های پوستر دیواری و انواع کاغذ دیواری ها، با توجه به طرح های متنوعی که طراحی و تولید می شود، وجود دارد که به شما کمک می کند طرح مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کنید. انواع پوسترها به شرح زیر است:

  • پوستر دیواری طبیعت
  • پوستر دیواری سه بعدی
  • پوستر دیواری چهره
  • پوستر دیواری نستعلیق
  • پوستر دیواری اسپرت
  • پوستر دیواری لاکچری
  • پوستر دیواری مدرن
  • پوستر دیواری کلاسیک
  • پوستر دیواری پشت تلویزیون
  • پوستر دیواری پتینه
  • پوستر دیواری کودک

انواع پوستر دیواری

پوستر دیواری طبیعت از بهترین مدل های پوستر دیواری

پوستر طبیعت یکی از مدل های پوستر دیواری است این پوستر دیواری به ارائه طرح های خاصی از طبیعت می پردازد. پوستر طبیعت تصاویر زیبای دریا، آسمان و درختان را به نمایش می گذارد. از این پوستر در لابی ساختمان ها، فضای پذیرایی و ساختمان مسکونی استفاده می شود.

همچنین بخوانید : انواع پوستر دیواری

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی طرفداران بسیاری دارد و با ساده ترین شکل یک طراحی خلاقانه را در دکوراسیون ساختمان ایجاد می کند. طرح های سه بعدی در حالتی که دارای طرح های صاف است برای شما به عنوان طرح های برجسته و دارای عمق به نظر می رسد.

پوستر دیواری چهره

مدل های پوستر دیواری چهره یک سبک مدرن است و بین جوانان محبوبیت بسیاری دارد. پوستر دیواری ممکن است چهره آدم های مشهور باشد همچنین می توانید چهره مد نظر خود را سفارش دهید. از طرح چهره برای ساختمان های هنری، اتاق خواب ها و سالن های آرایشی استفاده می شود.

پوستر دیواری نستعلیق

پوستر دیواری نستغلیق به عنوان پوستر دیواری خوشنویسی نیز معروف است و یکی از مدل های پوستر دیواری است که توسط هنرمندان خریداری می شود و در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری استفاده می شود. فضای پذیرایی ساختمان های مسکونی بهترین محل برای نصب این پوستر دیواری است.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق‌العاده

پوستر دیواری اسپرت از مدل های پوستر دیواری

پوستر دیواری اسپرت یکی از مدرن ترین پوسترهای دیواری است و دارای طرح های خاصی از چهره بازیکن های ورزشی، کاپ، ماشین های لوکس، تیم ها و رخدادهای ورزشی است. بخش قابل توجهی از پوستر دیواری اسپرت تصاویر ورزشی را ارائه می دهند به همین دلیل این پوسترها با نام پوستر دیواری ورزشی نیز شناخته می شود.

پوستر دیواری لاکچری

یکی از پوستر دیواری های بسیار شکیل با طرح های زیبا است، پوستر دیورای لاکچری است که با رنگ های خاص مانند رنگ های نقره ای، طلایی، صدفی و دودی طراحی می شوند. هدف از طراحی پوستر دیواری لاکچری ارایه یک سبک ارزشمند و گران بها در ساختمان ها است بدون اینکه نیاز باشد افراد هزینه بالایی برای خرید وسایل لاکچری متحمل شوند. این پوستر دیواری از حیث قیمت با دیگر پوسترهای دیواری تفاوتی ندارد.

همچنین بخوانید : مدل آینه کاری جدید ، مدل های چشم نواز ۲۰۲۲

پوستر دیواری لاکچری

پوستر دیواری مدرن

بسیاری از تصاویری که دارای طرح های بسیار زیبا و فوق العاده می باشند، قابلیت قرار گرفتن در پوستر دیواری مدرن را دارند. طرح ساختمان های بلند، پل های مدرن و تمام تصاویری که یک زندگی مدرن را نشان می دهد در زیر مجموعه پوستر دیواری مدرن قرار دارد.

پوستر دیواری کلاسیک

پوستر دیواری کلاسیک یکی از مدل هایی است که در آن از طرح های لوکس مانند طرح ماشین های کلکسیونی استفاده می شود. برخی دیگر از پوستر دیواری کلاسیک دارای طرح هایی مانند انواع فیروزه ها، مرواریدها و سنگ های قیمتی است و در ساختمان های خاصی می توان از این پوسترهای دیواری استفاده کرد.

پوستر دیواری پشت تلویزیون

پوستر دیواری پشت تلویزیون باید در بخش میانی دارای یک فضای خالی باشد تا با نصب تلویزیون تکمیل شود. طرح های مختلفی برای پوسترهای دیواری پشت تلویزیون وجود دارد مانند طرح گل های فانتزی همچنین طراحی سه بعدی نیز برای پوستر دیواری پشت تلویزیون مناسب است.

پوستر دیواری پتینه

طرح هایی که به صورت قدیمی ارایه می شود در قالب پوستر دیواری پتینه است و برای ساختمان های سنتی و کلاسیک مناسب است. برخی از انواع پوستر دیواری پتینه برای دکوراسیون ساختمان هایی که به صورت معاصر و مدرن است مناسب است.

همچنین بخوانید : طراحی داخلی آپارتمان کوچک و بزرگ به شیوه جدید و مدرن

پوستر دیواری کودک از دیگر مدل های پوستر دیواری

بهتر است فضای اتاق خواب کودک خود را با استفاده از پوستر دیواری کودک طراحی کنید و با توجه به روحیه، علاقه و جنسیت کودک طرح پوستر دیواری را انتخاب کنید و شاهد افزایش علاقه کودک خود نسبت به اتاق خواب باشید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *