بهترین زمان برای ترمیم و بازسازی نمای ساختمان اداری چه زمانی است؟-وب سایت دکولند

با ما همراه باشید تا دریابید که بهترین زمان برای ترمیم و بازسازی نمای ساختمان اداری چه زمانی است؟ نمای ساختمان مانند خود ساختمان عمر مفید خاصی دارد.
عوامل زیادی وجود دارد که طول عمر نمای ساختمان را تعیین می کند. مانند آب و هوای منطقه، روش ساخت و کیفیت مصالح؛ بنابراین نمای ساختمان نیاز به بازسازی دارد.
در این مقاله چرایی و نحوه تغییر برای ترمیم و بازسازی نمای ساختمان اداری را خواهید خواند.

بهترین زمان برای ترمیم و بازسازی نمای ساختمان اداری چه زمانی است؟-وب سایت دکولند

بهترین زمان برای ترمیم و بازسازی

چرا نمای ساختمان را بازسازی کنیم؟

با گذشت زمان، نما دستخوش تغییراتی در فرم و استحکام مصالح مورد استفاده می شود. به همین دلیل پس از گذشت چند سال صاحبان ساختمان تصمیم به مرمت و بازسازی نما می گیرند. گاهی اوقات تعمیرات برای حفظ زیبایی نما، ادغام با محیط اطراف، حفظ زیبایی شهر، برای تنوع بخشیدن به شکل آن انجام می شود. اما اغلب این کار به منظور اطمینان از استحکام قسمت جلو و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از افتادن لباس انجام می شود.

برای ترمیم و بازسازی نمای ساختمان اداری بهتر است از مصالح کامپوزیت، چوب ترمووود، شیشه یا ترکیبی از این مواد استفاده کنید. البته تنوع متریال های موجود در بازار برای بازسازی نما بسیار زیاد است و بسته به بودجه مورد نظر باید متریال را خریداری کرد.
قبل از خرید مواد باید طراحی اپتیک مورد نظر ایجاد شود.

ترمیم و بازسازی نمای ساختمان اداری با کامپوزیت

ظاهر کامپوزیت محبوب ترین ظاهر اداری است. دلیل این امر سرعت عملکرد این نوع نما، گستردگی رنگ مواد آن، نصب آسان و سریع، شستشو، رنگ کامپوزیت در طولانی مدت بسته به آب و هوا و نور خورشید کمتر دچار تغییر می شود. ضمناً این نوع نماها را می توان بدون تخریب نمای قبلی، روی همان نما اجرا کرد. از نظر قیمت و هزینه مناسب است.

بهترین زمان برای ترمیم و بازسازی نمای ساختمان اداری چه زمانی است؟-وب سایت دکولند

بهترین زمان برای ترمیم و بازسازی

ترمیم و بازسازی نمای ساختمان اداری با شیشه

در بازسازی نمای ساختمان های تجاری نیز از شیشه استفاده می شود که جلوه ای زیبا و مجلل به ساختمان می بخشد. در دهه های اخیر تکنولوژی جدید ترمیم نما مورد توجه طراحان بین المللی قرار گرفته است و این نوع ترمیم نما در بین سایر مدل ها شفاف است. بعد از نماهای سنگی و آجری، نماهای شیشه ای کاربرد فراوانی دارند.

امروزه ساختمان های اداری و برج های مرتفع و مرتفع در شهر یافت می شود که از نماهای شیشه ای در سبک ها و رنگ های بسیاری استفاده شده است.

نمای شیشه ای علاوه بر اینکه عایق (شیشه عایق) بسیار قوی در برابر صدا است، حداکثر نور را به فضای داخلی ساختمان می دهد و شستشو و تعمیر آن بسیار ساده است و در نتیجه یک نوع نما عالی است. برای بازسازی اما علاوه بر استفاده اقتصادی از این پنجره های دوجداره، هزینه نصب و خرید آنها نیز بالاست و در برابر آتش و زلزله مقاوم نیستند.

ترمیم و بازسازی نمای ساختمان اداری با سنگ

امروزه نیز از سنگ در نمای ساختمان های اداری استفاده می شود. البته برای بازسازی نمای ساختمان اداری بهتر است رنگ سنگ مشکی یا تیره باشد تا شبیه ساختمان اداری شود. سنگ هایی مانند مرمر و تراورتن که اکثراً رنگ روشن دارند برای نمای ساختمان اداری مناسب نیستند.

تخریب و بازسازی کامل ساختمان برای برخی امکان پذیر نیست.
بنابراین در بازار امروز با ظهور برندها و رقابت تجاری با شرکت ها، مالکان تلاش می کنند تا مشتری جذب نمایند.

 

 

بهترین زمان برای ترمیم و بازسازی نمای ساختمان اداری چه زمانی است؟-وب سایت دکولند

بهترین زمان برای ترمیم و بازسازی

 

با وجود تغییرات در بازار و ظهور شرکت ها و محصولات جدید و نوآور، مالکان همچنین باید سازمانی با قدرت ساختاری و رقابتی کافی برای خود ایجاد کنند.
در چنین مواردی، سازمان ها از فناوری مدرن ساخت و ساز بهره می برند
بنابراین آنها می توانند ساختمان های خود را در حالی که از ساخت فناوری های جدید بهره می برند بسازند تا حد امکان برای مخاطبان و مشتریان شیک و جذاب به نظر برسید. دلیل آن این است که نگرش مشتری زمانی که وارد یک ساختمان اداری می شود به وجود می آید.
در ادامه این امر تاثیر بسزایی در نوع تعامل آنها با سازمان های مرتبط دارد. بنابراین اگر نمای ساختمان زیباتر و جذاب تر باشد، می تواند تاثیر بهتری بر وضعیت داخلی سازمان و محیط داخلی داشته باشد.

اهداف بازسازی نمای ساختمان اداری

از جمله اهداف ترمیم و بازسازی نمای ساختمان اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازسازی برای جلب رضایت بیشتر مشتریان
  • نوسازی که جلوه های بصری محیط را بهبود می بخشد
  • بازسازی برای تعمیر آسیب دیدگی

تجدید ساختار برای ایجاد انگیزه در کارکنان
به طور کلی کارایی را در محیط کار افزایش می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *