مدت زمان پیاده سازی پروژه دکوراسیون داخلی

مدت زمان پیاده سازی پروژه دکوراسیون داخلی چقدر طول می کشد ؟ زمان واگذاری یک پروژه دکوراسیون داخلی نخستین سوال  این است که  پروژه چقدر طول می کشد تا آماده شود؟ چگونه برای  برنامه آن برنامه ریزی کنیم؟ و چه مدت طول می کشد تا یک کار اجرا شود؟ معمولاً پاسخ ها همیشه این است: بستگی دارد !

اما واقعاً باید چندین عامل را بررسی کنیم. زمان لازم برای توسعه یک پروژه دکوراسیون  داخلی یا معماری همیشه به نوع پیگیری متناسب با نیازهای کارفرما و کار، میزان پیچیدگی آنچه در نظر گرفته شده است، مشکلات ذاتی هر پروژه بستگی دارد.

به همین ترتیب آخرین مهلت اجرا  و پیاده سازی  آن به نیروی انسانی که باید استخدام شود، برنامه ریزی مالی شما برای هر فاز بستگی دارد.

اما هیچ چیز برای یک طراح داخلی مانند برنامه ریزی خوب برای انجام همه چیز همانطور که انتظار می رود و به موقع نیست!

یک پروژه  دکوراسیون داخلی دارای یک سری مراحل است. و هر کدام یک مهلت زمانی خاص دارند.

 

مرحله اول پروژه دکوراسیون داخلی :  بیایید با یکدیگر آشنا شویم

اولین قدم در پروژه مشترک ، شناخت سرمایه گذار است. در طول گفتگو، طراحان دکوراسیون در مورد نیازها، الزامات، ترجیحات و سبکی که می خواهند در طراحی داخلی طراحی شده به دست آورند، آشنا می شوند. این زمان آن است که همه نظرات، ترجیحات  را دریافت کنید و با یکدیگر آشنا شوید. این اولین و  گام بسیار مهمی است که بدون آن امکان انجام پروژه وجود نخواهد داشت. البته، این جلسات را می توان به صورت آنلاین نیز بین کارفرما و طراح برگزار کرد و  در بیشتر موارد، چنین مکالمه مجازی برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز در شرایط امن کافی است.

مرحله بعدی امضای قرارداد و اندازه گیری آپارتمان یا خانه (در صورتی که شرایط ساخت و ساز اجازه دهد) است.

برای پروژه  دکوراسیون داخلی در مجموع حدود ۲ روز کاری را به مراحل اولیه کار اختصاص می دهند.

مدت زمان پیاده سازی پروژه دکوراسیون داخلی

مرحله دوم :  زمان طراحی

زمان آن فرا رسیده است که روی طراحی داخلی خود کار کنید. تیم طراحی با طرح ریزی عملکردی شروع می کند . این مرحله از کار برای نسخه اول ۷-۱۰ روز کاری طول می کشد، اما حدود ۳-۵ روز کاری برای ویرایش اضافه می شود.  در مجموع ۱۵ روز کاری، یعنی ۱۸.۷۵٪ از زمان برای توسعه کل برنامه عملکردی یک آپارتمان متوسط ​​نیاز است.

مرحله بعدی آماده سازی مودبردها است .  اغلب، هنگام استفاده  عناصر الهام بخش، با مشتری در فروشگاه ها ملاقات می کنند تا برخی از عناصر دائمی را که بر ظاهر نهایی تأثیر می گذارند (کف، کاشی های حمام یا درها) بررسی و انتخاب شود. این یک “نقطه در دستور کار” بسیار مهم برای طراح دکوراسیون داخلی است زیرا  در عمل با سلیقه، سبک و ترجیحات مشتری آشنا می شوند! مودبرد با اصلاحات و جلسات در فروشگاه ها برای انتخاب مواد معمولاً ۱۶ روز کاری طول می کشد. این ۲۰ درصد از زمان اختصاص داده شده به کل پروژه است.

مدت زمان پیاده سازی پروژه دکوراسیون داخلی

مدت زمان پیاده سازی پروژه دکوراسیون

مرحله سوم :  مرحله تجسم ها

خوب، اکنون زمان مرحله مورد علاقه مشتری یعنی تصاویر بصری است. این تصاویر رنگارنگ و جوی که فضای داخلی رویایی خانه را به شما نشان می دهد را می توان در یک نسخه کم و بیش پیشرفته تهیه کرد. گزینه دوم، یعنی تجسم‌های با کیفیت بالاتر (جزئیات بیشتر، کیفیت رندر بهتر) حدود ۲۵ روز کاری + ۱۰ روز برای اصلاحات  زمان می‌برد (البته این میانگین است، زیرا همه چیز به دامنه تغییرات گزارش‌شده در طول دوره‌های بازبینی بستگی دارد) . اینجا متاسفانه باید صبور بود. تجسم یکی از پر زحمت ترین مراحل کار یک طراحی داخلی است. او باید مدل های مبلمان را بسازد، بافت ها را توسعه دهد و نمای نهایی را ارائه دهد. از آن لحظه، سرمایه گذار می تواند اصلاحات خود را در دو نوبت ارائه کند.

مدت زمان پیاده سازی پروژه دکوراسیون داخلی

مدت زمان پیاده سازی پروژه دکوراسیون

مرحله چهارم :  نقشه های اجرایی و پیاده سازی پروژه دکوراسیون

از جلوه های بصری راضی هستید؟ اگر چنین است، طراح به تهیه اسناد نهایی، یعنی: تهیه نقشه های صنعتی برای یک برقکار، لوله کش، کاشی کار، نجار و تیم تکمیل (به عنوان مثال با سقف های کاذب) اقدام می کند. همچنین یک لیست خرید با مواد و تجهیزات مورد استفاده در چیدمان (پوشش دیوار و کف، مبلمان، لامپ و غیره) ایجاد می کند. به یاد داشته باشید که این زمان برای طراح سخت ترین زمان ، او باید تعدادی از جنبه های فنی و البته بصری مختلف را در نظر بگیرد. همچنین بسیار مهم است که این مرحله همیشه پس از تاییدیه های انجام شده توسط مشتری در پایان آماده شود. در این مرحله طراح داخلی خطر خطا و برخورد را در حین اتمام کار به حداقل می رساند.

مدت زمان پیاده سازی پروژه دکوراسیون داخلی

مدت زمان پیاده سازی پروژه دکوراسیون

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *