بازسازی آپارتمان فرسوده دکولند

خانه ها برای مدت طولانی پیر شده اند، مانند هر چیز دیگری در زندگی. ایمنی، تجهیزات و زیبایی ساختمان به مرور زمان کاهش می یابد. با این حال، تلاش برای تخریب یک ساختمان چند طبقه می تواند دشوار و پرهزینه باشد. فرصتی که همیشه پیش روی شماست بازسازی آپارتمان فرسوده است. با انجام کارهای ساختمانی می توانید عملکرد و تجهیزات آپارتمان را بهینه کنید. برای داشتن دیدی بهتر نسبت به بازسازی ساختمان در ادامه با دکولند همراه شوید.

کلیت بازسازی آپارتمان فرسوده

بازسازی آپارتمان بسته به وضعیت گذشته آن و آنچه که در نهایت به آن علاقه دارید، نیاز به اقدامات متفاوتی دارد. با این حال، به طور کلی دارای دو بخش است:

  1. بازسازی تأسیسات، دیوارها و استحکامات
  2. بازسازی ظاهر ساختمان و تمام قسمت‌هایی که در دید است.

در بخش اول، مهم‌ترین بخش پرونده، هدف پاسخگویی مستقیم به مسائل مربوط به عمر و کیفیت ساختمان است. مقاوم سازی دیوارهای باربر، تعویض لوله‌ها، نوسازی سیستم گرمایش مرکزی، بهبود سیم کشی ساختمان و ضد حریق بودن آپارتمان اولین موارد است.
نمای ساختمان در قسمت دوم بازسازی قابل مشاهده است. دیوارها در نهایت رنگ و گچ خود را از دست می‌دهند. با گذشت زمان می‌توان اجزای نمای ساختمان را بازسازی کرد. قدیمی بودن کاشی‌های کف، وضعیت حیاط و پارکینگ همگی در این مرحله جای بهبود دارند.

ساختمان آسیب دیده به خصوص اگر آپارتمانی مسکونی باشد، تأثیر منفی بر ساکنان خواهد داشت. نکته اول خیلی ساده است، حس بد زندگی در جایی که چهره خوبی ندارد همیشه ذهن را پریشان می‌کند. مورد دیگری که به ویژه روحیه خانواده‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. مورد دیگر ناامنی مردم در تأمین امنیت جان خود در برابر حوادث غیر مترقبه مانند زلزله و آتش سوزی است.

بازسازی آپارتمان فرسوده دکولند

از دست دادن امکانات رفاهی ساختمان

لوله‌کشی ساختمان را در نظر بگیرید. با گذشت زمان احتمال فرسودگی و ترکیدگی لوله‌های آب افزایش می‌یابد. در این حالت ممکن است بخشی از دیوار به دلیل فرسوده بودن ساختار دیوار آسیب جدی ببیند.
مورد دیگر از بین رفتن عایق ساختمان است. به‌ عنوان‌ مثال سقف ایزوگام ساختمان به‌مرورزمان تخریب می‌شود و آب باران و برف به راحتی به داخل واحدها نفوذ می‌کند. ضعیف شدن درها و پنجره‌ها نیز باعث اتلاف انرژی می‌شود. در این شرایط اگر ساکنین بخواهند در ساختمان بمانند زندگی سختی برای خود خواهند داشت.
نکته مهمی که بازسازی آپارتمان فرسوده را اجتناب‌ناپذیر می‌کند، طول عمر دیوارها است. استحکام کم دیوارها به معنای آسیب پذیری بالا در برابر زلزله و آتش سوزی است. همچنین می‌توانید در هنگام بازسازی از اصول ساخت و ساز مقاوم در برابر زلزله استفاده کرده و برخی از دیوارهای باربر را تقویت کنید. به همین دلیل، بازسازی آپارتمان فرسوده با عمر طولانی می‌تواند بسیار پرهزینه باشد. البته این هزینه‌ها برای از دست دادن اتفاقات غیرمنتظره ناچیز خواهد بود.

نتایج بازسازی آپارتمان فرسوده

یک نوسازی با برنامه ریزی و اجرای خوب مزایای زیادی دارد که شامل رفاه همه ساکنان می‌شود. از یک طرف با بازسازی می‌توان امکاناتی را که در طول زمان از بین رفته است را بازسازی کرد و از طرف دیگر ظاهر ساختمان جدید که زیباتر و شبیه خانه جدید است، به همان اندازه نو و دلپذیر است که انگار وارد خانه جدیدی می‌شوید.

 

مراحل بازسازی آپارتمان فرسوده

هنگامی که تصمیم به بازسازی خانه قدیمی خود گرفتید، تحقیقات خود را شروع کنید. متخصصان در این زمینه بهترین منبع شما خواهند بود. امکاناتی را که در ساختمان‌های جدید تعبیه شده و در طول بازسازی خود اجرا شده‌اند، در نظر بگیرید. این ها به شما کمک می‌کند تا درک درستی از آینده ساختمان خود داشته باشید.

تخریب

پس از مشاوره و برنامه ریزی، مرحله اول ساخت، تخریب می‌باشد. اکثر قطعات قابل تعویض باید به طور کامل حذف شوند. در برخی موارد، مایل به تغییر فضاهای داخلی ساختمان هستید. برای انجام این کار، باید چند دیوار جداکننده را از بین ببرید. گچ فرسوده دیوارها، سرامیک‌های قدیمی، باغچه و چیزهای دیگر باید ابتدا از بین برود.

ساخت

پس از تخریب نوبت به ساخت است. در برخی موارد این تعمیر به گچ کاری و تعویض سرامیک محدود می‌شود. در برخی موارد، شما نیاز به ساخت یک دیوار کامل دارید. تعویض شبکه آب و رفع وضعیت فاضلاب ساختمان از مواردی است که در بازسازی آپارتمان فرسوده باید مورد توجه قرار گیرد. در عین حال تعمیر حمام و سرویس بهداشتی در خانه یکی از وقت گیرترین کارهاست. مردم علاقه‌مند هستند که این فضاهای مهم خانه را به طور کامل متحول کنند. در ساختمان‌های قدیمی، تعویض کاشی و لوله کشی و افزایش فضای حمام رایج است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *