مشاوره بازسازی آپارتمان

اینکه آپارتمان شما چند متر می‌باشد، کوچک است یا بزرگ مهم نمی‌باشد. شما می‌توانید با تغییرات کوچک یا بزرگ که به اصلاح بازسازی آپارتمان به آن گفته می‌شود، در فضا تنوع و زیبایی ایجاد نمایید. تغییرات کوچک می‌تواند یک رنگ کردن ساده باشد، همین بازسازی کوچک بسیار می‌تواند ایجاد تنوع نمایید. با استفاده از مشاوره بازسازی آپارتمان میتوانید بهترین روش باسازی را انتخاب کنید .

هدف از بازسازی ساختمان چیست؟

 

گفتیم یکی از دلایل جهت بازسازی می‌تواند تنوع باشد ولی تنها هدف نیست، دلایل دیگری که می‌تواند شما را در این راستا قرار دهد تغییر کاربری ساختمان، افزایش مقاومت و یا از بین بردن نواقص ساختمان باشد.

حتماً باید به بودجه ای که برای بازسازی در نظر گرفته اید در همان ابتدای کار توجه نمایید. ایده ای که در ذهن دارید را با یک پیمانکار مجرب در میان بگذارید تا بتواند شما را در این مسیر راهنمایی نمایید.

تغییرات در ساختمان ممکن است به راحتی قابل اجرا نباشد به طور مثال حذف یک دیوار در آپارتمان ممکن است در نقشه کلی اختلال به وجود آورد.

بازسازی آپارتمان با متراژ کم

 

بازسازی در آپارتمان‌های کوچک به نسبت جابه جا شدن و اسباب کشی خیلی مقرون به صرفه تر می‌باشد.

شما می‌توانید با انجام کوچکترین تغییرات در ساختمان کوچک شاهد تغییرات چشم گیری در کل ساختمان شوید. استفاده از المان‌ها و عناصر درست می‌تواند تأثیر زیادی در فضاسازی منزلتان شود. به طور مثال استفاده از وسایل با رنگ روشن فضا را بزرگتر نشان می‌دهد. همچنین استفاده از وسایل با طرح‌های شلوغ و رنگ‌های تیره فضا را کوچکتر خواهد کرد.

همچنین بخوانید : بازسازی آپارتمان قدیمی

بازسازی آپارتمان با متراژ کم

بازسازی آپارتمان قدیمی

 

با گذشت زمان ساختمان های قدیمی دیگر آن جلوه سال های اولیه عمر خود را نخواهند داشت. در اینجا بازسازی به کمک شما می آید و با استفاده از آن می توانید جهت زیبا سازی آپارتمان از آن بهره مند شوید.

رنگ آمیزی دیوارها و کمی نورپردازی در ساختمان قدیمی می‌تواند جلوه بصری بی نظری ایجاد نماید.

همچنین بخوانید : بازسازی خانه های ویلایی

مراحل بازسازی آپارتمان

 

بازسازی دیوارها: این کار باید اصولی انجام شود، دیوارهای حمال به هیچ وجه نباید تخریب شوند زیرا وزن ساختمان بر روی این دیوارها است. دیوارهایی که نمدار و دارای رطوبت می باشند با استفاده از تراشیدن کچ ها مجدداً بازسازی می‌گردند.

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام: دیوارها و سقف این قسمت از خانه بیشتر در معرض رطوبت هستند و باید حتماً بازسازی گردند. در صورت که بازسازی نگردند نم این دیوارها باعث صدمه دیدن دیوارها مجاور خواهد شد.

بازسازی آشپزخانه: یکی از بازسازی‌هایی که مربوط به آشپزخانه می‌شود حذف اپن می‌باشد. امروزه به جای اپن از جزیره استفاده می‌شود و یا برخی افراد جای آن را خالی می‌گذارند.

ستون‌ها و سقف: این قسمت از بازسازی باید با دقت بسیار بیشتری صورت گیرد. ممکن است سقف به دلیل گرما و سرما ترک‌هایی برداشته باشد که باید مرمت گردند.

پنجره: استفاده از پنجره های دوجداره به جای پنجره های قدیمی می تواند به شما در مصرف انرژی و حفظ آن در سرما و گرما کمک کند. همچنین پنجره های جدید عایق صوتی مناسبی برای آپارتمان‌ها می‌باشند.

همچنین بخوانید : طراحی کابینت آشپزخانه

انواع بازسازی آپارتمان

 

بازسازی ساختمان تجاری

بازسازی ساختمان قدیمی

بازسازی ساختمان اداری

بازسازی و دکوراسیون داخلی

هزینه بازسازی آپارتمان

 

این هزینه با توجه به سبکی که شما انتخاب می‌کنید در نظر گرفته می شود. نوع سازه، قدمت سازه، طرح انتخابی همه ایناها با یکدیگر متفاوت هستند.

در صورتی که آپارتمان شما نیازهای اساسی به تعمیرات داشته باشد با توجه به مصالح به کار رفته در بازسازی به طبع از هزینه‌های بیشتری برخوردار خواهد بود.

گاهی شما می‌خواهید با تغییر دادن کف‌پوش‌ها، رنگ دیوارها و تعمیرات کابینت‌ها به بازسازی خانه بپردازید. برای اینکه دقیقاً بدانید هزینه مورد نیاز برای هر یک از این تصمیمات چقدر می‌باشد بهترین راه کمک گرفتن از مشاور می‌باشد.

بهتر است حدود هزینه‌ها را کمی بیشتر از آن چیزی که برآورد کرده اید در نظر بگیرید، تا در صورت نیاز به تعمیرات بیشتر یا با افزایش هزینه مصالح در طی زمان بازسازی آمادگی لازم را داشته باشید.

فواید بازسازی آپارتمان

 

با بازسازی آپارتمان شما در واقع به ارزش و عمر ساختمان خود اضافه کرده اید. با ایجاد تنوع در محل کار و یا زندگیان در روحیه خود تأثیرات مثبتی مشاهده خواهید کرد.

همچنین بخوانید : بازسازی ساختمان مسکونی

مشاوره جهت بازسازی آپارتمان

 

قبل از شروع کار به شما توصیه می‌کنیم که حتماً با فردی که در این زمینه تخصص و مهارت و تجربه دارد مشورت نماید. مزایای استفاده از مشاوره بازسازی آپارتمان می‌تواند با توجه به فضای آپارتمان و بودجه شما را جهت بازسازی اصولی و درست راهنمایی نماید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *