رنگ های ترند 2021

رنگ های ترند ۲۰۲۱ در طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل از زمینه هایی می باشد که چند سالی است بیشتر از قبل مورد توجه قرار می گیرد و افراد با آن بیشتر آشنا شده اند. چیدمان و فضای منزل یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در روحیات افراد خانواده می باشد. خانه محلی است که همه ساعت های زیادی را در آن سپری می کنند و این موضوع باعث می شود که تم و فضای خانه تاثیر بسزایی در روحیات افراد داشته باشد.

علاوه بر آن همراه بودن با مد و ترند های هر سال به عده ی زیادی حس خوشایندی می دهد و همچنین باعث می شود تا هر سال از یکنواخت بودن و تکراری شدن دور باشید. از این رو در این مقاله می خواهیم به رنگ های ترند ۲۰۲۱ در طراحی دکوراسیون منزل بپردازیم.

رنگ های ترند در سال ۲۰۲۱ کدام هستند؟

هر ساله شرکت پنتون است که رنگ سال را معرفی می کند. این شرکت یک سیستم دقیق برای استاندارد سازی رنگ ها دارد و با توجه به روانشناسی رنگ ها و شرایط سال، هر ساله رنگی را به عنوان رنگ ترند آن سال انتخاب می کند. افراد علاقه مند به حوزه ی مد، این شرکت را دنبال می کنند تا بدانند چه رنگی در امسال ترند است و از آن برای دکور و یا لباس های خود استفاده کنند.

در سال ۲۰۲۱ نیز این شرکت وظیفه ی خود را انجام داد و در اقدامی عجیب در آن سال دو رنگ را معرفی کرد، یکی خاکستری روشن و دیگری زرد روشن. این شرکت این ترند را ترکیبی از استقامت و امید به زندگی معرفی کرد که دلیل آن اتفاقات عجیب سال گذشته ی آن یعنی ۲۰۲۰ بود. رنگ های ترند ۲۰۲۱ در طراحی دکوراسیون منزل نیز در این سال زرد روشن و یا همان لیمویی و خاکستری روشن می باشند.

رنگ های ترند 2021

همچنین بخوانید : اصول و مراحل نوسازی و بازسازی ساختمان

استفاده از زرد روشن و خاکستری روشن در دکوراسیون منزل

افرادی که علاقه مند به حوزه مد می باشند و این امور را دنبال می کنند، از این رنگ ها هر ساله در دکوراسیون منزل خود نیز استفاده می کنند. رنگ های ترند ۲۰۲۱ در طراحی دکوراسیون منزل به گونه ای است که می توان با استفاده از آن ها تمی آرامش بخش و صمیمی به وجود آورد. رنگ زرد از رنگ های امید بخش و انرژتیک به حساب می آید.

ترکیب این رنگ و قرار دادن آن در کنار رنگ خاکستری موجب می شود تا به تمی آرام، گرم و صمیمی در کنار فضایی بسیار آرام بخش و خوب دست پیدا کنید. از رنگ های ترند ۲۰۲۱ در طراحی دکوراسیون منزل می توان به دو صورت استفاده کرد.

یکی به صورت رنگ دیوار ها که می توانید دیوار های خانه ی خود را به این رنگ در بیاورید و روش دیگر برای به کار بردن رنگ های ترند سال ۲۰۲۱ در طراحی دکوراسیون منزل این است که از اِلمان ها و وسایل تزیینی که به این رنگ می باشند، استفاده نمایید.

برای مثال می توانید از گلدان خاکستری با گل آفتابگردان که به رنگ زرد روشن می باشد، استفاده کنید تا به بهترین نحو از رنگ های ترند ۲۰۲۱ در طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کرده باشید. استفاده از رنگ ها و طراحی دکور خانه یکی از زمینه هایی می باشد که نیاز به سلیقه، تجربه، مهارت و دقت دارد. از همین رو ممکن است طراحی ها در خانه های متفاوت به شیوه های مختلفی انجام شود که به ملاک های یاد شده بستگی دارد. در ادامه یک راه برای تغییر دکور به شما پیشنهاد می کنیم.

مطمئن ترین راه برای تغییر دکور با ترند سال

برای افرادی که آگاهی بالایی از علم رنگ ها و چگونگی استفاده آن ها در طراحی منزل خود ندارند، بهتر می باشد که به افراد با تجربه و با دانش مراجعه کنند. مجموعه دکولند در این زمینه ده سال تجربه دارد و افراد بسیار متخصص و با سلیقه ای را در اختیار دارد که شما می توانید برای تغییر دکور منزل و استفاده از رنگ های ترند ۲۰۲۱ در طراحی دکوراسیون منزل خود به آن ها مراجعه نمایید. ویژگی های این کار عبارتند از:

  • انجام طراحی دکوراسیون به بهترین نحو
  • ظرافت و زیبایی در طراحی به دلیل دانش بالا
  • کیفیت بالا و مشاوره های حرفه ای به دلیل تجربه
  • نتیجه بسیار زیبا و حرفه ای

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی چیست؟

نتیجه گیری

برای بسیاری از افراد پیش رفتن با مد روز و انتخاب وسایل براساس ترند روز اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل سعی کردیم در این مقاله شما را با رنگ های ترند ۲۰۲۱ در طراحی دکوراسیون آشنا سازیم و در استفاده از آن شما را یاری دهیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *