پارکت لمینت ایرانی

پارکت لمینت ایرانی و معرفی برندهای معروف آن در این مطلب دکولند بررسی قرار می گیرد. ممکن است شما هم مانند افراد بسیاری بر این باور باشید که پارکت های با برند خارجی بسیار بهتر از لمینت های ایرانی می باشند اما مدل های ایرانی زیادی هستند که می توانند با برندهای خارجی رقابت کنند. از این برندهای ایرانی و معروف می توان به های ویلا، فرست وود، آرتا، هانتر، داچ فلور، دنیز، دکو، ایزو فام و یونیک اشاره کرد.

در این صورت اگر شما تمایل داشته باشید که از برندهای ایرانی استفاده کنید، می توانید برند و‌ مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید، بهترین را انتخاب نمایید.

مقایسه پارکت لمینت ایرانی و خارجی

قبل از این که ایران مورد تحریم کشورهای مختلف قرار گیرد، بیشتر اجناس و مصالح ساختمانی از کشورهای اروپایی و آسیایی وارد می شود. تا این که تحریم ها علیه ایران شکل گرفت، در این زمان تولید کنندگان به فکر ساخت مواد اولیه ساختمانی و اجزای آن افتادند. در این میان مصرف کنندگان و خریداران از کیفیت محصول راضی نبوده و ترجیح می دادند از اقلام خارجی استفاده کنند.

بعد از گذشت سال ها و اعمال تحریم های سنگین تر علیه ایران، تولید در ایران شکل دیگری یافت و کیفیت محصولات تولیدی به قدری افزایش یافت که برندهای معروفی در ساخت مواد ساختمانی روی کار آمدند و با تولیدات خود توانستند رضایت مشتریان را به طور کامل جلب کنند.

مدل های پارکت تولید ایران دارای تنوع در طرح و رنگ می باشند علاوه بر زیبایی می توان به ضد لک بودن، مقاومت سایشی و نگهداری و پاک شوندگی راحت اشاره کرد. با این وجود استفاده از پارکت لمینت ایرانی برای بسیاری از مردم قابل درک و رضایت بخش شده است.

همچنین بخوانید : انواع پوستر دیواری

مقایسه پارکت لمینت ایرانی و خارجی

انواع  پارکت لمینت ایرانی

در این قسمت برندهای مختلف ایرانی را به شما معرفی می کنیم که با توجه به مواد اولیه، روش ساخت و نصب در مکان تفاوت هایی دارند.

همچنین بخوانید : طراحی داخلی آپارتمان کوچک و بزرگ به شیوه جدید و مدرن

لمینت های ایرانی برند ویلا

این برند برای تولید کف پوش های خود از HDF با سایش استاندارد ac4 استفاده کرده است‌. با توجه به قابلیت ضد خش بودن و‌ مقاومتی که دارد بسیار مناسب برای مکان های پر تردد می باشد. در این صورت می توانید رنگ ها و طرح های مختلف آن را برای پذیرایی مورد استفاده قرار دهید.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق‌العاده

لمینت های ایرانی برند ویلا

 

در حال حاضر محصولات این برند ایرانی در ۸ رنگ تولید می شود که با سایز استاندارد و ضخامت قابل قبول می توانید آن را به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید‌. پارکت لمینت ایرانی برند ویلا یکی از بهترین تولیدات داخلی می باشد و‌ شما می توانید کیفیت این کار را با کارهای خارجی مقایسه نمایید.

همچنین بخوانید : هزینه بازسازی خانه کلنگی و قدیمی در تهران

پارکت یشیل

این برند در گذشته در ترکیه به تولید کفپوش ها مشغول بود و تنها به ایران صادرات داشت.‌ اما امروزه شرکت های ایرانی با بهره گیری از دستگاه های مدرن در ساخت لمینت و پارکت به جایگاه ویژه ای رسیده اند که شرکت یشیل از با سابقه ترین شرکت ها در تولید پارکت می باشد. برای تولید این لمینت ها از Hdf استفاده شده است و سختی بالایی هم دارد. از آنجایی که در برابر رطوبت مقاوم است، به راحتی می توان از آن نگهداری کرد. اما مقاومت آن ac3 بوده و برای مکان هایی مناسب است که رفت و آمد کمتری وجود دارد. پارکت لمینت ایرانی یشیل با توجه به سابقه کاری خود یکی از برترین برندهای ایرانی ست که مشتریان بسیاری را راضی نگه داشته است.

این شرکت پارکت ها را در ۸ رنگ و طرح متفاوت تواید می کند و ضخامت آن ۸ میلیمتر یعنی استاندارد است.

پارکت لمینت داچ فلور

این نوع پارکت ساخت ایران، با توجه به کیفیت قیمت بسیار خوبی دارد و برای خرید بسیار مقرون به صرفه می باشد. داخلی آن از hdf ساخته شده است که ساخت ترکیه می باشد‌. برای ساخت تمام مراحل از دستگاه های آلمانی استفاده می شود و تمام روکش ها آلمانی می باشند.

Ac4 این لمینت باعث شده تا برای مکان های شلوغ قابل استفاده باشند. از طرفی قابلیت ضد آب دارد و رطوبت را به خود جذب نمی کند. لمینت های داچ فلور ضد خش هستند و در برابر شرایط محیطی مختلف مقاوم بوده و با خیالی آسوده می توانید از آن استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *