دکوراسیون مغازه پوشاک

پوشاک یکی از ضروری ترین نیاز های افراد به شمار می رود از اینرو افراد در هر مکان و زمانی به آن نیاز دارند. امروز مغازه های پوشاک بسیاری وجود دارد که در تلاش هستند همواره فروش خود را بالا ببرند. ولیکن همه ما می دانیم رقابت در این حیطه بسیار است چرا که تعداد مغازه های پوشاک روز به روز در حال افزایش می باشد. همواره بکارگیری ترکیب درست از رنگ و طراحی به خوبی میتواند نظرات افراد بسیاری را به سوی مغازه شما جلب نماید. در ادامه در این مطلب از دکولند همراه ما باشید تا در رابطه با دکوراسیون مغازه پوشاک گفتگو نماییم. بنابراین بهتر است به گونه ای عمل نمایید که بتوانید در این بازار پر رقابت موفق شوید‌‌. علاوه بر این که بایستی به کیفیت پوشاک توجه نمایید؛ باید به دکوراسیون مغازه خود نیز دقت نمایید‌.

طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک

طراحی داخلی و دکوراسیون مغاره پوشاک بدون شک سبب خواهد شد مشتریان بسیاری بدست آورده در نتیجه فروش خود را افزایش دهید‌. توصیه ما در دکولند به شما این است که بر روی طراحی داخلی مغازه خود کار نمایید. تلاش خود را بکنید تا یک جلوه خاص در محیط مغازه خود به وجود آورید‌. طراحی خاص و زیبا نه تنها در چنین مغازه های بلکه در فضا های همچون محیط خانه بسیار اهمیت دارد. چرا که یک محیط دلچسب و زیبا میتواند آرامش شما را چند برابر نموده و حس خوشایندی در شما به وجود آورد.

همچنین بخوانید : دکوراسیون کافه رستوران

 

دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک

اگر شما یک مغازه پوشاک هستید در این صورت بایستی به طراحی ویترین مغازه اهمیت دهید. در صورتی که خواهان مشتری زیاد هستید بایستی یا از یک طراح در این زمینه کمک بگیرید‌ یا اینکه اگر خودتان ایتکار را انجام می دهید، در زمان طراحی ویترین مغازه از ایده های خلاقانه استفاده نمایید و به روانشناسی رنگ ها دقت نمایید. به نحوه قرار دادن لباس ها در قفسه ها  بسیار دقت نمایید بایستی به گونه ای منظم لباس ها را بچینید تا در نگاه اول مشتری را مجذوب نماید‌.

برای مثال شما میتوانید برخی از لباس های زیبا و شیک را از دیوار آویزان نمایید. علاوه بر این اگر مغازه بزرگی دارید میتوانید از مانکن استفاده نمایید. به احتمال بسیار در فروشگاه های بسیار بزرگ مشاهده کرده اید که لباس ها را آویزان نموده اند. که همین مسئله علاوه بر این که نظم خاصی در مغازه به وجود آورده است. سبب راحتی مشتری گشته است و انتخاب را برای مشتری راحت نموده است. برای مثال برای شما نیز پیش آمده است که در صورتی که مدل ها در قفسه باشد نمی توانید از فروشنده بخواهید که همه ای آنها را به شما نشان دهد. در نتیجه همین مسئله میتوانند یک مزیت برای مغاره های بزرگ باشد.

همچنین بخوانید : انواع پوستر دیواری

دکوراسیون مغازه پوشاک

دیزاین و دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه و زنانه

در صورتی که شما دارای مغازه پوشاک مردانه هستید در این صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم که از طراحی های کلاسیک و رنگ های متمایل به تیره استفاده نمایید. این طراحی برای مغازه های که لباس رسمی، اسپرت و مجلسی به فروش میرسانند بهترین شیوه می باشد. ولیکن در رابطه با مغازه های زنانه قضیه کاملا فرق می کند. برای مغازه های زنانه شما بهتر است که استفاده از رنگ های شاد را در اولویت قرار دهید.

بایستی محیط مغازه خود را به گونه ای طراحی کنید که دلباز باشد. زنان بیشتر از مردان به چنین مسائلی توجه می کنند. به نحوی که اگر در نگاه اول فضا برایشان خوشایند نباشد مغازه را ترک خواهند نمود. از اینرو بایستی به دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه توجه بسیاری نمایید. برای دکوراسیون مغازه پوشاک بچه گانه استفاده از رنگ های مهیج توصیه می شود. شما میتوانید از رنگ های نظیر قرمز، زرد و…. استفاده نمایید. در صورتی که امکان استفاده از رنگ ها را ندارید بهتر است در دکوراسیون خود از اشیاء و المان های متعدد  استفاده نمایید.

همچنین بخوانید : دکوراسیون آرایشگاه مردانه کلاسیک

دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه و زنانه

نکته

در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه های کوچک به هیچ عنوان تمام فضا را به مانکن و لباس اختصاص ندهید. به گونه ای چیدمان را انجام دهید که مشتریان به سهولت قادر باشند در فضا راه بروند و لباس مورد نظر خود را بیابند. به هیچ وجه از نورپردازی غافل نشوید. استفاده از نورپردازی درست سبب جذب مشتریان بیشتر خواهد شد.

همچنین بخوانید : بازسازی ساختمان در تهران

کلام پایانی

ما در این مطلب از دکولند تلاش خود را نمودیم تا در رابطه با دکوراسیون مغازه پوشاک اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. بدون شک با مطالعه این مقاله پی برده اید که طراحی دکوراسیون داخلی مغازه بسیار اهمیت دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *