دکوراسیون خلاقانه رستوران کوچک-dekoland.net

چیدمان و دکوراسیون خلاقانه رستوران کوچک یا کافه رستوران  دو جزء ضروری برای حفظ مشتریان و جذب مشتریان جدید است. یک چیدمان سنجیده، عاملی تعیین کننده برای موفقیت یک کافه رستوران است. اما چه پارامترهایی را باید در نظر گرفت و با چه ایده‌هایی را می‌توانیم عملی کنیم؟

دکوراسیون خلاقانه رستوران کوچک-dekoland.net

دکوراسیون خلاقانه رستوران کوچک

چه چیدمانی برای کافه رستوران من مناسب است؟

چیدمان صحیح رستوران به معنای بهینه‌سازی فضا برای افزایش گردش مالی است. اگر هیچ دستور العمل معجزه‌‌گری از نظر چیدمان کافه رستوران وجود نداشته باشد، مجموعه‌ای از شیوه‌های خوب  که به ماهیت مؤسسه و هدف مشتریان هدف بستگی دارد، وجود دارد.

  • یک چیدمان کاربردی را در اولویت قرار دهید
  • فراتر از بهینه سازی فضا ، چیدمان هم از نظر هویت بصری کافه رستوران و هم برای جنبه عملکردی آن ابعاد مهمی به خود می ‌گیرد. بنابراین، ترافیک باید تسهیل شود تا سرعت خدمات فراهم شود و در نتیجه زمان انتظار محدود شود. این مفهوم از عملکرد در مبلمان برای مثال استفاده از صندلی‌های روی هم برای صرفه جویی در وقت کارکنان نیز وجود دارد.
  • با استفاده از نیمکت تعداد نشیمن‌گاه‌ها را افزایش دهید
  • انتخاب نیمکت به شما این امکان را می‌دهد که فضا را جدا کرده و تعداد صندلی‌ها را افزایش دهید و در نتیجه گردش مالی بیشتری در یک فضای دلنشین ایجاد کنید. اما مراقب باشید که از راحتی غافل نشوید و فضای کافی  (حداقل ۵۰ سانتی متر)  بین میز‌‌ها و نیمکت‌ها یا صندلی‌ها را در نظر بگیرید. در واقع، مشتریان باید کاملاً برای رفت‌و‌امد احساس راحتی کنند‌.
  • ورودی را خلوت کنید
  • مراقب باشید که میز‌ها را در نزدیکی سرویس بهداشتی قرار ندهید و پذیرایی را در ورودی برای استقبال و بررسی مشتریان قرار دهید. ورودی تمیز باعث می‌شود مشتریان تمایل بیشتری به فشار دادن درب داشته باشند.

چه چیدمانی برای کافه رستوران من مناسب است-dekoland.net

کدام چیدمان برای کافه رستوران کوچک بهتر است:

از نظر دکوراسیون سخت است که با یک دکور همه را راضی کنیم. به همین دلیل مهم است که قبل از شروع هر چیدمان کافه رستوران، انتظارات و نیاز‌های مشتریان خود را به وضوح شناسایی کنید تا مناسب‌ترین دکوراسیون را برای هدف خود تعیین کنید. اهرم‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از نظر دکوراسیون یک رستوران بر روی آنها عمل کرد.

  • با دکوراسیون خلاقانه رستوران کوچک خود یک تجربه حسی به مشتری ارائه دهید
  • امروزه دکوراسیون یک کافه رستوران دیگر فقط بصری نیست، بلکه باید برای تمام حواس جذاب باشد. اکنون یک رستوران باید یک تجربه حسی در تمام سطوح ارائه دهد. زیرا مشتری دیگر نه تنها با ذائقه خود بلکه با تمام حواس خود غذا می‌خورد و قهوه می‌نوشد . بنابراین، برای رستوران‌دار، موضوع این است که وعده غذایی خود را با استفاده از موسیقی، بو، زیبایی و راحتی، عملاً خوشایند کند.
  • لمس، شنوایی و بینایی در واقع باید به همان روشی مانند طعم و بوی برای تقویت تجربه کاربر و ایجاد تمایل آنها به بازگشت درخواست شود. این به ویژه از طریق یک صدای پس زمینه محتاطانه عبور می‌کند که احساس راحتی را تقویت می‌کند.
  • یک  دکوراسیون دائمی را انتخاب کنید
  • از نظر دکوراسیون بصری، یک مرکز پذیرایی باید بخشی از روند باشد و انتظارات مشتری را برآورده کند. امروزه، روند سبز و زیست محیطی است. رستوران‌ داران بیشتر و بیشتر به مواد خام و طبیعی مانند  چوب بدون لاک، بتن خام، فلز روی اورده‌اند. بنابراین می‌توانید مبلمان را خودتان بسازید و اشیایی را بازیابی کنید که گاهی به تنهایی هویت بصری برند را تعیین می‌کند. با این حال، مراقب باشید که دکوراسیونی را که بیش از حد مد شده است تنظیم نکنید. در عوض، دکوراسیونی خلاقانه را برای رستوران کوچک  ترجیح دهید که ماندگار باشد. چند المان مد روز را استفاده کنید که به راحتی قابل تعویض باشد تا از مد نیفتید.

رنگ، نور و مبلمان، عناصر کلیدی دکوراسیون کافه رستوران

از نظر رنگ دیوار و پوشش کف همه چیز امکان‌پذیر است. با این حال، ما به شما توصیه می‌کنیم که رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید تا بتوانید سفره‌ها و پرده‌ها را به دلخواه تغییر دهید. به رنگ‌های طبیعی احترام بگذارید و از رنگ‌های خیلی روشن زیاد استفاده نکنید. برای داشتن فضایی دنج، پنجره‌ های خود را با پرده‌ های ساده با رنگ‌ های خنثی بپوشانید که این رنگ‌ها نقطه مشترک دکوراسیون شما خواهد بود.

رنگ، نور و مبلمان، عناصر کلیدی دکوراسیون کافه رستوران-dekoland.net

دکوراسیون خلاقانه رستوران کوچک

 

مجموعه‌ای از رومیزی‌ها،و دستمال‌هایی را که با رنگ غالب مطابقت دارند پیدا کنید. و همچنان از هماهنگی رنگ‌ها در انتخاب ظروف خود دقت کنید. مراقب دکوراسیون میز همانند گلدان، شمعدان، شمع و  باشید. نور باید گرم باشد تا فضایی راحت ایجاد شود.

در مورد مبلمان نیز باید دقت خاصی داشت. بنابراین، نیمکت‌ها، میز‌ها و صندلی‌ها باید راحت باشند. در واقع، اگر راحت بنشینیم، ارزش یک غذای خوب را بیشتر خواهیم کرد. مواد بی‌کیفیت مانند پی وی سی را که تصویری با کیفیت پایین از کافه رستوران شما منعکس می‌کند را حذف کنید.

در پایان  با به کاربردن این ایده‌های ساده یک دکوراسیون خلاقانه در رستوران کوچک خود ایجاد می کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *