طراحی داخلی پنت هاوس

طراحی داخلی پنت هاوس چگونه است؟ زمانی که در رابطه با طراحی داخلی پنت هاوس صحبت می کنیم اولین موردی که در رابطه با آن بدانید این است که شما بایست کمی متفاوت از طراحی های معمولی عمل نمایید. این موضوع به ویژگی پنت هاوس که طراحی خاص و شیکی را می طلبد بر می گردد. پنت هاوس به طبقاتی از یک ساختمان مرتفع اطلاق می گردد که به شیوه مخصوص و منحصر به فرد ساخته می شود. در نتیجه امکاناتی همچون استخر، ویو مناسب، استخر، سیستم سرمایشی و گرمایشی از کف، سیستم ضد حریق، شیرآلات خاص… را به همراه دارد.  به دلیل آن که پنت هاوس محیط نشیمن بزرگی در اختیار دارد در صورت نداشتن طراحی درست نه تنها زیبایی نخواهد داشت بلکه حس خوبی القا نخواهد کرد. در نتیجه همین مسئله نشان می دهد که بایست تمامی المان های طراحی اعم نورپردازی، تجهیزات بر طبق اصول و معیار طراحی پنت هاوس باشد.  در واقع هر آنچه شما از یک ساختمان مجلل و لوکس انتظار دارید را در خود جای داده و چیزی فراتر از انتظارات شما می باشد. در ادامه در  این مقاله ما تمایل داریم اطلاعاتی در خصوص طراحی داخلی پنت هاوس در اختیارتان قرار دهیم چرا که با مطالب بیان شده این امر مسلم است که طراحی خاصی را می طلبد.

اصول طراحی داخلی دکوراسیون داخلی پنت هاوس

طراحی و معماری پنت هاوس به دهه ۱۹۲۰ بر می گردد. با توجه به اینکه معماری ساختمان ها به صورت چند طبقه می باشد. همچنین به دلیل مشغله های بسیار هر فردی تمایل دارد که از ویو مناسب و نور بهره ببرد. پنت هاوس علاوه بر اینکه زیبایی دارد بلکه کاملا کاربردی و مطابق با نیاز های امروزی می باشد.

اصول طراحی داخلی دکوراسیون داخلی پنت هاوس

از مبلمان جدید و ترند بهره بگیرید

هر چیزی که  در  پنت هاوس به کار می برید بایست با دیگر اسباب و وسایل هماهنگ باشد. در نتیجه به دلیل آن که سازه ای نوین به حساب می آید که در چند سال گذشته توجهات بسیاری را به خود جلب نموده است بایست مبلمان جدید و مد روز انتخاب نمایید. مبل های چند تکه و یا کاناپه های بلند می تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین این نکته را بیان کنیم که این موضوع کمی تحت تاثیر سلیقه شما نیز خواهد بود.

یک فضای دنج در فضای باز ایجاد نمایید

همان گونه که می دانید پنت هاوس در بالاترین قسمت ساختمان قرار می گیرد علاوه بر این فضای بازی را برای آن در نظر می گیرند‌. در نتیجه ایجاد یک محیط دنج می تواند بهترین حس را در شما شکل دهد. شما می توانید این محیط را به وسیله عناصر طبیعی زیباتر و جذاب تر نمایید.

انتخاب رنگ های مناسب یک امر ضروری می باشد

علاوه بر دیگر المان ها شما بایست در طراحی داخلی پنت هاوس انتخاب درست دنگ را فراموش نکنید. در واقع استفاده درست از رنگ، المان  و بافت دکوراسیون پنت هاوس را به شیوه باور نکردنی تغییر خواهد داد.

انتخاب رنگ های مناسب یک امر ضروری می باشد

طراحی اتاق خواب را فراموش نکنید

از مهم ترین مواردی که در طراحی داخلی پنت هاوس بایست در نظر بگیرید طراحی دکوراسیون اتاق خواب می باشد. انتخاب درست مبلمان، تخت خواب و اکسسوری می تواند محیط دنجی ایجاد نماید. همچنین شما می توانید پنجره ها را به صورت تمام شیشه در نظر بگیرید.

از تجهیزات نورپردازی و شیک بهره ببرید

نور یکی از اساسی ترین پارامتر های است که بایست در طراحی داخلی پنت هاوس بکار ببرید. شما می توانید از تجهیزات هوشمند در این راه بهره ببرید در این صورت محیط پنت هاوس  کاربردی تر خواهد شد. شما می توانید از مجموعه از نور پردازی های متعدد بهره بگیرید به شرطی که این کار را هوشمندانه و بر طبق معیار های طراحی انجام دهید. فضا های بیرونی را می توانید به کمک نور های رشته ای روشن، جذاب و خیره کننده نمایید.

با کمک درب و پنجره بدون خواب ظاهری مدرن به پنت هاوس ببخشید

یکی از راهبرد های عالی برای ایجاد محیطی دلباز و بزرگ این است که درب و پنجره بدون قاب انتخاب نمایید. چنین انتخاب های نه تنها موجب بزرگ دیده شدن فضا می گردد بلکه محیط مجلل و لوکس به وجود می آورند.

کلام پایانی

زمانی که از  پنت هاوس صحبت می شود اولین کلماتی که در ذهن شما تجلی می شود راحتی، کلاس، تجمل و آرامش می باشد. با دقت و رعایت موارد بالا شما خواهید توانست طراحی داخلی پنت هاوس را به بهترین شیوه ممکن انجام دهید.

کلام پایانی طراحی دکوراسیون پنت هوس

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *