مدل آینه کاری جدید

آینه کاری یکی از چَشم نوازترین و اصیل ترین طرح ها به منظور زیباسازی محیط داخلی خانه ها تلقّی می شود. از سویی دیگر آن نیز با چسباندن تکه هایی بزرگ و کوچک آینه به شکل های هندسی، گل، بته های بسیار زیبا ایجاد می شود. جالب است بدانید که این هنر از هنرهای ویژه و باور نکردنی هنرمندان ایرانی در دوره ساسانیان می باشد. حال آن که ما در این متن از خود در دکولند مایل هستیم شما را با مدل آینه کاری جدید آشنا نماییم. لطفاً با ما تا پایان این متن همراه باشید.

 آینه کاری در منزل؛

آینه کاری منزل از جمله خدمات بسیار حساسی  می باشد که انجام آن نیاز به علم و دانش و تجربه نیز آموزش دارد و میبایست خیلی با دقّت و ظرافت عمل صورت پذیرد.

برای آن که شما بتوانید این کار را به انجام رسانید، ابتدا لازم است آموزش های لازم را پشت سر گذارید و پس از آن با وسیله های مخصوص این کار آشنا گردید. موادی که در این رابطه مورد استفاده قرار می گیرند، شامل؛ آینه، چسب، بنکس می شود که به آن چسب چوب نیز اطلاق می گردد و نیز بهره گیری از گچ نرم و سیریش در امور آینه کاری مورد نیاز است. وسیله هایی که در امر آینه کاری به شما کمک خواهد کرد، عبارت است از؛

  • یک خط کش چوبی در راستای خط انداختن برروی شیشه ها.
  • قلم های طراحی.
  • میزهای زیردست.
  • به همراه الماس های آینه بر.
  • به منظور نصب آن میبایست از کاردک استفاده نمایید.

نیز شما باید انواع طرح ها و مدل ها را بشناسید و علم پیدا کنید که هر مدل از چه قسمتی باید آغاز شود!

ممکن است شما فکر کنید که این یک کار آسانی است. ولو اصلاً این گونه نمی باشد و حاوی ریزه کاری های بسیاری می شود. ما برخی از مزایای انجام آینه کاری در منزل را می توانیم در موارد بیان شده در قسمت ذیل خلاصه داریم؛

  • بزرگتر جلوه دادن خانه.
  • پوشش دهی ایرادات دیوار.
  • تزئین محیط و زیبا ساختن آن.
  • ایجاد حس آرامش و نشاط در بطن شما.
  • ایجاد حس انگیزه در وجود افراد حاضر در خانه‌.

همچنین بخوانید : آینه کاری در منزل

 

مدل آینه کاری جدید

 مدل آینه کاری جدید؛

آینه کاری جدید حاوی طرح و مدل های متنوع و گوناگون است که ما به برخی از نمونه های آن اشاره خواهیم کرد؛

 دیوارپوش های آینه ای؛

این نیز از جمله آینه کاری مدرن و جدید است که هم اکنون محبوبیت بسیاری ضمن دکوراسیون داخلی منازل پیدا نموده است و علاوه بر زیبایی های دو چندان مکان زندگی، به علّت انعکاس نور منجر به روشنایی بیشتر آنجا خواهد شد. این گونه از آینه کاری بیشتر برای سالن های پذیرایی یا آن که اتاق خواب خانه ها و نیز هتل ها و رستوران ها مورد بهره گیری واقع می‌ شود.

همچنین بخوانید : انواع پوستر دیواری

 آینه کاری های گرد؛

آینه کاری های دیواری گرد هم بدین حالت می باشد که آینه ها به نوعی گرد و با ابعاد گوناگون برش داده خواهد شد و بر روی دیوار چسبانده می گردد.

 آینه کاری های پازلی؛

این گونه از آینه کاری جدید بدین شکل خواهد بود که تکه های آینه در کنار یک دیگر به شکل یک پازل واقع می شود و منجر به زیبایی خاصی خواهد شد و حاوی ابعاد گوناگونی است. این گونه از آینه کاری تحت عنوان یک ایده جذاب در سال نو اتخاذ گردیده است.

 مدل آینه کاری جدید؛

 آینه کاری با طرح هایی خاص؛

این نوع از آینه کاری هم یک سبک های می باشد که با اشکال گوناگونی چون؛ پروانه، قاصدک، قلب، و… با توجه به علاقه و سلیقه شما به اجراء می رسد.

 آینه کاری های تایل؛

این نوع از آینه کاری، بدین حالت است که آینه های کوچک به گونه ای منظم و دقیق همچون؛ کاشی برروی دیوار چسبانده خواهد شد و منجر به نور زیاد و چَشم نوازی و مجلل گردیدن، محیط زندگی خواهد شد.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مدرن

 مدل آینه کاری جدید؛

آینه دیواری جدید حاوی طرح و مدل های زیبا و بسیار متنوعی می باشد که احتمالاً ضمن فروشگاه های گوناگونی آنها را دیده اید و خواستار این می باشید که با خرید نمودن و نصب آنها هم خانه خود را زیباتر کنید و هم خود را در آینه ها مشاهده نمایید.

ما از دیگر خصوصیات و ویژگی های آینه کاری مدرن می توانیم به؛ بزرگ تر دیده شدن خانه شما اشاره نماییم و نیز از سویی منجر به روشنایی بیشتر خانه می شود و در نهایت فضایی رویایی ایجاد خواهد شد. از جمله آینه کاری های جدید ما می توانیم به موارد ذیل اشاره نماییم؛

  • آینه های کف.
  • آینه های سقف.
  • آینه های تمام قد.
  • آینه های به شکل گرد.
  • آینه های روی کنســــول.
  • آینه ها به صورت یک تکــــه.

 و در پایان؛

دوستان عزیز ما در این متن از خود ضمن دکولند، سعی نمودیم شما را با مدل آینه کاری جدید آشنا سازیم. حال آن که شما می توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در زمینه آینه کاری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *