دکوراسیون-اداری

بازسازی دکوراسیون اداری یکی از خدمات تعمیرات انواع ساختمان می باشد. بازسازی ساختمان­های اداری به دلیل تجاری بودن و جذب مشتری مهم بشمار می­ آید. در ایران بازسازی ساختمان اداری و تجاری پس ۲ سال نیاز پیدا می­شود. در حالت کلی ساختمان­های اداری و تجاری در مدت زمان کمتری نیاز به مرمت پیدا می­کنند. اما ساختمان­های غیر اداری مدت زمان بیشتری می برد تا نیاز به مرمت پیدا کنند. دلیل این امر پر تردد بودن و گذران وقت بیشتری در محل کار می­باشد.

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

طراحی و بازسازی دکوراسیون اداری یکی از پرکاربردترین معماری می باشد. افراد برای بازدهی بیشتر کار خود در رقابت با یک شرکت دیگر دست به دکوراسیون جذاب­تر برای جلب مشتری می زند و قطعا دکوراسیون اداری مناسب می تواند در جذب نیرو، ارباب رجوع و سرمایه گذاران تاثیر گذار باشد. دکوراسیون های اداری معمولا برای مغازه، ویترین مغازه دکوراسیون اداری و دفتر کار و دکور مغازه و فروشگاه استفاده می­شود.

طراحی و اجرای دکوراسیون های اداری به شیوه های مختلف انجام می­گیرد. طراحی دکوراسیون اداری باز و طراحی دکوراسیون بسته. طراحی و اجرای دکوراسیون اداری به صورت بسته یک روش قدیمی در دکوراسیون داخلی دفتر اداری می باشد. طراحی دکوراسیون به صورت باز روشی جدید و امروزی محسوب می­شود. یکی از مزایای طراحی دکوراسیون باز یا به شیوه جدید تعامل بیشتر کارمندان با هم و تسلط بیشتر مدیران بر کارمندان می باشد. در این شیوه یک فضای صمیمی بین کارمندان و مدیران ایجاد می­شود.

هزینه-دکوراسیون-اداری

هزینه-دکوراسیون-اداری

دکوراسیون اداری شیک

دکوراسیون اداری شیک یکی از دکوراسیون­ های داخلی دفتر کار محسوب می­شود. یکی از وسایل موجود در دفتر کار مبلمان می­باشد. نورپردازی در دکوراسیون اداری شیک بسیار مهم می­باشد. در فضای داخلی اداره استفاده از نورگیرهایی طبیعی وجود ندارد و نورپردازی­های ایجاد شده می­تواند تأثیرگذار باشد. میزهای مخصوص مدیران باید متفاوت از کارمندان باشد. دفتر کار نباید لزوما فضای تاریک و بدون نور خورشید باشد گاهی می­توان یک اتاق آفتاب­گیر تبدیل به یک اتاق کار شود.

برای ایجاد یک دکوراسیون اداری شیک حتما از رنگ­های شاد استفاده شود. رنگ­هایی مثل رنگ زرد و سفید هم رنگ­های ساده هستند و هم باعث شادابی افراد در محل کار می­شود. استفاده از گل و گیاه نیز می­تواند یک تزئین مناسب برای دکوراسیون اداری شیک باشد. استفاده از میز صندلی­های استاندارد در محیط کار می­تواند باعث حفظ سلامتی افراد شود اما در عین حال زیبایی مبلمان نیز رعایت شود.

طراحی-دکوراسیون-اداری-کوچو

طراحی-دکوراسیون-اداری-کوچو

دکوراسیون اداری کلاسیک

بازسازی دکوراسیون اداری کلاسیک یکی از انواع دکوراسیون اداری می­باشد. استفاده از مبلمان کلاسیک در دکوراسیون اداری کلاسیک به چشم می­خورد (مبل­هایی با طرح­ها و رنگ­هایی مختلف). مبل­های استیل یا کلاسیک رسمی­تر از مبل­های مدرن می­باشد. مبل­های کلاسیک دارای پشتی کاملا صاف و کمی بلند می­باشند و پایه­های بلند آن ظاهری خشک و جدی­تر به فضا می­بخشد. چند نکته در سبک دکوراسیون کلاسیک مهم است از جمله: استفاده از رنگ­های گرم، تقارن و جزییات در دکوراسیون سبک کلاسیک یک سبک پرطرفدار برای طراحی ادارات می­باشد.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

درب­های شیشه­ای و شیشه ­های رنگی می­توانند شخصیتی خاص به فضا بدهند و کف­های چوبی می­توانند محیط را شخصی­تر و خودمانی­تر کنند. یک میز اداری کلاسیک معمولا همراه با تجملات و شلوغ می­باشد و این مدل فاخر برای افراد در محل کار جذاب می­باشد. استفاده از پنل­های بلند برای خنثی کردن صداهای مزاحم و شلوغی دفتر بسیار مهم می­باشد. به همین دلیل فضای دکوراسیون کلاسیک می­تواند تأثیر گذار باشد. برای صندلی و میز مدیریت به صورت کلاسیک از کنده­کاری روی چوب استفاده می­شود. اکثرا رنگ دکوراسیون اداری کلاسیک رنگ چوب هستند ولی بعضی افرادی دوست دارند میز مدیریت کلاسیک سفید داشته باشند. در سبک کلاسیک می­توان از رنگ­های قهوه­ای، شکلاتی، طلایی و سفید استفاده کرد.

طراحی-دکوراسیون-اداری

طراحی-دکوراسیون-اداری

دکوراسیون اداری لاکچری

بازسازی دکوراسیون اداری لاکچری یکی از انواع دکوراسیون اداری می­باشد. پارتیشن­بندی در دکوراسیون اداری لاکچری مورد توجه قرار می­گیرد. در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری از رنگ­های تیره استفاده می­شود. نورپردازی در سبک دکوراسیون لاکچری تلفیقی از سبک مدرن و معاصر می­باشد. مبلمان اداری لوکس یا لاکچری از نظر نوع و جنس از پارچه و چرم می­باشد. بهرحال همه­ی سبک­های انتخابی باید متناسب با کسب و کار فرد باشد.

استفاده از قفسه­های فایل در اداره­ها نیز امری ضروری است. دکوراسیون اداری لاکچری ممکن است بیشتر کلاسیک یا مدرن باشند. دکوراسیون اداری لاکچری کلاسیک می­تواند دارای نورپردازی­های گرم و در قسمت­هایی دارای نورپردازی ­های روشن باشد. در دکوراسیون اداری لاکچری معمولا رنگ­های طلایی دیده می­شود و  درخشش و براق بودنش میتواند کلاسیک بودن را به رخ کشیده و فضایی لوکس را نمایان کند.

دکوراسیون-اداری-مدرن

دکوراسیون-اداری-مدرن

خواندن این مطلب توصیه میشود :طراحی دکوراسیون اداری در تهران در سریع ترین زمان با هزینه فوق العاده

دکوراسیون اداری مدرن

طراحی دکوراسیون اداری مدرن یکی از مراحل بازسازی اداری می­باشد. دکوراسیون اداری مدرن دارای فضای ساده و رنگ­های یکپارچه می­باشد. یکی از ویژگی­های دکوراسیون اداری مدرن ایجاد یک فضای صمیمی بین کارمندان و ارباب رجوع و مدیران می­باشد. اما مهم­ترین مؤلفه­های دکوراسیون اداری مدرن انتخاب چیدمان میز و صندلی کارکنان شرکت می­باشد. می­توان با استفاده از کاغذ دیواری پوستی در کنار یک ست مبل اداری و سرامیک­های در کف و قرنیزها یکپارچگی را در محیط ایجاد کرد.

دکوراسیون اداری مدرن دارای طرح­های باز و نور طبیعی هستند. به طور کلی در دکوراسیون اداری مدرن می­توان از سقف­های کوتاه یا مسطح، پنجره­هایی با ابعاد بزرگ و شیشه­های یک تکه و سراسر اشاره کرد. استفاده از کتابخانه نیز در دکوراسیون اداری مدرن قابل مشاهده می­باشد. اگر نیاز به فرش در کف اتاق باشد می-توان از فرش­های ساده و به سبک مدرن استفاده کرد. فرش در کف اتاق کاری می­تواند زیبایی به فضای کار ببخشد. استفاده از مبل­های مدرن که به صورت یکپارچه و تک رنگ می­باشد نیز مؤثر است.

 

ویژگی دکوراسیون اداری مدرن

در سال های گذشته سبک‌های متنوع زیادی در دکوراسیون ها مختلف مورد استفاده قرار می گرفت ولی امروزه سبک مدرن در دکوراسیون اداری شکل گرفته است که راه خود را در مسیر طراحی و دکوراسیون داخلی باز کرده است.

سبک مدرن علاوه بر اینکه در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می گیرد در محیط های اداری با پیروی از اصل زیبایی در عینِ سادگی، موجب ایجاد طراحی جدیدی می شود. از آنجایی که بعد از محیط‌های منزل، محیط اداری و کار در اولویت  قرار دارد، بنابراین نیاز به آرامش، راحتی، زیبایی و..  است تا علاوه بر اینکه موجب ایجاد حس خوب به کارمندان دهد موجب حس رضایت بخشی در ارباب رجوع ها گردد. دکوراسیون اداری مدرن  قابلیت ایجاد این فضایی خاص و ناب را دارد که بتواند فضای زیبا در محیط اداره ایجاد کند.

از موارد مهم دیگری که در دکوراسیون اداری مدرن مطرح است بحث لوازم و مبلمانی جدید و به روزی است که برای این سبک از دکوراسیون درنظر گرفته می شود. زیرا لوازم و مبلمان مدرن و به روز با چیدمان آن کمال هماهنگی با یکدیگر، اساس دکوراسیون و طراحی داخلی را تشکیل می‌دهند.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون اداری مدرن

انتخاب رنگ در پروژه، بایستی با توجه به میزان اثرگذاری بر روی دکوراسیون و نیاز کارفرما صورت بگیرد. رنگ مناسب برای دکوراسیون اداری مدرن رنگ آبی است که می توان از این طریق به نحوی خلاقانه فضاهای داخل اداره را تفکیک کرد. زیرا رنگ آبی، باعث ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مخاطب می گردد

تاثیرگذار ترین المان در دکوراسیون مدرن

المان‌های گوناگونی در طراحی دکوراسیون اداری به سبک مدرن به چشم می آیند که از این بین فرم‌های شکسته یا نرم بر روی دیوار و سقف، سبک مدرن در محیط کاری به چشم می خورد. استفاده از متریال شیشه در دکوراسیون اداری مدرن، با تفکیککردن محیط اداره ، حس تحرک و پویایی را در کارمندان و کار بر می‌انگیزاند.

مزایای اجرای سبک مدرن در دکوراسیون اداری

برای افزایش روحیه کار در کارمندان، باید دکوراسیون مدرن را در محیط اداری اجرا کرد. دکوراسیون اداری مدرن، به خاطر تنوع رنگی، لوازم خاص با شکل و فرمی جدید و مختلف، همراه با بالا بردن شور و هیجان و انگیزه در کارمندان، تاثیرات مثبتی به منظور بهبود کارایی ایجاد می‌کنند.

دکوراسیون-اداری-کلاسیک

دکوراسیون-اداری-کلاسیک

طراحی واحد اداری دکوراسیون اتاق ریاست

وقتی از طرح دکوراسیون واحد اداری حرف می­زنیم یعنی برای هر کارمند یا کارشناس یا رئیس و منشی می­توان طراحی شخصی فرد را انجام داد. صندلی اتاق ریاست با صندلی یک کارمند بسیار متفاوت است. صندلی یک منشی باید بزرگ و دست و پاگیر نباشد تا موقع بلند شدن به سرعت بخشی او کمک کند. هر کدام از اجزای اتاق ریاست باید نشان­دهنده قدرت او باشد تا کارمندان و ارباب رجوع به او اعتماد کنند.

صندلی رئیس در اتاق ریاست باید بلند و پر ابهت باشد. بهتر است میز مدیر پشت به نور قرار گرفته تا اولین چیزی که به چشم مراجعه کننده یا کارمند میخورد نور باشد و  یک حس اعتماد در فرد ایجاد کند. معمولا در طراحی دکوراسیون اتاق ریاست، در خصوصی برای رفت و آمد رئیس انتخاب می­کنند. این نکته بسیار مهم است و کارمندان و مراجعان این طور تصور می­کنند که رئیس همیشه در اتاق حضور دارد. ایجاد یک فضا در اتاق ریاست برای آماده­سازی او قبل از آمدن میهمانش می­تواند بسیار کاربردی باشد. درب ورودی اتاق ریاست باید متفاوت از دربهای دیگر باشد و در هنگام ورود به اتاق ریاست میز ریاست در مرکز توجه قرار گیرد.

بازسازی-دکوراسیون-اداری

بازسازی-دکوراسیون-اداری

دکوراسیون اتاق جلسات

یکی از قسمت­های مهم در اداره­ها اتاق جلسات یا کنفرانس می­باشد. بسیاری از اتفاقات مهم و حساس یک شرکت در این اتاق­ها صورت می­گیرد که با هم فکری بقیه مدیران و یا کارمندان انجام گرفته است و در بیشتر اوقات حضور تمام افراد در اتاق جلسات ضروری است. دکوراسیون اتاق جلسات باید طوری باشد که بتوان همه را در بر بگیرد. از طرفی چون ممکن است ساعت­های طولانی در اتاق جلسات حضور پیدا کنند و در عین حال یادداشت برداری کنند.

پس طراحی و انتخاب مبلمان اتاق جلسات بسیار اهمیت دارد. بنابراین به دلیل حساسیت کار و زمانبندی طولانی در کنفرانس­ها می­توان از صندلی­ها راحتی و زیبا استفاده کرد تا بتوان هم زیباسازی انجام داد و هم نیازهای افراد حاضر در اتاق جلسات را برطرف نمود. اتاق کنفرانس باید در نزدیکی اتاق ریاست و دیوار به دیوار باشد.

برای مشاهده نمونه کار های دکولند می توانید به صفحه اینستاگرام ما به آدرس dekolandnet یا به صفحه نمونه کار بازسازی و طراحی دکوراسیون مراجعه کنید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *