طراحی دكوراسيون كافه رستوران

برای طراحی دکوراسیون کافه رستوران می­ توان از کوسن­ها برای صندلی­ها و مبلمان استفاده کرد تا مشتریان راحتی بیشتری داشته باشند. نورپردازی­های خلاقانه یکی از موارد مهم در طراحی دکوراسیون کافه می­باشد. استفاده از عناصر تزئینی چون آویزهای سقفی می­تواند یکی از موارد طراحی دکوراسیون کافه باشد. استفاده از قهوه جوش­های قدیمی و کهنه با رنگبندی متنوع و آویزان کردن آنها از سقف کافه بشدت جذاب و گیرا میباشد.

کتابخانه­ ها در طراحی دکوراسیون کافه رستوران می­ تواند یک اصل باشد. می­توان کتابخانه به شکل فنجان قهوه در آورد و فضای کافی را نیز جذب کرد و افراد را برای مطالعه نیز تشویق کرد. یکی دیگر از موارد برای طراحی دکوراسیون کافه استفاده از نیمکت پشت پنجره می­باشد که مشتری­های خودش را دارد.

طراحی دکوراسیون کافه رستوران

طراحی-دکور-رستوران

دکوراسیون کافی شاپ

در اولین نگاه توجه مشتری به سمت سردر و نحوه معرفی کافی ­شاپ جلب میشود. می­تواند به بهترین نحو با چراغ­های LED یا خلاقیت­های جدید سردرها را تزئین کرد. بهتر است دیوارهای داخلی و خارجی کافی­شاپ را غرق در سایه ­های قهوه­ ای کنید. نقاشی­ های با طرح قهوه و فنجان در فضای کافی شاپ بسیار نمود پیدا می­کند. می­توان برای تزئین از فنجان قهوه با تزئین خاصی در کنار هم استفاده کرد.

 

خواندن این مطلب توصیه میشود :طراحی دکوراسیون کافه و رستوران با ایده متفاوت و هزینه فوق العاده

درطراحی دکوراسیون کافی شاپ در عین توجه به زیبایی باید فضایی را ایجاد کنید که بتوان به مشتری آزادی عمل و حرکت داد. امروزه یکی از دکورهای محبوب کافی­ شاپ­ ها دکورهای صنعتی می­باشد. استفاده از دیوارهای آجری برای مشتری­ها خوشایند است. نباید دیوارها را پنهان کرد بلکه رنگ آنها مشخص بوده و برجسته سازی انجام شود.

ایده دکوراسیون کافه رستوران

ایده-دکوراسیون-کافه

طراحی دکوراسیون رستوران سنتی

طراحی دکوراسیون رستوران سنتی به این گونه است که معمولا دارای فضایی با میزهای تک نفره و دو نفره یا چند نفره همراه با پذیرایی پیشخدمت­ها می­باشد. سبک­های سنتی دارای بخش هایی مانند: ایوان، ستون بلند، طاق گنبدی و شکل خاصی است که در عین سادگی معرف معماری ایرانی – اسلامی می­باشد.

معماری سنتی انتخاب شده در طراحی دکوراسیون سنتی در ایران همان معماری سبک ایرانی می­باشد که توجه دیگران را به خود جلب می­کند. رستوران­های سنتی مشتریان و طرفداران خاص خود را دارد. راحتی مشتری در رستوران­های سنتی و استفاده از تخت­ها در دکوراسیون یک مزیت محسوب می­شود.

بازسازی دکوراسیون کافه رستوران

بازسازی-دکوراسیون-کافه

طراحی دکوراسیون کافه رستوران

طراحی دکوراسیون کافه رستوران زمانی می­تواند نتیجه­ بخش باشد که مشتری آن را چگونه احساس و مشاهده می­کند. در حقیقت مشتری دیدگاه متفاوتی از هر دکوراسیون خواهد داشت. سردر رستوران باید به گونه­ای باشند که در زمان­های شلوغ نیز قابل مشاهده باشد.

طراحی دکوراسیون کافه رستوران

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

طراحی دکوراسیون رستوران باید به گونه ­ای باشد که مشتری­ را برای دفعات بعد ترغیب به آمدن کند. رستوران­ های که دارای طراحی و تشکیلات و نورپردازی و فضای مناسبی باشد، یک محیط گرم و دوستانه برای مشتریان خودت ایجاد می­کند. با اهمیت دادن به دکوراسیون و فضای رستوران می­توان به جلب مشتری پرداخت.

 

اصول و قواعد لازم در طراحی رستوران

طراحان رستوران بایستی برای ایجاد یک ایده ی جذاب و خلاقانه در زمان طراحی داخلی رستوران، قطعات را در کنار همدیگر بچینند. زیرا عدم توجه به نکات اساسی در طراحی رستوران موجب ایجاد محیطی نازیبا در ذهن می گردد

امروزه برای طراحی رستوران ها بایستی به رنگ، بافت و فرم طرح کرد. لازم است که اصول و قواعد اساسی در زمان طراحی درونی رستوران  با سه اصل مهم فرم، بافت، رنگ و نحوه چیدمان وسایل داخل رستوران هماهنگ و مطابق باشد

نکات لازم در زمان طراحی رستوران

رنگ یکی از فاکتورهای اساسی در طراحی درونی رستوران می باشد. رنگ محیط علاوه بر ایجاد زیبایی آن، از نگاه روانشناسانه تاثیر مهمی بر ذهن، خلق و خو و عادت افراد می گذارد.  انتخاب رنگ در رستوران هایی که  پر رفت و آمد هستند در کنار زیبایی محیط رستوران بایستی مطابق با سبک رستوران و سلایق مشتریان باشد.

انتخاب رنگ هایی مثل قرمز و نارنجی و ….. موجب جذب بیشتر مشتریان می گردد. رنگ هایی مانند رنگ آبی، سبز، خاکستری و … موجب ایجاد یک محیط آرامبخش می گردد.

 

نورپردازی از دیگر موارد مهم در طراحی رستوران می باشد که اجرای آن بسیار تاثیر گذار است. نورپردازی مناسب می تواند زمان نشستن و حضور افراد را در یک رستوران برای صرف غذا خوردن تعیین می کند. به صورتی که اگر نور با شدت بیشتر و به شکل مستقیم بر میز افراد بتابد موجب ایجاد یک احساس عجله در خوردن غذا می گردد که هرچه سریعتر آنجا را ترک کنند. غالبا نورپردازی برای رستوران های کوچک و فست فودها مناسب تر است.

طراحی دکوراسیون کافه رستوران

اصول طراحی دکوراسیون کافی شاپ

یکی از اصول طراحی دکوراسیون کافی شاپ انتخاب مکان مناسب کافی شاپ می­باشد و بعد از آن بدست آوردن ابعاد فضای داخلی می­باشد. برای اطلاع از فضای داخلی کافی شاپ می­توان با یک مهندس معماری صحبت کرد.استفاده از منابع طبیعی در طراحی دکوراسیون کافی شاپ مهم می­باشد و برای اینکار می­توان از چند ترفند استفاده کرد. استفاده از آکواریوم یا گل و گیاهان میتوانند بخشی از طبیعت را برای مشتریان بازسازی کند. منوی اصلی کافی شاپ بر پایه قهوه باشد و می­توان به منو کیک یا ساندویچ سرد یا دیگر تنقلات را اضافه کرد.

هزینه طراحی دکوراسیون کافه رستوران

طراحی دکوراسیون کافه رستوران می­تواند باعث جذب مشتری شود و بسیار مهم می­باشند. ایده پردازی و طراحی برای فضای کافی و اجرایی درست آن می­تواند یک دکوراسیون موفق را برای کارفرما بوجود بیاورد. گاهی هزینه­ ی انجام دکوراسیون بالا میرود و افراد با کمبود بودجه مواجه میشود.شرکت دکولند طراحی دکوراسیون فضای کافه را به صورت رایگان انجام میدهد. میتوان برای ایده­پردازی و طراحی بصورت رایگان از شرکت دکولند برای فضای کافه خود کمک بگیرید و با انجام و اجرای تخصصی دکوراسیون خود موفق به جلب مشتری شوید.

برای مشاهده نمونه کار های دکولند می توانید به صفحه اینستاگرام ما به آدرس dekolandnet یا به صفحه نمونه کار بازسازی و طراحی دکوراسیون مراجعه کنید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *