طراحی-دکوراسیون-داخلی

دکوراسیون منزل

اگر تصمیم به تغییر و طراحی دکوراسیون منزل خود دارید یا خانه ای جدید خریده اید و می خواهید دکوراسیون تازه ای برای آن انتخاب کنید، قبل از انجام هر کار باید اطلاعات کافی در زمینه طراحی دکوراسیون منزل داشته باشید تا بتوانید نمای باشکوه و خارق العاده ای به محیط زندگی خود ببخشید و خانه خود را به بهترین شکل ممکن تزیین نمایید. هیچگاه از تاثیر رنگ و هماهنگی بین عناصر منازل غافل نشوید چرا که بهترین دکوراسیون منزل می تواند بهترین روحیه را برای ساکنین آن فراهم کند. خانه ای شلوغ و در هم ریخته که هیچ تناسبی بین عناصر آن مشاهده نشود می تواند ذهن را آشفته کرده و سبب شود دچار آشفتگی شویم.

شاید تا حالا به منزلی رفته اید و یا عکس منزلی را مشاهده کرده اید که روحتان با آن تازه شده و روحیه آرامی را در آن منزل، حس کرده اید. این موارد به دلیل دکوراسیون متناسب و همخوان منزل است که تک تک اجزا به دقت و ظرافت انتخاب شده تا حس خوبی را برای فرد به ارمغان آورد. مشاهده رنگ و تناسب بین مبل، پرده، فرش و سایر اکسسوری های منزل؛ دکوراسیون را لطیف کرده و به شما خانه ای آرام و زیبا هدیه می دهد.

هزینه-طراحی-دکوراسیون-منزل

هزینه-طراحی-دکوراسیون-منزل

تصور کنید فرشی که رنگش قرمز است با مبلی که رگه های آبی دارد و پرده ای صورتی که هیچ همخوانی با هم ندارند چقدر در شلوغ نشان دادن فضا تاثیر گذار است. باید به تک تک عناصر دقت کرده و هر کدام را با سلیقه خاص انتخاب و چیدمان کرد تا بهترین دکوراسیون پدیدار شود. ایجاد دکوراسیون بی نظیر باعث آرامش روح و روان شده و می توان از مرتب و همخوان بودن عناصر لذت زیادی برد.

دکوراسیون داخلی منزل

دستیابی به طرح دلخواه در دکوراسیون داخلی منزل اصلا کار ساده و راحتی نیست. اگر تصمیم گرفته اید خودتان به تنهایی دکوراسیون منزل خود را طراحی نمایید باید صبر و حوصله زیادی به خرج دهید تا به دکوراسیون داخلی ایده آل خود دست پیدا کنید. ایجاد تغییر در هر کار موجب پیدایش ایده های جدید خواهد شد. طراحی دکوراسیون منزل نیز به همین صورت است. با تغییر در طراحی دکوراسیون منزل می توان به ایده های نو رسید. پس هیچ گاه در این راه نا امید و دلسرد نشوید. اگر به دنبال ایده های ناب می گردید کارشناسان گروه معماری و دکوراسیون داخلی دکولند می توانند به شما کمک نمایند.

دکوراسیون و چیدمان دکوراسیون، کار هنری است و هرکس که در این زمینه تجربه کافی داشته باشد می تواند بهترین دکور را برای منزل انتخاب و چیدمان کند. از تاثیر تجربه و هنر دکوراسیون کاران نباید غافل شد چرا که بهترین دکوراسیون را افرادی رقم می زنند که تجربه و شناخت رنگ ها را داشته باشند. شاید با خود بگویید با کمی جابجایی وسایل، خانه را تغییر داده و بهترین دکوراسیون را انتخاب می کنیم بله اما ایجاد یک اثر هنری با جابجایی فرش و مبل امکان پذیر نیست. خلق یک هنر نیاز به دانستن، تجربه کردن و صحیح و خطا است.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

طراحی داخلی منزل

ایجاد تنوع و تحول در فضای خانه در صورتی که از ایده های خلاقانه در طراحی داخلی منزل استفاده گردد موجب می شود تا روحیه ساکنان خانه در سطح بالایی قرار گیرد. همچنین در طراحی دکوراسیون داخلی باید نیازها و روحیه افراد در نظر گرفته شود. ایجاد تغییرات پشت سرهم در فواصل زمانی کوتاه موجب می گردد آرامش ساکنان خانه به هم بخورد و در روحیه آنها تاثیر منفی داشته باشد. بنابراین برای تغییر در دکوراسیون منزل خود حتما فواصل زمانی را در نظر بگیرید. زمانی که ذهن با چیدمان خاصی مواجه شود ابتدا کمی دچار سردرگمی می شود سپس کم کم به چیدمان عادت کرده و از چیدمان لذت می برد.

اما تغییرات مکرر و پی در پی سبب می شود ذهن به مرحله آرامش نرسد و در مرحله آشفتگی سرگردان بماند. برای اینکه بتوانیم خودمان و اعضای خانواده از دکوراسیون شیک بهره ببریم اجازه دهیم دکور، چند ماه بدون تغییر بماند تا زیبایی، مزایا و معایب چیدمان مشخص شود و سپس برای بهتر شدن آن اقدام کرد. جابجایی مکرر اشیا، و ایجاد دکوراسیون جدید در فواصل زمانی کم، ایده خوبی نمی باشد چون اجازه مانوس شدن اشیا با هم را نمی دهیم. پس صبوری در انتخاب دکوراسیون شیک، بسیار مهم می باشد.

نکات-مهم-دکوراسیون-منزل

نکات-مهم-دکوراسیون-منزل

دیزاین منزل

یکی از راه های ایجاد تحول در دیزاین منزل تغییر در چیدمان وسایل خانه است. شما می توانید با در نظر گرفتن برخی نکات و قواعد مهم در طراحی دکوراسیون، از خانه خود یک محیط جذاب و خارق العاده بسازید. دیزاین منزل یکی از مهم ترین عناصری است که در روند زندگی ساکنان و راحتی آنها تاثیر زیادی دارد. اگر محیط زندگی شما یک محیط آرام و دلنشین باشد اعضای خانه کمتر دچار احساس خستگی و ناراحتی خواهند شد.

طراحی منزل را نباید امری ساده پنداشت چرا که این کار نیاز به هنر و تجربه دارد. همچنین با نگاه سطحی نباید در مورد خوب و بد بودن دکوراسیون نظر داد. دکوراسیون خوب باعث می شود که تمام اجزا و عناصر با هم تناسب رنگ داشته باشند و موجب اذیت چشم بیننده در نگاه اول نشوند. انتخاب پرده و مبل با رنگ های هماهنگ و یا فرشی که با سایر عناصر همخوان شده است می تواند تاثیر خوبی روی منزل داشته باشد. پرده ای زیبا با فرشی بی نظیر که تناسب رنگ و طرح دارند می تواند دکوراسیون منزل را به شدت زیبا جلوه دهد.

خواندن این مطلب توصیه میشود : انواع طراحی دکوراسیون را در این صفحه ببینید

طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل شخصیت و روحیه افراد ساکن آن را نشان می دهد. آیا این جمله را قبول دارید؟ اطلاعات شما در زمینه طراحی دکوراسیون منزل چقدر است؟خیلی ها فکر می کنند طراحی دکوراسیون منزل کار ساده و راحتی است، اما مثل سایر مشاغل که نیاز به مهارت، تجربه و تخصص دارد، برای طراحی دکوراسیون منزل نیز باید از افرادی کمک بگیرید که در این زمینه فعالیت می کنند و از دانش و تجربه کافی برخوردارند.

البته شاید با کمی مطالعه در زمینه طراحی دکوراسیون و دیدن تصاویر نمونه بتوانید از آن ها ایده بگیرید ولی مطمئنا در یک بازه زمانی کوتاه نمی شود مانند یک طراح دکوراسیون حرفه ای عمل کرد. هر فردی که در پی دکوراسیون عالی و خوب است حتما از یک تیم مشاوره کمک می گیرد چرا که تیم متخصص با تجربه و علمی که دارند می توانند بهترین عناصر را به دکوراسیون اضافه کرده و زیبایی بی نظیری را رقم بزنند.

شاید با خود اندیشیده اید که دکوراسیون شیک نیاز به فردی باسلیقه دارد که بداند چه چیزی را در کجا قرار داده تا زیبایی آن بیشتر جلوه کند و با دکوراسیون منزل بیشتر همخوان و متناسب شود. با رعایت اصول و نکات دکوراسیون و البته با بهره گیری از افراد متخصص می توان دکوراسیون شیکی را برای منزل رقم زد.گروه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی دکولند متشکل از طراحان حرفه ای و با تجربه دکوراسیون داخلی، آماده همکاری با شماست تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

طراحی-دکوراسیون-نئوکلاسیک

طراحی-دکوراسیون-نئوکلاسیک

مدل دکوراسیون منزل

 

اتاق پذیرایی یا نشیمن یکی از قسمت هایی است که هنگام طراحی داخلی منزل باید به آن توجه کرد زیرا اولین جایی در خانه می باشد که توجه میهمانان را به خود جلب می کند. پس لازم است طراحی ویژه ای برای این مکان در نظر بگیرید و سپس سراغ طراحی دکوراسیون دیگر قسمت های خانه بروید. در طراحی مدل دکوراسیون منزل همیشه تلاش کنید بزرگترین وسیله را در نقاط کانونی مکان مورد نظر قرار دهید تا جذابیت و شکوه آن ها چند برابر شود.

مثلا مبلمان بزرگترین وسیله ای است که در اتاق پذیرایی قرار می گیرد یا تخت خواب بزرگترین قطعه ای است که در اتاق خواب جا داده می شود. برای هر دوی اینها باید محلی را در نقطه کانونی آن فضا در نظر گرفت. چون بیننده اولین بار تخت و یا مبل را مشاهده می کند و قرار گیری درست آنان سبب می شود از ابتدا حس خوبی به بیننده دست پیدا کند. با قرار دادن این وسایل در مکان های مرکزی چشم بیننده را جذب کنید تا دکوراسیون شما، شیک جلوه کند.

اتاق نشیمن برای اینکه به محیطی زیبا تبدیل شود نیاز است که هنر به خرج داده و دکورهای متفاوتی را برای آن اجرا کرد تا بهترین دکور چیده شود و حس آرامی را به منزل ببخشد. از تاثیر اکسسوری های شیک در منزل غافل نشوید چرا که کوچکترین عنصر در دکوراسیون به چشم می آید و سبب زیبا یا بدتر شدن دکوراسیون می شود.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

دکوراسیون منزل ایرانی

برای فضاهای رسمی مانند اتاق پذیرایی می توان از چیدمان متقارن استفاده کرد. اما برای اتاق خواب بهتر است چیدمان به صورت نا متقارن باشد تا محیط اتاق شکل خودمانی تری به خود بگیرد. قرار دادن گلدان های زیبا در گوشه های خالی هر اتاق می تواند منزل شما را تبدیل به محیطی شاداب و باطراوت کند. گل و گیاه عنصری است که سبب زیبایی بی نظیری در دکوراسیون منزل می شود هر چه گیاه و گل زیباتر باشد دکوراسیون شیک تر است. گل های زیبای رنگی می تواند حس خوبی به فضا بدهند و اتاق را لطیف کنند. با انتخاب گیاه و گلی که با دکوراسیون و نور منزل همخوانی دارد جلوه شیک به منزل بدهید.

حس خوب یک گیاه در منزل را نمی توان نادیده گرفت چرا که با روحیه سرسبزی که دارند باعث ایجاد فضای جالبی در منزل می شوند. گل و گیاه در منزل عنصری جداناپذیر است و حضور آن زیبابخش منزل است.یکی دیگر از مکان های مهم در دکوراسیون منزل ایرانی، آشپزخانه است. می توان گفت خانم های خانه دار ایرانی بیشتر وقت خود را در این مکان سپری می کنند بنابراین طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید به گونه ای باشد که آنها احساس راحتی نمایند و دچار خستگی نشوند. نورپردازی، طرح و رنگ کابینت، کاشی و سرامیک دیوار و کف همگی در میزان جذابیت و جلوه دکوراسیون آشپزخانه موثر هستند.

ترکیب اجزا موجود در آشپزخانه باید به دقت انتخاب شود تا احساس شلوغی و کثیف بودن را به فضا القا نکند. چرا که با ایجاد فضای زیبا و آرام بخش می توان از حس خوبی برخوردار شوید. آشپزخانه ای که هر قسمت رنگی متفاوت دارد واقعا شلوغ به نظر می رسد و نمی گذارد فرد کمی روانشان آرام گیرد. با انتخاب عاقلانه کابینت، کانتر، سینک ظرفشویی، کاشی، سرامیک، فرش و پرده آشپزخانه زیبایی زیادی را به دکوراسیون اضافه کنید.و ترکیب رنگی دلخواه ولی متناسب را برای فضای آشپزخانه ایجاد کرده و از فضای ایجاد شده که تناسب و همخوانی شدیدی دارد اوج لذت را ببرید.

طراحی-دکوراسیون-مدرن

طراحی-دکوراسیون-مدرن

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل

در زندگی مدرن امروزی در شهرهای بزرگ، بیشتر افراد در خانه ها و آپارتمان های کوچک زندگی می کنند. شاید طراحی دکوراسیون منزل کوچک به نظر مشکل باشد ولی اگر اطلاعات کافی در زمینه چیدمان وسایل خانه داشته باشید می توان با تغییرات اندک به دکوراسیون داخلی مناسب دست پیدا کرد. این تغییرات به اندازه ای موثر است که با صرف هزینه کم باعث می شود محیط زندگی شما بزرگتر از آنچه که هست جلوه کند.

خانه ای کوچک دلیل بر نداشتن دکوراسیون شیک نیست حتی خانه های کوچک هم می توان از دکوراسیون بی نظیر بهره ببرند و از زیبایی طرح و رنگ منزل لذت برده و حس خوبی از آن بگیرند. بهانه ای که برای خانه های کوچک گرفته می شود قابل قبول نیست و هر منزلی حتی کوچک با هنر و تجربه و سلیقه به منزلی زیبا تبدیل می شود، پس با انتخاب چیدمان منزل شیک و زیبا، به خانه های کوچک هم زیبایی ببخشیم و از طرح و هماهنگی عناصر منزل بهره ببریم. خانه اگر کوچک است می توان با کمک اکسسوری های کوچک و خاص، آن را شکیل و زیبا کرد.

برداشتی که انسان ها از فضای زندگی خود دارند یک برداشت نسبی است پس اگر فکر می کنید خانه ای که در آن ساکن هستید کوچک به نظر می رسد و برای شما آزار دهنده است می توانید با اندکی درایت و بکارگیری اصول طراحی داخلی این مشکل را برطرف نمایید.کارشناسان ما در گروه دکولند می توانند با ارائه راهکارهای مناسب و کاربردی و تضمین پایین ترین قیمت در جهت طراحی دکوراسیون منزل و بهتر شدن فضای زندگی به شما کمک نمایند.

طراحی-دکوراسیون-کلاسیک

طراحی-دکوراسیون-کلاسیک

 

دکوراسیون منزل کوچک

تغییر و تحول در دکوراسیون داخلی منزل کوچک می تواند کم هزینه باشد. در اتاق پذیرایی یا نشیمن بهتر است میزهای دایره ای قرار دهید. لبه های گرد این میزها فضای بیشتری را در اتاق برای شما آزاد می کند. همچنین دسترسی به میزهای دایره ای راحت تر است و به خاطر اینکه پایه آنها در وسط میز قرار می گیرد، سطح کمتری از کف خانه را اشغال می کنند.

میز های تیز سبب می شوند حجم زیادی را برگیرند و اطراف آن غیر قابل استفاده شود اما میزهای گرد فضای بیشتری را برای سایر عناصر باز می کنند و می توان از فضا بهره بیشتری برد پس با انتخاب میزهای گرد و اجتناب از میزهای تیز و مستطیل یا مربع، فضا را بیشتر کنیم و از کوچکی فضا رنج نبریم بلکه با افزایش و فضا سازی، دکوری شیک و زیبا را برای اتاق نشیمن رقم بزنیم. میزهای مستطیلی و مربعی می توانند انتخاب خوبی برای خانه های بزرگتر باشند اما در خانه های کوچکتر اولویت با میزهای کوچک و گرد است.

مزیت دیگر میزهای دایره ای این است که تعداد نفراتی که می توانند دور آن بنشینند نسبت به میزهای چهار گوش بیشتر است. این نوع میزها برای دورهمی و انجام بازی های رومیزی نیز راحت تر هستند. ولی اگر به میزهای چهارگوش بیشتر علاقه دارید بهتر است میزهایی را بخرید که دارای چند کشو در زیر خود باشند تا بتوانید یک سری وسایل پذیرایی را داخل آنها قرار دهید.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

درکوراسیون مدرن منزل

فضاهای مخفی بالای کابینت های آشپزخانه یا زیر پنجره ها می تواند محل مناسبی برای قرار دادن سبدها یا تعبیه کمد و طبقات برای قرار دادن وسایل و لوازم گوناگون باشند. برای داشتن یک کتابخانه شیک و جمع و جور می توانید از قفسه های باز در اتاق های خود استفاده نمایید. این قفسه ها می توانند تا زیر سقف ادامه یابند. همچنین از این قفسه ها می توانید به عنوان محلی برای قرار دادن وسایل تزئینی استفاده نمایید. از گوشه گوشه ی منزل باید بهره برد و هیچ فضای خالی را باقی نگذاشت تا مدیریت فضا بهتر شود و عناصر و وسایل همگی مرتب چیده شوند.

بهره گیری از کابینت های آماده می تواند باعث شود حجم زیادی از وسایل در درون آن ها قرار گیرد و خانه مرتب و منظم دیده شود. کابینت های فلزی و یا پلاستیکی که در طرح و رنگ های مختلف در بازار موجود است می تواند به شما در ایجاد فضا و مرتب سازی کمک کرده و منزلی مرتب و شیک داشته باشید. نیازی نیست تمام وسایل آشپزخانه را روی کانتر و یا سنگ بچینید کافی است با انتخاب قفسه آن ها  را به صورت مرتب یک جا قرار داده و دسترسی آسان به هر وسیله و نظم را نیز رعایت کرد.

اگر دوست دارید اتاق خواب خود را به دو قسمت تقسیم کنید و هر طرف را برای بهره برداری خاص در نظر بگیرید می توانید از قفسه های کتابی که درباره آن توضیح دادیم استفاده کنید و از داشتن یک فضای دوگانه لذت ببرید. این کار باعث می شود برای کتاب ها و وسایل کوچک جای ثابت وجود داشته باشد و از طرف دیگر اتاق به دو بخش مجزا تقسیم می شود.

طراحی-دکوراسیون-داخلی

طراحی-دکوراسیون-داخلی

نکات مهم دکوراسیون منزل

میزهایی که در کنار دیوار یا تخت خواب قرار می گیرند ممکن است کاربری لازم را نداشته باشند و تبدیل به جایی برای انباشته کردن لوازم ریز و درشت شوند. اگر چنین میزهایی در خانه دارید آنها را کنار بگذارید تا فضای بیشتری در اختیار شما قرار گیرد. همچنین می توانید از چراغ های دیواری به جای آباژور های رومیزی استفاده کنید. با نصب شلف های باریک بر روی دیوارها و کنار تخت خواب، تاقچه های کوچکی برای قرار دادن وسایل الکترونیکی یا وسایل کوچک در اختیار خواهید داشت.

میزهای پاتختی می توانند به عنوان مکانی برای قرار دادن وسایل دیگر استفاده شوند مثلا گلدان، چراغ خواب و یا کتاب ها. با چیدمان منظم این عناصر، روی آن، فضایی مرتب را ایجاد کنید. در خانه های کوچک نباید به وسایل به چشم یک عنصر تک،  نگاه کرد بلکه باید از هر کدام استفاده های چندانی کرد تا فضای کوچک منزل، مرتب و شیک به نظر آید.

تا حد امکان از کمدها و قفسه های دیواری به جای کمدهای بزرگ و دست و پاگیر که فضای اتاق را اشغال می کنند را بکار بگیرید. نصب یک آینه بزرگ بر روی دیوار باعث می شود تا فضا بزرگتر به نظر برسد. بازتاب نور از طریق آینه، محیط روشن تری برای شما فراهم می کند. در صورتی که جای مناسب و کافی برای نصب آینه ندارید از سطوح روی قفسه های کتاب، میز کنسول و … برای این کار استفاده نمایید.

خواندن این مطلب توصیه میشود :  دکوراسیون داخلی منزل با اصول و با قیمت مناسب 

مراحل دکوراسیون منزل

قفسه های که روی دیوار نصب می شوند می توانند در ایجاد فضا کمک زیادی کنند. با نصب قفسه ها یا شلف های دیواری و قرار دادن وسایل شیک و تزئینی مثل گلدان، کتاب، شمع، آینه و دیگر عناصر جذاب فضا را مدیریت کرده و در عین حال دکوری شیک هم داشته باشیم. شلف های چوبی و فلزی با طرح و رنگ های مختلف وسیله کاربردی و ضروری برای منازل کوچک است که با جمع کردن وسایل روی دیوار، فضای زیادی را در خانه ایجاد می کند و می توان از فضای ایجاد شده نهایت استفاده را برد.

رنگ اتاق های کوچک خانه باید به گونه ای باشد که حس آرامش و راحتی به شما منتقل شود پس بهتر است رنگ های ملایم و روشن برای رنگ آمیزی اتاق ها استفاده شود. در رنگ آمیزی خانه حتما به ایجاد یکپارچگی در محیط زندگی خود توجه نمایید و رنگ ها را از یک طیف انتخاب کنید. رنگ در بزرگ و کوچک جلوه دادن اتاق، بسیار تاثیر گذار است. رنگ تیره منزل را کوچکتر و رنگ روشن منزل را بزرگتر نشان می دهد.

همانطور که در اتاقی که پا می گذارید اگر رنگ های تیره در آن غالب باشند حس دلتنگی و خفگی را دارید و اگر رنگ های روشن به کار رفته باشد حس بزرگی اتاق و دلبازی را دارید. البته ترکیب رنگ تیره و روشن بهترین امر ممکن است تا دکوری زیبا داشته باشید. اما در فضاهای کوچک بهترین انتخاب، رنگ های روشن است.رنگ های روشن و شاداب برای پرده و پوشش پنجره ها مناسب تر است و برای محیط های کوچک باید فاقد طرح و نقش پیچیده باشد. نکته مهم در دکوراسیون محیط های کوچک، پیوستگی و یکپارچگی رنگها  در محیط زندگی است. پس بهتر است رنگ پرده ها و دیوارها نزدیک به هم در نظر گرفته شوند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی

این شرکت ها به شما کمک می کنند تا دکوراسیون منزل یا محل کار خود را به شکلی اصولی طراحی کنید. تغییرات می تواند به صورت کلی یا جزئی باشند. در حالت کلی می توان دکوراسیون یک خانه قدیمی را از نو طراحی و اجرا کرد یا مالکان خانه های نوساز را با یک دیزاین منحصر بفرد شگفت زده کرد. تغییر دکوراسیون به صورت جزئی می تواند شامل ساخت کابینت جدید برای آشپزخانه یا تعویض سرامیک و کاغذ دیواری اتاق پذیرایی باشد.

شاید راحت به نظر برسد اما اگر خودتان دست به کار شوید و اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید به دردسر خواهید افتاد. سراغ شرکت هایی بروید که حرفه ای باشند و بتوانند سلیقه شما را درک نمایند. این شرکت ها باید خواسته ها و نیازهای مشتری را در نظر بگیرند و با توجه به بودجه ای او برای طراحی دکوراسیون منزل خود در نظر گرفته پیشنهادات خود را ارائه نمایند. شرکت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی باید به قرارداد خود متعهد باشد و پروژه را در زمان تعیین شده و با کیفیتی که مورد موافقت کارفرما قرار گرفته تحویل دهد.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

بازسازی منزل

پس از گذشت چندین سال منازل مسکونی با مشکل فرسودگی در بخش های مختلف روبرو می شوند. از سیستم لوله کشی آب و فاضلاب گرفته تا کاشی و سرامیک آشپزخانه و حمام همگی باید تعویض شوند. برای تعویض این قسمت ها حتما لازم نیست خانه خود را تخریب کنید و از نو بسازید بلکه با اجرای عملیات بازسازی می توان این مشکلات را برطرف کرد. بازسازی منازل به گونه ای است که وقتی بسیار مجرب و حرفه ای، بازسازی شود بی شک دکوراسیون بی نظیری را رقم خواهد زد چرا که خانه را از نو می چینند و دست فرد برای طرح دلخواه باز است و متناسب با روحیه و علائق فرد خانه را بازسازی می کند.

قرار گیری آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن، سرویس های بهداشتی و … به گونه ای می باشد که فرد در ذهن دارد تا بتواند از ایجاد خانه ای با سلیقه خودش، لذت ببرد. مثلا تمایل دارد آشپزخانه اش پنجره ای بزرگ داشته باشد و اتاقش رو به خیابان نباشد و یا اتاق نشیمن از سرویس بهداشتی فاصله زیادی داشته باشد، تمامی این موارد در بازسازی رعایت شده و زیباترین بازسازی منزل، متناسب با سلیقه و طرح شما اجرا خواهد شد.بازسازی منزل علاوه بر اینکه مشکلات ناشی از فرسایش ساختمان را از بین می برد باعث می شود خانه نمایی تازه به خود بگیرد. قبل از انجام هر گونه تغییرات در خانه خود بهتر است با گروه معماری و دکوراسیون داخلی دکولند تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

طراح-دکوراسیون-داخلی

طراح-دکوراسیون-داخلی

هزینه بازسازی منزل

برای بازسازی منزل حتما نباید پول زیادی خرج کنید. با انجام یک سری تغییرات جزئی مثل رنگ آمیزی دیوارها و کابینت ها می توان حال و هوای خانه را دگرگون کرد. علاوه بر این می توانید خودتان کمی بیشتر وقت بگذارید و وسایلی برای بازسازی بخرید که از قیمت مناسبی برخوردار باشند. پس سراغ شرکت هایی بروید که دست شما را در این زمینه باز بگذارند.

صفر تا صد بازسازی منزل

در حین تحقیقات برای بازسازی منزل ممکن است به افرادی برخورد کنید که قیمت های خیلی پایین برای این کار به شما پیشنهاد می دهند. باید بدانید که تمام مراحل بازسازی از صفر تا صد مهم است. شماره صد آن چیزی است که شما در ظاهر می بینید ولی مسئله مهم این است که افراد یا شرکتی که عملیات بازسازی منزل را انجام می دهند از متریال و لوازم درجه یک برای این کار استفاده کنند.

بازسازی منزل امری است که باید آن را جدی گرفت و از سپردن بازسازی به افراد کارنابلد خودداری کرد چرا که بازسازی علاوه بر زیبایی باید بتواند فرسودگی را از بافت منزل خارج کرده و به گونه ای عمل کند که گویا خانه ای جدید طراحی شده است. نه تنها ظاهر خانه باید بازسازی شود بلکه عمق و بافت خانه نیز باید مرمت شده و دچار بازسازی و تغییر شود تا به یک منزل شیک دست پیدا کنیم. تعویض ظاهر کار باعث می شود بعد از چند ماه بوی کهنگی، نم، و جیر جیر کردن درب اتاق نمایان شود! پس با بازسازی اصولی و حرفه ای خانه ای را ا ز نو می توان ساخت و طرح دلخواه مشتری را برای او اجرا کرد.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

چگونگی بازسازی منزل

یکی از مشکلات بزرگی که خانه های قدیمی درگیر آن هستند، فرسودگی سیم کشی برق، سیستم لوله کشی آب و فاضلاب، تهویه مطبوع و … می باشد. بنابراین ضروری است قبل از اجرای دکوراسیون داخلی نسبت به تعمیر و نوسازی تاسیسات برق و مکانیک ساختمان اقدام کنید تا در آینده مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نشوید. از دیگر اقداماتی که می توان برای بازسازی منازل فرسوده انجام داد تعمیر سقف و دیوارهاست.

اگر می خواهید برای سقف و دیوارها از عایق های صوتی، حرارتی یا رطوبتی استفاده کنید الان وقت این کار است. برای تعمیر و بازسازی منزل خود حتما با گروه های حرفه ای و با تجربه همکاری کنید و بهترین متریال را بکار بگیرید تا سرمایه گذاری شما هدر نرود. تعمیر دیوار ها و درب های منزل و حتی کاشی های سرویس بهداشتی باید به صورت اصولی و حرفه ای انجام گیرد و از سرسری کار کردن برای رسیدن زودتر به نتیجه خودداری کرد. چرا که یک کار اشتباه سبب می شود بازسازی خوب جلوه نکند.

گروه دکولند پیشرو در زمینه بازسازی و طراحی و اجرای دکوراسیون منزل از صفر تا صد، مفتخر است تا به شما در رسیدن به طرح دلخواه خود یاری رساند. تلاش ما تامین خواسته مشتریان است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود. استفاده از بهترین و باکیفیت ترین متریال همراه با تضمین پایین ترین قیمت و مهم تر از همه برخورداری از یک تیم حرفه ای و متعهد باعث شده تا بتوانیم لبخند رضایت را بر لبان مشتریان بنشانیم.

برای مشاهده نمونه کار های دکولند می توانید به صفحه اینستاگرام ما به آدرس dekolandnet یا به صفحه نمونه کار بازسازی و طراحی دکوراسیون مراجعه کنید.