بهترین مدل کمد دیواری پذیرایی ۲۰۲۲

کمد دیواری ها از جمله وسایلی هستند که نقش بسیار مهم و کاربردی در منزل دارند. کمد دیواری ها فضای بسیار مناسبی برای قرار دادن وسایل هستند که محیط اصلی خانه را اشغال نمی کنند. طبقات و فضای زیادی دارند و به همین دلیل می توان وسایل زیادی را در آن ها قرار داد. در این مقاله از سایت دکولند می خواهیم درباره بهترین مدل کمد دیواری پذیرایی به همراه کاربردهای آن ها و تفاوت آن ها با یکدیگر بپردازیم.

مدل های کمد دیواری پذیرایی

برای انتخاب کمد دیواری هم مثل باقی وسایل باید حساسیت زیادی به خرج دهید و همه فاکتور ها را قبل از خرید در نظر بگیرید تا هزینه ای را که برای خرید کمد دیواری پذیرایی انجام داده اید، دور نریخته باشید! اگر کمدها در جای درستی از پذیرایی باشند به دکوراسیون منزل کمک خیلی بزرگی خواهند کرد.

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم کمد دیواری عنصر موثر و مهم هر خانه است، اگر خانه انباری و یا قسمت مجزایی برای گذاشتن وسایل نداشته باشد نقش کمد دیواری پررنگ تر هم می شود.

کمدهای دیواری می تواند در خانه فضای منظم تری ایجاد کند و وسایل اضافه باقی مانده در دکوراسیون را به کمد دیواری می توان منتقل کرد. اگر وسایل اضافه از پذیرایی برداشته شوند و منظم در کمد چیده شوند، فضای خانه منظم تز و بهتر دیده می شود. در زیر تصاویری از مدل های کمد دیواری پذیرایی را مشاهده می کنید.

همچنین بخوانید : هزینه بازسازی ویلا

مدل های کمد دیواری پذیرایی

انتخاب رنگ های مناسب

امروزه طراحان و تولید کنندگان کمد دیواری به نیاز مشتریان توجه بیشتری می کنند و این وسیله را در رنگ ها و سبک های مختلفی تولید می کنند. بنابراین شما هر سلیقه ای که داشته باشید، می توانید متناسب با آن کمد دیواری مناسب خود را انتخاب کنید. در این صورت کمد دیواری پذیرایی نه تنها وسایل اضافی را در خود جای می دهد، بلکه به زیبا تر دیده شدن فضای خانه نیاز کمک می کنند. این روزها کمد دیواری ها آنقدر زیبا تولید می شوند که می توانند حتی یکی از المان های دکوری خانه محسوب شوند.

ویژگی های یک کمد دیواری مناسب

بهتر است کمدی که خریداری می نمایید، دارای چهارچوب فلزی باشد. چهار چوب های فلزی حتی از چهارچوب های ام دی اف دوبله نیز استحکام بیشتری دارند.

قیمت کمد دیواری

این موضوع به اینکه مدل کمد دیواری پذیرایی شما چگونه باشد، بستگی دارد. شما باید میزان فضا و بودجه ای که برای کمد دیواری در نظر دارید را با تولید کننده در میان بگذارید و همچنین به او بگویید چند طبقه و چند کشو نیاز دارید. بعد از اطلاعاتی که شما به سازنده می دهید او می تواند قیمت نهایی کمد را به شما بگوید.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل

قیمت کمد دیواری

ابعاد کمد دیواری

شما باید طول دیواری را که می خواهید کمد در آن نصب شود محاسبه کنید و در ارتفاع کمد ضرب کنید. در این حالت مشخص می شود کمد دیواری شما چند مترمربع خواهد بود. اگر شما بخواهید برای کمد دیواری پذیرایی خود از درب ریلی به جای درب لولایی استفاده کنید، طول کمد در ارتفاع آن ضرب می شود و متراژ آن محاسبه می شود.

همچنین بخوانید : پوستر دیواری سه بعدی

ابعاد کمد دیواری

کمد دیواری پذیرایی چند منظوره؛ بهترین مدل ۲۰۲۲

این روزها اکثر خانه ها نقلی و کوچک شده اند، به همین دلیل استفاده از وسایل چند منظوره میان افراد طرفداران زیادی را پیدا کرده است. کمد دیواری می تواند به صورت چند منظوره ساخته شود، مثلا تخت و کمد در یک قالب باشند و نهایت صرفه جویی در فضای خانه انجام شود. حتی می توان از کمد دیواری پذیرایی به عنوان میز تلویزیون استفاده کرد و در خانه های کوچک این کار باعث زیبا تر دیده شدن خانه می شود.

 

کمد دیواری چند منظوره؛

کمد دیواری با درب آینه ای

اگر خانه فضای کوچکی دارد، بهتر است روی درب کمد دیواری از آینه استفاده کرد، اما باید حواستان به این نکته باشد که کمد دیواری در قناسی خانه استفاده نشده باشد؛ زیرا در این صورت کاستی های خانه را دو برابر نشان می دهد. اگر از آینه استفاده می کنید باید خانه همیشه مرتب و تمیز باشد، تا شلوغی ها بیش از حد به نظر نرسد.

همچنین بخوانید : هزینه بازسازی ساختمان

کمد دیواری با درب آینه ای

کلام آخر

یکی از مهمترین نکاتی که باید در انتخاب کمد به آن دقت کرد، هماهنگ بودن سبک دکوراسیون با سبک کمد دیواری پذیرایی است. زیرا این قسمت به چشم مخاطبان می آید و اگر هماهنگی بین سبک دکوراسیون و کمد دیواری وجود داشته باشد باعث می شود، زیبایی دکوراسیون خانه چند برابر شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *