بازسازی-آپارتمان

بازسازی آپارتمان

بازسازی آپارتمان یکی از مسائلی است که پس از گذشت چندین سال از ساخت هر آپارتمان در قسمت های مختلف آن باید انجام گیرد. بازسازی آپارتمان بعضی اوقات جهت بالا بردن میزان ایمنی، صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفتن آن، آماده کردن شرایط برای سکونت در آپارتمان، بهره برداری از یک واحد آپارتمان قدیمی ساز، تغییرات کاربردی متناسب با تغییر نیاز های ساکنین و بسیاری دلایل دیگر صورت می پذیرد.

از طرف دیگر گاهی اوقات مالکان، بازسازی آپارتمان خود را برای به روز کردن و زیبا سازی محیطی که خود و خانواده شان در آن زندگی می کنند انجام می دهند. اساسا یکی از اصولی که در ساخت آپارتمان‌ های مختلف باید مورد نظر قرار بگیرد، امکان بازسازی آنها است. زیرا یک بنا هر چه قدر زیبا و مستحکم و اصولی ساخته شود، ممکن است در طول سالیان آینده نیازمند تغییراتی اساسی شود و بازسازی آپارتمان به عنوان یک فرآیند نباید با موانعی دشوار روبرو گردد.

هزینه-بازسازی-آپارتمان

هزینه-بازسازی-آپارتمان

هزینه بازسازی آپارتمان

علاوه بر شیوه بازسازی ساختمان و تغییر قسمت هایی که بنا به خواست مالکان واحد های آپارتمانی یا بر حسب ضرورت و به دلیل وجود عیب و نقص در آنها انجام می گیرد، هزینه بازسازی یکی از عواملی است که می تواند در فرآیند آن نقش تعیین کننده داشته باشد. کارفرما باید اطمینان حاصل نماید که هزینه ای که برای بازسازی آپارتمان انجام می دهد به نتیجه ای ارزشمند ختم می‌ گردد؛ در غیر این صورت هیچ دلیل منطقی برای آن وجود نخواهد داشت. عواملی چون متراژ واحد مسکونی، نوع متریال و مصالح مورد استفاده و مقدار تغییراتی که در بازسازی آپارتمان ایجاد می شود بر هزینه بازسازی آن موثر هستند.

معمولا افرادی که تصمیم می گیرند محل زندگی خود را بازسازی کنند به دلیل اینکه در این زمینه اطلاعات کافی ندارند ممکن است در محاسبه هزینه بازسازی آپارتمان دچار اشتباه شوند؛ برای مثال این افراد عموما از قیمت دقیق مصالح مختلف مورد نیاز بی خبر می باشند و همچنین در ابتدای کار تصوری از نقشه ی نهایی اجرا شده ندارند. از طرف دیگر ممکن است متوجه این موضوع نباشند که چه موانعی ممکن است بر سر راه تغییرات مورد نظر آنها وجود داشته باشد.

کمترین هزینه بازسازی آپارتمان 

کارشناسان ما در گروه معماری و دکوراسیون داخلی دکولند به شما کمک می کنند تا از کلیه هزینه های بازسازی آپارتمان خود آگاه شوید و با چشمانی باز و ذهنی آگاه تصمیم گیری نمایید. از سویی دیگر باید به این نکته توجه داشت که افرادی که تصمیم بر بازسازی آپارتمان می‌ گیرند تمایل دارند از ایجاد هزینه‌ های اضافی که معمولا در هنگام ساخت آپارتمان نوساز وجود دارد اجتناب نمایند. بنابراین تخمین هزینه و انتخاب شیوه‌ی بازسازی آپارتمان به گونه‌ای که با بودجه‌ی مورد نظر شما هماهنگ باشد بسیار اهمیت دارد. در ادامه به توضیح مفصل و دقیق این مسئله می‌پردازیم.

بازسازی آپارتمان را می توان از دو منظر کلی مورد بررسی قرار داد. قبل از هر چیز باید به عنوان یک کارفرما و مسئول بازسازی، جواب مشخصی برای سوالات زیر داشته باشید. اول اینکه میزان بودجه ای که برای عملیات بازسازی در نظر گرفته اید چقدر است؟ دوم میزان واقعی پول مورد نیاز برای بازسازی آپارتمان چه مقدار می باشد؟ در صورت تطابق معقول این هزینه ها است که می توان فرایند بازسازی آپارتمان را به جلو هدایت کرد.

بازسازی-آپارتمان-کوچک

بازسازی-آپارتمان-کوچک

آپارتمانی که حدود ۱۰ سال از عمرش می گذرد برای بازسازی به چقدر پول نیاز دارد؟ برای این آپارتمان که هدف از بازسازی، بخش های حیاتی آن مانند، مقاوم سازی و تغییر نقشه داخلی مد نظر نمی باشد، مالکان بیشتر به فکر به روز رسانی ظاهر آپارتمان به وسیله تعویض متریال ظاهری قدیمی با جدید هستند؛ مانند عوض کردن کابینت های آشپزخانه، تعویض شیرآلات بهداشتی، تعویض درب اتاق ها و سرویس حمام و دستشویی و …بنابراین عمده ی هزینه های متقبل شده توسط کارفرما در درجه اول صرف خرید لوازم مورد نیاز و در مراحل بعد دستمزد کارگران و طراحان خواهد بود.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

موارد مرتبط به قیمت بازسازی

بازسازی آپارتمان های ۱۰ سال ساخت (کمی کمتر یا بیشتر) به طور مستقیم به شیوه‌ی ساخت آن نیز بستگی دارد. در مواردی ممکن است مالک جدید تمایل داشته باشد با ایجاد تغییراتی اساسی در آپارتمان، آن را برای کاربری های جدید آماده نماید. برای مثال اضافه یا کم کردن اتاق خواب، تغییر اندازه‌‌ی سالن، اصلاح فرم آشپزخانه و … تنها در صورتی ممکن است که امکان تخریب و بازسازی دیوارها از ابتدا و در هنگام ساخت اولیه آپارتمان در نظر گرفته شده باشد.

اما برای بازسازی آپارتمان های با قدمت ۲۵ سال و بیشتر باید هزینه زیادی برای مقاوم سازی دوباره، بهبود یا تعویض سیستم لوله کشی، بازسازی کامل نما و زیباسازی های اساسی، تغییر فرم آشپزخانه، راهرو ها و … هزینه گردد. در آپارتمان های قدیمی، بازسازی به معنای بخشیدن حیات دوباره به آنهاست. البته باعث تاسف است که سن ۲۵ سال برای یک آپارتمان زیاد به نظر می رسد و به این سرعت نیاز به بازسازی های تقویتی در آنها ظهور می‌کند.

متوسط سن آپارتمان های مسکونی استاندارد در اروپا حدود ۵۰ سال است که نشان دهنده‌ی کیفیت بالای مصالح و رعایت کامل اصول ساخت می‌باشد. نقشه های طراحی شده نیز، قابلیت بازسازی آپارتمان را به راحتی در اختیار مالکان قرار می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت در مجموع هر چه قدر یک ساختمان قدیمی تر باشد، هزینه ی بازسازی آن بیشتر خواهد بود.

موارد تعیین کننده در هزینه بازسازی آپارتمان

  • طراحی نقشه سه بعدی دکوراسیون جدید در فضای آپارتمان ( هزینه‌ی طراحی و معماری داخلی که توسط شرکت های ارائه دهنده‌ی خدمات معماری فراهم می‌شود)
  • عملیات تخریب بخش هایی که قرار است بازسازی شوند (شامل هزینه‌های دستگاه ها و نیروی کار مورد نیاز)
  • حمل نخاله های باقی مانده از تخریب به خارج از شهر
  • دستمزد تیم اجرایی که عملیات بازسازی را انجام می دهند
  • هزینه خرید وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای بازسازی و تغییر دکوراسیون که با توجه به کیفیت آنها قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال باید بدانید که به چه نوع کابینتی نیاز دارید و در مورد هزینه های ساخت و نصب آن، از پیش با کابینت ساز به توافق رسیده باشید؛ یا در صورت نقاشی بخش‌ های بخصوصی از آپارتمان نظیر اتاق ها و سالن، هزینه‌ های مربوطه را از پیش محاسبه کرده باشید.
نمونه-بازسازی-آپارتمان

نمونه-بازسازی-آپارتمان

مراحل بازسازی آپارتمان

ممکن است برای بسیاری از ما این مسئله مطرح گردد که مراحل بازسازی آپارتمان شامل چه مواردی می شود. اگر به صورت جدی در حال بررسی و سبک سنگین کردن امکان بازسازی آپارتمان خود هستید می توانید با دنبال کردن این مطلب به مرتب کردن ذهن خود کمک نمایید. در ادامه، این مراحل مختلف را به صورت مختصر به شما معرفی می کنیم. البته باید به این مسئله توجه داشته باشید که این مراحل ممکن است در مورد هر آپارتمان خاص متفاوت باشند. ولی به طور کلی انجام دادن این ۵ مرحله تا حد زیادی تکلیف تصمیم شما را روشن خواهد نمود.

  • برنامه ریزی

برنامه ریزی در بازسازی آپارتمان، از طرفی نیازمند یک نگاه متخصص و آگاه به برنامه ریزی و آشنا با قیمت ها و شرایط بازار است، و از طرف دیگر فردی که به عنوان مالک و یا نماینده‌ی او بتواند به بهترین شکل نیاز ها و درخواست های سلیقه ای و کاربردی آنها را مطرح نماید. برنامه ریزی موجب می گردد راهکارهایی که دارای کمترین ایراد و اشکال هستند مطابق با نیازهای مشتری پیشنهاد شود و در صورت نیاز اصلاح شوند و بهبود یابند. این مرحله شامل یک ارتباط دوطرفه است که در آن مشتری و طراح برحسب نیاز و شرایط آپارتمان با یکدیگر تعامل می کنند و به راهکارهای مشترک دست می یابند. این مرحله به عنوان سنگ بنای فرآیند بازسازی آپارتمان از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین توصیه می شود در انتخاب مشاورین مطمئن و متخصص نهایت دقت را به خرج دهید.

  • اندازه گیری

منظور از اندازه گیری در بازسازی آپارتمان، تهیه نقشه ای ابتدایی است که در آن اندازه‌ی دقیق تمام فضا ها ثبت شده است. علت انجام این مرحله این است که عملیات بازسازی آپارتمان باید دارای راه حل های دقیق باشد تا امکان استفاده‌ی بهینه از تمام فضاها فراهم شود. در این مرحله اندازه فضا های مختلف آپارتمان مشخص می شود تا راهکارهای متناسب با این فضا برای تغییر دکوراسیون ارائه گردد. بدون اندازه گیری ممکن است در حین انجام بازسازی با مشکلات مختلفی مواجه شوید که هزینه های اضافی زیادی را بر روی دوش شما می گذارد.

  • ارزیابی

این مرحله یکی از مهم ترین مراحل بازسازی آپارتمان می‌باشد و باید به خصوص از طرف کارفرما یا صاحب ملک مورد توجه قرار بگیرد. با گذشت زمان عمر آپارتمان ها بالا می رود و باید بازسازی شوند. برای این که این کار به بهترین شکل صورت بگیرد و کارفرما از کار نهایی رضایت کامل داشته باشد، جلساتی برگزار می گردد تا پیمانکار با سلایق، خواسته ها، ترجیحات و نیازهای کارفرما آشنا شود و امکان اجرای آنها را ارزیابی نماید. انجام صحیح این مرحله در برنامه ریزی نیز بسیار موثر خواهد بود.

  • طراحی

این مرحله در واقع عملیاتی سازی تمام مراحلی است که پیش از این صورت گرفته بود. با توجه به داده های جمع آوری شده پس از ارزیابی، تیم طراحی با توجه به نیازهای مطرح شده، یک طرح بازسازی که با خواسته و نیاز مشتری منطبق باشد آماده می کند. طرح آماده شده نیازهای واقعی مشتری را منعکس می نماید. بسیار مهم است که تیم طراح بتواند با استفاده از ابزار های مختلف طراحی مانند نرم افزار ها، تصویر نهایی پس از بازسازی آپارتمان را آنگونه که واقعا خواهد بود در اختیار مشتری یا کارفرما بگذارد.

این طرح ها باید بر اساس ساختار و قدمت آپارتمان آماده شود و هزینه های اجرای آنها از پیش مشخص شده باشد. همچنین در این طرح باید حس نوآوری، بهینه سازی و کارایی ایجاد گردد، در واقع کارفرما باید مطمئن شود که در صورت اجرا، از هر لحاظ – زیبایی، دوام، راحتی، صرفه اقتصادی، ایمنی و … – از نتیجه‌ی کار راضی خواهد بود.

  • اجرا

در مرحله نهایی از بازسازی آپارتمان، طرح انتخاب شده و مصوب توسط مشتری به اجرا در می آید. این مرحله ثمره‌ی تمام تلاش ها و برنامه ریزی های قبلی است که باید با دقت و توسط یک تیم با تجربه و حرفه ای که با تجهیزات و مصالح مورد نیاز به محل اجرا اعزام می شوند و عملیات بازسازی آپارتمان را شروع می کنند، انجام شود. این مرحله ممکن است با توجه به میزان کمی و کیفی تغییرات از یک تا چند هفته به طول بیانجامد و باعث غیر قابل سکونت شدن خانه برای مدت مشخصی گردد که باید از قبل مورد توجه قرار گیرد.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

بازسازی آپارتمان در تهران

نکات مختلفی می‌توانند بر روی تفاوت بازسازی آپارتمان در تهران با دیگر شهرها موثر باشند؛ برای مثال عموما دسترسی بدون محدودیت به انواع وسایل و گزینه های مختلف در تهران بیشتر از شهرستان ها فراهم است؛ از طرفی دیگر شرایط آب و هوایی تهران و سلیقه ی عمومی مردم تفاوت هایی با دیگر نقاط دارد که همه‌ی این مسائل در تصمیماتی که گرفته می‌شوند و شکل نهایی پس از بازسازی آپارتمان تاثیر گذار خواهند بود.

در روند بازسازی آپارتمان در تهران برای کفپوش عموما از متریال هایی مانند سنگ، لمینت، پارکت و یا سرامیک استفاده می گردد. در سال های اخیر بکارگیری لمینت برای کفپوش واحدهای آپارتمانی رواج یافته است. لمینت به دلیل این که در زیر خود، مجهز به عایق است می تواند از هدر رفتن انرژی در فصول سرد و گرم جلوگیری نماید و از طرف دیگر طرح های متفاوت آن موجود است و می توان با قیمت های متنوعی آن را از بازار تهیه نمود.

بازسازی-آپارتمان-درتهران

بازسازی-آپارتمان-درتهران

استفاده از کاشی های مرغوب با طرح های زیبا برای دیوارهای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی می تواند تاثیر زیادی در به روز رسانی فضای خانه داشته باشد. آشپزخانه و سرویس بهداشتی از محیط هایی هستند که در سال های اخیر مورد توجه زیادی از لحاظ معماری قرار گرفته اند. در نقشه ها و ساخت ‌های پیشین به دلیل برخی عوامل فرهنگی توجه کمتری به این فضا ها می‌شد؛ بنابراین در اکثر موارد بازسازی آپارتمان ها در تهران توجه مضاعفی به بازسازی این دو فضا می‌شود.

بازسازی آپارتمان مدرن در تهران

کابینت نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه دارد. و البته با توجه به باز بودن آشپزخانه ها به فضای کلی خانه، کابینت نقش مهمی در تصویر کلی منزل خواهد داشت. ساخت و اجرای کابینت هایی که هماهنگ با کاشی و سرامیک های آشپزخانه و با فضای کلی آپارتمان تناسب داشته باشد می تواند جلوه ای خاص به آپارتمان دهد و باید از لحاظ اصول زیبایی شناختی مورد توجه قرار بگیرد. کابینت های هایگلاس یا ام دی اف در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند که می توانید با توجه به طرح دکوراسیون داخلی و سلیقه خود آنها را انتخاب نمایید.

می توانید این انتخاب را از میان نمونه های از پیش اجرا شده و آماده انجام دهید، و یا طراحی یک نمونه متناسب با سلیقه و نیاز تان را به تیم طراح بسپارید. فقط به خاطر داشته باشید که از کابینت های دارای روکش ضد آب استفاده نمایید تا از آسیب به آنها جلوگیری شود. اگر در مورد بازسازی آپارتمان خود سوالی دارید، کارشناسان گروه دکولند آماده اند تا به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و در صورت لزوم مشاوره‌ی شما را بر عهده بگیرند.

مراحل-بازسازی-آپارتمان

مراحل-بازسازی-آپارتمان

طراحی داخلی آپارتمان در تهران

افرادی که در زمینه طراحی داخلی آپارتمان در تهران فعالیت دارند توصیه می کنند برای اجرای درست روند بازسازی و تغییر در دکوراسیون داخلی و رسیدن به نتیجه دلخواه، داشتن یک طراحی زیبا که طبق اصول مهندسی و استاندارد و بر اساس فضای آپارتمان باشد امری ضروری است. بدون شک فقط مهندسان با تجربه و حرفه ای طراح می توانند چنین کاری برای شما انجام دهند در غیر اینصورت روند بازسازی آپارتمان با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد و در نهایت به نتیجه مورد نظر نخواهید رسید.

بنابراین همانطور که پیشتر اشاره شد بسیار مهم است که کار بازسازی آپارتمان خود را به دست چه گروهی بسپارید. خوشبختانه با توجه به این که رقابت در این عرصه از بازار بسیار بالا و پر تنش هست، گزینه های خوب، متنوع و مطمئنی پیش روی شما خواهد بود. گروه دکولند با سال ها سابقه و با بهره گیری از بهترین متخصصان طراحی و اجرا می‌تواند تضمین کننده‌ی رضایت کامل شما از تمام مراحل بازسازی آپارتمان تان باشد.

با داشتن یک طرح قوی و اصولی که با فضای خانه تناسب دارد، استفاده از مصالح و متریال با کیفیت، مناسب و بکارگیری یک گروه طراحی داخلی با تجربه و حرفه ای، می توانید یک آپارتمان شیک، با دکوراسیونی فوق العاده و مطابق استانداردهای مهندسی روز دنیا را تحویل بگیرید. رعایت تناسب در رنگ ها، الهام گرفتن از ایده های مختلف طراحی  و دکوراسیون های داخلی روز دنیا، از الزامات مهم در آماده سازی و اجرای یک طراحی داخلی کارآمد می باشد.

طراحی داخلی آپارتمان

همچنین استفاده مفید از فضاهای مختلف آپارتمان و در نظر گرفتن فضای کافی برای اجرای دکوراسیون داخلی می تواند در بهبود کیفیت و بهینه سازی فضای آپارتمان نقش مهمی ایفا کند. از طرفی دیگر باید به این نکته توجه داشت که برخی از افراد ترجیح می‌دهند المان های طراحی شده در فرایند بازسازی آپارتمان به گونه ای باشند که نشانگر فرهنگ خاص ایرانی و سلیقه‌ی بومی نیز باشند.

بنابراین نباید تصور کرد که بهترین معماری داخلی باید حتما مطابق با عکس های ژورنال های مطرح اروپایی یا آمریکایی ساخته شود. برای مثال استفاده از فرش در اکثر خانه های ایرانی معمول است، بنابراین اگر مالک قصد استفاده از فرش های متنوع را داشته باشد، استفاده از پارکت و یا لمینت های طرح دار و گران قیمت، انتخاب معقولانه ای به نظر نمی رسد و تنها باعث تحمیل هزینه‌ ی اضافی بر دوش شما می‌ گردد.

نکته مهم دیگر در طراحی داخلی آپارتمان تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره است که می تواند به استفاده بهینه از انرژی کمک کند و تبادل گرمایی را به حداقل برساند. اجرای برخی تغییرات ظریف ولی مهم می تواند باعث شود که بازسازی آپارتمان منجر به همساز شدن ساختمان با محیط زیست گردد؛ برای مثال ایجاد پنجره در دیوارهایی که رو به خورشید قرار دارند و نیاز شما به استفاده از روشنایی لامپ در طول روز را کاهش می‌دهند؛ و یا تعبیه ی کریدور های جریان هوا که باعث عدم استفاده از کولر در فصل های معتدل می‌گردند.

طراحی داخلی مدرن آپارتمان در تهران

در صورت انتخاب طراحی مدرن، اجرای گچ بری ها ساده و مدرن و پیاده سازی نورپردازی های چشم نواز همراه آنها می تواند به زیبایی و ایجاد حس تازگی در محیط آپارتمان کمک نماید. نصب درب‌های ضد سرقت نیز از دیگر اقداماتی است که در فرآیند طراحی داخلی می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. برای بالا بردن امنیت محیط زندگی خود می توانید درب اصلی آپارتمان را با درب های ضد سرقت جایگزین نمایید و البته باید به هماهنگ کردن ظاهر درب ها با دیگر تغییرات اعمال شده توجه کنید.

همچنین یکی از مهم ترین تغییراتی که بسیاری از مالکان در بازسازی آپارتمان اعمال می نمایند،‌هوشمند سازی خانه است. هوشمند سازی در اینجا به معنای استفاده از مجموعه ای تکنولوژی ها می باشد که کیفیت تجربه ی زندگی شما در خانه را افزایش می دهد و به شما کمک می کند کار ها بسیار ساده تر صورت بگیرند.

برای مثال هوشمند سازی روشنایی خانه می تواند امکان تنظیم میزان نور را برای شما فراهم نماید. همچنین استفاده از دستورات صوتی برای انجام برخی کارهای منزل ممکن می شود. حتی می توان با تعبیه کردن سیستم سرمایشی و گرمایشی در کف سرویس های بهداشتی و دیگر مناطق منزل، دمای خانه را به شکلی بهینه تر کنترل نمود.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

دکوراسیون آپارتمان

اگر به دنبال اجرای طراحی های منحصر بفرد و زیبا برای دکوراسیون داخلی خانه های خود هستید باید در پی ایده هایی ناب بگردید و از آنها برای طراحی آپارتمان خود استفاده نمایید. برای این کار توصیه می‌کنیم علاوه بر مشورت با متخصصین و تیم طراح، به سایت ها و مجله های مختلف طراحی داخلی سر بزنید. بی شک نکته های فراوانی وجود دارد که می توان از آنها برای رسیدن به یک طرح زیبا و جذاب استفاده کرد.

این کار به شما کمک می‌کند که علاوه بر آشنا شدن با سلیقه‌ های متفاوت، بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی آپارتمان خود اتخاذ کنید. رنگ های گوناگون، المان ها و متریال مورد استفاده در دکوراسیون داخلی آپارتمان باید به گونه ای هوشمندانه انتخاب شود تا به طرح مورد نظر خود دست پیدا کنید.به جرات می توان گفت که اولین گام برای رسیدن به یک دکوراسیون داخلی زیبا، سامان دادن به فضایی است که می خواهیم در آن تغییر ایجاد نماییم.

مرحله ای که در ابتدا به عنوان مرحله‌ ی اندازه گیری توضیح داده شد در اینجا اهمیتی دو چندان پیدا می‌کند. در واقع شما و تیم طراح تان باید بتوانید به بهترین شکل ممکن از فضایی که در اختیار دارید بهره ببرید. همچنین اجتناب از هر گونه به هم ریختگی و بی نظمی در این زمینه مهم است. بنابراین کار درست این است که از بکار بردن لوازم و وسایلی که به آنها نیاز نداریم خودداری کرده و به جای آن از وسایلی استفاده کنیم که کاربردی باشند.

دکوراسیون آپارتمان در تهران

بکارگیری ایده هایی که از سبک مینیمالیست پیروی می کنند می تواند در رسیدن به هدف مورد نظر به شما کمک نماید. این سبک با شعار “ کم، زیاد است “ در واقع به این اشاره می‌کند که برای زیبا سازی یک فضا نیاز به استفاده از عناصر مختلف، شلوغ و پر حجم نیست. شما می‌توانید با به کار گیری کمترین مواد و مصالح تزییناتی، زیباترین طراحی داخلی را پس از بازسازی آپارتمان تان داشته باشید.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی دکولند با سالها تجربه و برخورداری از یک تیم حرفه ای و متخصص، آماده است عملیات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آپارتمان های شما را با طرح های به روز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام دهد.

عکس-بازسازی-آپارتمان

عکس-بازسازی-آپارتمان

طرح های بازسازی آپارتمان

در محیطی که سالها در آن زندگی کرده ایم، ایجاد تغییر و اجرای ایده های نو کمی مشکل است، زیرا انسان اگر به چیزی عادت کند به این راحتی نمی تواند تغییر را بپذیرد. یکی از مهم ترین اهداف بازسازی آپارتمان، استفاده بهینه از فضاهای مرده است. شاید زیر تختخواب تان وسایل مختلفی را جا داده باشید اما از فضاهای مفید دیگر آپارتمان به خوبی استفاده نکرده اید. به بخش های مختلف آپارتمان خود سر بزنید و جاهایی که تا به حال استفاده مفید از آنها نکرده اید را مورد بررسی قرار دهید. به طور قطع فضاهایی می یابید که می توان از آن فضاها استفاده بهینه نمود.

به تغییراتی که می شود در این فضا انجام داد فکر کنید. مثلا لبه پنجره ها را به عنوان یک فضایی که می شود از آن بهره برداری بهینه کرد نظر بگیرید یا به فکر بکارگیری طبقاتی که در کنج دیوار قرار می گیرند باشید و بدین وسیله از گوشه های خالی آپارتمان خود حداکثر بهره را ببرید. با سر زدن به سایت هایی مانند پینترست، می توانید ایده های بسیاری برای فضا های بلا استفاده ی پیشین داشته باشید.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم در بازسازی آپارتمان

به دلیل اینکه در فضای آپارتمان محدودیت وجود دارد طراحی هایی که برای دکوراسیون داخلی آن می شود، عمق ندارد. با بکارگیری روش های ساده که نیاز به فضای بزرگی ندارند می توانید به آپارتمان خود عمق بدهید. این نکته ای است که در اصول طراحی داخلی به آن بسیار توجه می‌شود؛

موارد مختلفی می توانند بر روی این عمق بخشی به فضا تاثیر گذار باشند برای مثال انتخاب درست ترکیب رنگ ها و استفاده از قاب ها و فرش های سه بعدی بر روی دیوار ها و کف آپارتمان. می توانید با استفاده از روتختی و کوسن های زیبا به اتاق خواب خود عمق دهید. مطمئن باشید فضاهایی را می یابید که به روش های مختلف این کار انجام می شود.

همچنین یکی از اهداف عمده ای که در بازسازی آپارتمان وجود دارد تقویت و تجهیز آن به المان های امنیتی نظیر حفاظ، دوربین، درب های ضد سرقت و … است که در مواردی ممکن است بسیار ضروری باشد.

بازسازی آپارتمان کوچک

با توجه به قیمت زمین و مسکن و از طرف دیگر کوچک شدن خانواده ها، بسیاری از افراد تمایل دارند از آپارتمان های کوچک به عنوان خانه استفاده نمایند. آپارتمان های کوچک دارای مزایای بسیاری هستند. معمولا این آپارتمان ها با بخش های مرکزی، تفریحی و تجاری شهر فاصله کمی دارند و محل احداث آنها مکانی دنج است. همچنین اجاره بهای آپارتمان های کوچک نیز ارزان تر است. با توجه به این مسائل آماده کردن یک آپارتمان کوچک به شیوه ای که برای نیازهای شما مناسب باشد بسیار حائز اهمیت است. اما اگر بخواهیم به بازسازی آپارتمان های کوچک فکر کنیم کار ساده ای به نظر نمی رسد. استفاده مفید از فضای این آپارتمان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از طرف دیگر نباید از ایجاد یک محیط زیبا و راحت غافل شد. آپارتمان کوچک را می توان با کمی برنامه ریزی به شکلی مناسب به روز رسانی کرد. نکته مهم این است که در استفاده از فضاهای مختلف خردمندانه عمل نموده و بین طراحی و فضای مورد نظر تناسب لازم را ایجاد نماییم؛ این یکی از نکات مهم در بازسازی آپارتمان کوچک است. توازن به وجود آمده باید در راستای ایجاد دکوراسیونی زیبا و راحت برای ساکنان خانه باشد. آپارتمان کوچک لازم است تا با اسباب و اثاثیه مورد نیاز شما پر شود و حس زیبایی شناسی در آن مشهود باشد.

دکوراسیون-آپارتمان

دکوراسیون-آپارتمان

عکس های بازسازی آپارتمان

برای دیدن عکس های قبل و بعد بازسازی آپارتمان که توسط تیم معماری و دکوراسیون داخلی دکولند انجام شده است به بخش گالری تصاویر مراجعه نمایید. دیدن این عکس ها موجب می شود تا با روند کار و تغییراتی که به وسیله بازسازی در آپارتمان ایجاد شده است آشنا گردید. همچنین می‌توانید از همین عکس‌ ها برای گرفتن ایده های جدید استفاده نمایید.

گروه دکولند پیشرو در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و همچنین بازسازی آپارتمان از صفر تا صد، مفتخر است تا به شما در رسیدن به طرح دلخواه خود یاری رساند. همان طور که در ابتدا اشاره شد هر آپارتمان شرایط خاص خود را دارد و تلاش ما تامین خواسته های متفاوت مشتریان است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود. استفاده از بهترین و باکیفیت ترین متریال همراه با تضمین پایین ترین قیمت و مهم تر از همه برخورداری از یک تیم حرفه ای و متعهد باعث شده تا بتوانیم لبخند رضایت را بر لبان مشتریان بنشانیم.

برای مشاهده نمونه کار های دکولند می توانید به صفحه اینستاگرام ما به آدرس dekolandnet یا به صفحه نمونه کار بازسازی و طراحی دکوراسیون مراجعه کنید.