پارتیشن خانگی ثابت

پارتیشن خانگی ثابت یکی از انواع پارتیشن ها می باشد که می توانید آن را مشاهده کنید. معمولا از پارتیشن به منظور جداسازی فضا استفاده می شود که این کاربرد آن ها را برای مکان های مختلفی مناسب کرده است.

اگر فضایی که در اختیار دارید بزرگ باشد می توانید به راحتی از این جدا کننده های زیبا استفاده کنید. با این کار نه تنها زیبایی مکان را دو برابر می کنید بلکه به راحتی می توانید کاربرد فضا را چند برابر کنید. عملکرد این تجهیز به گونه ای ست که از آن برای ادارات، سازمان های دولیت، غیر دولتی، شرکت ها هم استفاده می شود. بنابراین تنها استفاده ان برای منازل نمی باشد.

پارتیشن خانگی چیست؟

پارتیشن خانگی ثابت یکی از لوازمی ست که می تواند تمام قسمت های خانه را از هم جدا کند و فضای خاص هر قسمت را نگه دارد. از پارتیشن های خانگی می توان برای اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق پذیرایی و‌ تلویزیون استفاده کرد.

این وسیله نه تنها مکان های مختلف را از هم جدا می کند، بلکه به راحتی زیبایی خانه را چندین برابر می کند و قابلیت استفاده از مکان را بسیار افزایش می دهد.

با کمک پارتیشن بندی می توان یک فضای کوچک و یا یک خانه بزرگ را به چندین قسمت مختلف تقسیم کرد که هر یک کاربری متفاوتی داشته باشد.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق‌العاده

انواع پارتیشن از نظر نصب

معمولا پارتیشن ها را از نظر قابلیت جابجایی و جنس، در طبقات مختلفی قرار می دهند. در این قسمت پارتیشن ها را از نظر جابجایی و نصب مورد بررسی قرار می دهیم.

پارتیشن خانگی ثابت

انواع مختلف پارتیشن در سایز و ارتفاع وجود دارند که این پارتیشن ها که دارای ارتفاع بیشتری هستند به زمین و سقف همزمان پیچ و مهره می شوند، پارتیشن های دیگر که ارتفاع کوتاه تری دارند تنها به زمین پیچ می شوند و بعد از نصب قابل جابجایی و حرکت نیستند. معمولا زمانی از این پارتیشن ها استفاده می شود که بخواهند از آن به عنوان دیوار زیبا استفاده کنند.

استفاده از این پارتیشن ها نسبت به دیگر موارد این است که خیالتان راحت است که تکان نمی خورد. از این رو برای منازلی که پر تردد می باشد یا خانه هایی که در آن بچه کوچک زندگی می کنند. این نوع پارتیشن نسبت به سایر موارد مزایای متعددی دارد.

همچنین بخوانید : طراحی داخلی آپارتمان کوچک و بزرگ به شیوه جدید و مدرن

 

پارتیشن خانگی ثابت

پارتیشن متحرک

این مدل پارتیشن برعکس پارتیشن خانگی ثابت قابلیت حمل داشته و می توان آن را مطابق با سلیقه در هر مکانی قرار داد.

برای حرکت دادن این نوع پارتیشن موارد مختلفی مانند چرخ، ریل و پایه در نظر گرفته شده است. در واقع این تجهیزات به منظور راحتی در حمل ایجاد شده اند. پارتیشن های متحرک را می توان در ابعاد و جنس های مختلفی سفارش داد که برای ادارات و منازل بسیار کاربردی می باشند.

جنس پارتیشن های خانگی

پارتیشن خانگی ثابت با متریال فلزی

استفاده از فلزاتی مانند برنج، آلومینیوم، آهن از آنجایی که انعطاف بالایی دارند بسیار شکل پذیر هستند از این رو در اشکال هندسی مختلف تولید می شوند و زیبایی منحصر به فردی را خلق می کنند.

این پارتیشن ها دارای مقاومت بسیار زیادی هستند و تحمل ضربه و فشار بالا را دارند.

پارتیشن از جنس چوب

پارتیشن خانگی ثابت از جنس چوب از آن جایی که با مبلمان و دیگر لوازم منزل هم خوانی دارند، انتخاب بسیار ایده آلی برای قسمت بندی خانه دارند.

از طرفی تجهیزات از این جنس صمیمیت بیشتری را در منازل پخش می کنند. با توجه به ویژگی های ذکر شده در این مورد پارتیشن های چوبی بهترین گزینه برای پارتیشن بندی فضای داخلی خانه می باشند.

همچنین بخوانید : انواع پوستر دیواری

مزایای پارتیشن خانگی ثابت

پارتیشن بندی به راحتی فضاهای بزرگ و غیر قابل استفاده را به یک فضای کاربردی تبدیل می کند.

در مکان هایی که لازم باشد مانع از دید می شود، این مورد را در ورودی ها می توان مشاهده کرد.

با استفاده از این لوازم می توان دکوراسیون داخلی را نظم دهی کرد.

ایجاد یک طراحی منحصر به فرد با کمک پارتیشن بندی امکان پذیر خواهد بود.

نصب پارتیشن های خانگی بسیار ساده و راحت می باشد.

نسبت به مصالح و تجهیزات ساختمانی دیگر این مورد یکی از زیباترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها می باشد.

از پارتیشن خانگی ثابت به منظورهای مختلف می توان استفاده کرد.

همچنین بخوانید : مدل آینه کاری جدید ، مدل های چشم نواز ۲۰۲۲

مزایای پارتیشن خانگی ثابت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *