جدیدترین سبک دکوراسیون برای سال جدید

جدیدترین سبک دکوراسیون می تواند تفاوت اساسی در دکوراسیون منزل داشته باشد، تنوع همیشه باعث سر زندگی و تازگی می شود. برای اینکه بتوانید چیدمانی صحیح و تابع اصول داشته باشید باید اطلاعات پایه ای در مورد سبک های مختلف دکوراسیون داشته باشید. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که سبک های جدید را در طراحی داخلی و دیزاین نمی شناسید در این مطلب با دکولند همراه باشید تا انواع سبک ها را با هم مرور کنیم.

جدیدترین سبک دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن معمولا با توجه به واژه آن طراحی می گردد که واژه مدرن بسیار گسترده است اما در مورد منزل می توان به وجود خطوط صاف و منظم به همراه دکور شیشه و استیل اشاره کرد. در این دیزاین لازم است که از رنگ های ساده و خنثی استفاده گردد. در جدیدترین سبک دکوراسیون به شیوه مدرن شاهد وسایل براق، صاف و شیشه ای هستیم. در واقع در این دکوراسیون باید در تمام المان ها سادگی به چشم بخورد.

توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین عناصر در این سبک استفاده از اشکال هندسی مانند دایره و اشکال گوشه دار می باشد که انتخاب لوازم منحنی نشان از پویایی دنیای مدرن دارد و اشکال گوشه دار نشان دهنده سرسختی این سبک می باشد.

استفاده از تابلوهای دکوراتیو و مجسمه های انتزاعی در این سبک به چشم می خورند.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق‌العاده

جدیدترین سبک دکوراسیون مدرن

جدیدترین سبک دکوراسیون با دکوراسیون امروزی

به طور معمول سبک مدرن و امروزی با هم اشتباه گرفته می شوند در حالی که سبک مدرن استفاده از اشکال و المان های خاص است که در بالا به آن اشاره شد اما سبک امروزی در جدیدترین سبک دکوراسیون معنای گسترده تری دارد و پایبندی خاصی برای استفاده از المان ها و رنگ ها ندارد. در این سبک حتی می توان از خطوط مختلف مانند خمیده استفاده کرد و یا رنگ های زنده تر.

در سبک امروزی باید راحتی را هم مد نظر داشت. در دکوراسیون مدرن باید چیدمان و فضا به شکلی طرح گیرد که رسمی و منظم به نظر برسد در حالی که در این سبک لازم است در فضا صمیمت ایجاد شود.

همچنین بخوانید : انواع پوستر دیواری

جدیدترین سبک دکوراسیون با دکوراسیون امروزی

سبک مینیمال و جدیدترین سبک دکوراسیون

این سبک از جدیدترین سبک دکوراسیون می باشد که در آن باید سادگی حرف اول را بزند. رنگ های کاربردی در این طراحی غالبا سفید و یا خنثی می باشد. در انتخاب المان ها و عناصر چیدمان تجملات دیده نمی شود و همه چیز بسیار ساده می باشد. در واقع واژه مینیمال به معنای حذف عناصر اضافی می باشد. یکی از مهم ترین تکنیک های این دکور استفاده از تضاد رنگی ست و معمولا سفید و سیاه در کنار هم قرار می گیرند.

همچنین بخوانید : مدل آینه کاری جدید ، مدل های چشم نواز ۲۰۲۲

سبک مینیمال و جدیدترین سبک دکوراسیون

جدیدترین سبک دکوراسیون در سبک صنعتی

این سبک بر گرفته از انقلاب صنعتی اروپا می باشد که تمام عناصر به کارگرفته شده در آن می تواند حس ناتمامی را القا کند. مثلا ممکن است در این طراحی استفاده از آجر را در کنار چوب داشته باشیم. استفاده از مبلمان چرم از دیگر عناصری ست که در این طرح استفاده می شود به طور کلی المان هایی در جدیدترین سبک دکوراسیون به شکل صنعتی کاربرد دارد که بتواند حس نوستالژیک قرن ۱۷ یا ۱۸ میلادی را برساند.

جدیدترین سبک دکوراسیون و سبک اسکاندیناوی

می توان گفت در جدیدترین سبک دکوراسیون، سبک مینیمال تمام جزئیات خود را از این سبک گرفته است. سبک اسکاندیناوی نشان دهنده زندگی ساده مردم شمال اروپا می باشد. که در آن استفاده از رنگ سفید بسیار به چشم می خورد و استفاده از چوب و پلاستیک های شفاف در آن وجود دارد. از طرفی در این طرح به کارگیری نورپردازی طبیعی بسیار زیاد است و مبلمان انتخابی برای این طرح بسیار ساده می باشد.

همچنین بخوانید : هزینه بازسازی منزل چقدر تمام می‌شود؟

سبک سنتی غربی در جدیدترین سبک دکوراسیون

در این سبک استفاده از انواع طرح و رنگ کاربرد دارد. استفاده از مبلمان مجلل با پارچه های مخمل و استفاده از چوب هایی با رنگ تیره بسیار به چشم می خورد. به طور کلی در این سبک رنگ های پر رنگ کاربرد دارند و همه چیز تیره دیده می شود.

عناصر کاربردی به گونه ای انتخاب می شوند که سنتی بودن غرب را به نمایش می کشند و تمام لوازم استفاده شده در جدیدترین سبک دکوراسیون به شکل سنتی غربی و کاملا مجلل و پر زرق و برق می باشند‌. در این سبک می توان شاهد شلوغی و زیبایی و جزیئات بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *