لمینت

پارکت و لمینت

پارکت و لمینت دو مدل کفپوش چوبی هستند که علاوه بر به صرفه بودن هم از لحظ قیمت و زمان نسبت به سایر متریال های کفپوش،میتواند به دکوراسیون داخلی و فضای شما زیبایی دوچندان اضافه کند. دراین مدل از کفپوش علاوه بر تنوع رنگی بسیار بالا قابلیت اجرای طرحهای مختلف هم مقدور است.

لمینت-جدید

لمینت-جدید

جنس پارکت و لمینت

جنس و مواد تشکیل دهنده ی پارکت:پارکت تماماً از چوب تشکیل شده است،چوب هایی مثل:گردو،افرا،بلوط و راش.این چوب ها را طی مراحلی در کارخانه برش زده و تبدیل به الوار کرده و بعد به قسمت های کوچکی تبدیل میکنند.

جنس و مواد تشکیل دهنده ی لمینت:لمینت از موادهای مختلف تشکیل شده ولی یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده ی آن چوب است و بر خلاف پارکت مستقیما از چوب درختان تهیه نمی‌شود.لمینت یکی از محبوب‌ترین و بهترین انواع کف‌پوش است و مزایایی نسبت به پارکت چوبی دارد که بهخاطر ان تبدیل شده به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشش وبه راحتی نصب ، قیمت پایین‌تر و مقاومت بیشتر در برابر آب دارد.

لمینت-ایزوفام

لمینت-ایزوفام

انواع پارکت

  1.  پارکت از لحاظ متریال و کیفیت تولید بر دونوع است:
  2. ۱. ایرانی: جنس ایرانی پارکت از نوع خارجی بهتر بوده است ولی اخیراً بدلیل قوانین سختگیرانه دولت برای قطع درخت ها و بالا رفتن قیمت آن شرکت های بزرگ این صنعت کناره گرفتن.
  3. ۲. خارجی: بهترین تولید کنندگان پارکت خارجی به ترتیب کشورهای المان ، اتریش، بلژیک،نروژ،کانادا،چین است و در حال حاضر جنس های داخل بازار ایران از کیفیت خوبی برخوردار است اما بهتر است برای انتخابی مناسب تر از کارشناسان خبره ذکولند در محل درخواستی خود به صورت کاملاً رایگان کمک بخواهید.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

انواع لمینت

لمینت موجود در بازار ایران فقط خارجی است ولی اخیراً تولیدکنندگان ایرانی نیز پا در این صنعت بزرگ گذاشته اند.

راه تشخیص یک لمینت خوب

از روی کلیک ان است منظور از کلیک آن قفلی است که به دو تکه از کفپوش را به هم جفت میکند (لمینت‌ها دورشان شیارهایی به نام کلیک دارند که به صورت نر و ماده درون هم قرار می‌گیرند و قفل می‌شوند)که این کلیک ها در گذشته ضربه ای بود اما الان بیشتر ۲ قفله است اول در قفل اول میرود و بعد ازیک ضربه قفل دوم جفت میشود.

آن قفلی است که به دو تکه از کفپوش را به هم جفت میکند.

*توجه:کیفیت کلیک بسیار مهم است که در هنگام نصب خرد نشود*

نصب-لمینت

نصب-لمینت

انواع کلیک

دو مدل کلیک در لمینت وجود دارد؛

-کلیک صاف

-کلیک V group(حالت کلیک v شکل را از سنگ و سرامیک الهام گرفته اند)

به اون مدل از لمینت هایی که بین انها فاصله و درز دارد لمینت V group میگویند اما آن دسته که ساده اند و درزی بین انها نیست لمینت صاف می گویند.

قیمت-لمینت

قیمت-لمینت

تشخیص پارکت و لمینت خوب

تنها راه تشخیص پارکت و لمینت خوب، شناخت انواع لمینت و پارکت و آشنایی با مزایای آنهاست. گروه طراحی و معماری ذکولند با تجربه ای ۱۰ ساله در زمینه طراحی و اجرای انواع دکوراسیون های داخلی و پروژه های معماری، سعی دارد تا با ارائه نکات خرید پارکت و لمینت خوب، موجب ارتقا سطح آگاهی شما در این زمینه گردد. در ادامه مزایای مهم پارکت و لمینت برای شما بیان می کنیم.

قیمت-پارکت

قیمت-پارکت

مزایای لمینت

دوام زیاد لمینت

لمینت با لایه خارجی سخت و پوشش رزین محافظت می شود که موجب دوام و مقاوم بیشتر آن در برابر خراش و ضربه می گردد. همچنین در برابر نور خورشید دچار رنگ پریدگی نمی شود. اگر محیطی دارید که رفت و آمد در آن زیاد است، لمینت بهترین گزینه برای شماست.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

تمیز کردن راحت لمینت

بر خلاف چوب، پوششی که روی لمینت قرار دارد موجب گردیده هر گونه لک و کثیفی به راحتی از روی آن برطرف شود. هیچ تمیز کننده خاصی برای این کار نیاز نیست و با یک دستمال مرطوب به راحتی تمیز خواهد شد.

فروشگاه-لمینت

فروشگاه-لمینت

نصب آسان لمینت

صفحات لمینت برای اتصال به یکدیگر طراحی شده اند که کار نصب را بسیار ساده می سازد. لمینت را می توان بر روی بسیاری از سطوح در کمترین زمان نصب کرد. این قابلیت موجب گردیده تا تعدادی از مشتریان که با اصول فنی آشنایی دارند خودشان اقدام به نصب لمینت کنند.

خواندن این مطلب را ازدست ندهید:بازسازی دکوراسیون آشپزخانه با مراحل درست و کمک کردن هزینه

مزایای پارکت

زیبایی شناسی منحصر به فرد پارکت

از آنجایی که کفپوش پارکت از انواع چوب های مختلف و رنگ ها ساخته شده است، می تواند زیبایی شناسی منحصر به فرد خود را به خانه شما منتقل نماید. علاوه بر این، طیف گسترده ای از رنگ های مختلف و سایه های موجود در کفپوش پارکت به این معنی است که شما به راحتی می توانید نمای کف خانه خود را با سایر تزئیناتی که در اتاق نصب شده اند مطابقت دهید.

پارکت-یا-لمینت

پارکت-یا-لمینت

سهولت در از از بین بردن خراش و لکه پارکت

اگر قسمتی از کفپوش پارکت به هر دلیلی خراشیده و آسیب ببیند، می توانید آن قسمت را به راحتی صیقل و جلا دهید. این کار کاملا شبیه کفپوش های چوبی است به این ترتیب که پارکت ها به راحتی سمباده می خورند و اگر لکه یا خراشی روی آن باشد محو می گردد و سپس دوباره جلا داده می شوند.  این روند در مقایسه با جایگزینی پارکت بسیار ساده تر و مقرون به صرفه است.

برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۲ تماس حاصل فرمایید.

ایجاد ارزش افزوده

در هنگام فروش خانه، داشتن کفپوش پارکت باعث می شود ارزش خانه شما بیشتر شود. نصب پارکت ترکیبی از زیبایی بی نظیر از صفحات های چوبی منحصر به فرد با طرح هایی موزاییکی است که آن را به یک گزینه دوست داشتنی تبدیل کرده است.

نکات قبل از خرید پارکت و لمینت

نکته: در یک سری لمینت ها یک حالت چربی بین درزها میزنند که خریدارها فکر میکنند به ضد اب بودن ان کمک میکند اما اینطوری نیس فقط کمک به نصب آسان آن میکند وگرنه اگر اب زیر ان نفوذ کند مثل چوب بالا می آید و باد میکند.

نکته: هرچه برجستگی های طرح لمینت بیشتر باشد بدلیل ضخامت روکش رویی لمینت جنس آن بهتر است چون مقاومت لایه ی اصلی ان بیشتر است.

نکته: در لمینت های ایرانی اخیراً یک سری از تولیدکنندگان لمینت با جنس MDF تولید می کند که این بد است چون لمینت را تبدیل به MDF کرده اند و در بازار میفروشند.این موضوع به دلیل این قابل قبول نیست که MDF مقاومت پایین تری نسبت به HDFیا همان جنس اصلی لمینت دارد.

نکته: نکته مهم و قابل توجه ضد خش بودن پارکت لمینت است. ما به شما توصیه می کنیم از برندهای معروف و شناخته شده و با کیفیت استفاده کنید چرا که یکی از بارترین ویژگی های پارکت لیمنت با کیفیت ضد خش بودن آن هست.اما تشخیص این امر کار راحتی نیست پس از مشاورین ذکولند به صورت کاملا رایگان کمک بخواهید.

بهترین-برند-لمینت

بهترین-برند-لمینت

نصب پارکت و لمینت

نصب پارکت بسیار زمان بر و هزینه بر تر از لمینت است و این معقوله ای جدانشدنی از پارکت است،پس هنگام خرید به این نکته حتما توجه داشته باشید.برای نصب پارکت از چسب مخصوصی استفاده میکنند و بعد از نصب روی آن را ساب زده و بعد لاک میزنند ولی پارکت بی نیاز به هیچ یک از این مراحل است و کثیف کاری این مراحل را به همراه ندارد یعنی نصاب با قفل کردن کلیک های لمینت ها در هم این قاعده را سریعتر و بهتر کرده است.

نصب-پارکت

نصب-پارکت

نصب کفپوش پارکت برای یک فضای ۱۰۰متری شاید ۴ یا ۵ روز طول بکشد،اما لمینت برای یک واحد ۱۰۰ متری یک روزه انجام میشود.

در نهایت خدمتتان عرضه میداریم که برای انتخابی درست و به صرفه، گروه معماری و دکوراسیون ذکولند با تیمی مجرب و با تجربه ای ۱۵ ساله در عرصه انواع کفپوش و لاین تخصصی واردات انواع کفپوش و داشتن نمایندگی فروش از بزرگترین برندهای این صنعت در هر زمان و مکان درخواستی شما بصورت کاملا رایگان حاضر شده و آماده مشاوره تخصصی برای شما عزیزان را دارد. برای اینکار فقط کافیست فرم مشاوره رایگان را پرکرده تا در سریعترین زمان کارشناسان ذکولند با شما تماس بگیرند.

مجموعه ذکولند با بهره گیری از آخرین متد طراحی و استفاده از بهترین متریال روز دنیا، آمادگی دارد تا در کلیه مراحل دکوراسیون و معماری، از طراحی تا اجرا در کنار شما عزیزان باشد. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

برای مشاهده نمونه کار های دکولند می توانید به صفحه اینستاگرام ما به آدرس dekolandnet یا به صفحه نمونه کار بازسازی و طراحی دکوراسیون مراجعه کنید.