آیینه کاری پذیرایی جدید-dekoland.net

آیینه کاری پذیرایی جدید، انتخابی درست جهت نوسازی و زیبا سازی خانه های مدرن به حساب می آید، آیینه کاری از هنرهای اصیل ایرانی است که امروزه با کمک آن می توان نمای داخلی منزل را به زیبا ترین شکل ممکن طراحی کرد . ما در ادامه قصد داریم ایده هایی جهت آیینه کاری پذیرایی جدید در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

چرا آینه کاری پذیرایی توصیه می شود؟

آینه ها می توانند از متریال پرکاربرد در دکوراسیون به حساب آیند که می تواند درخشندگی خیره کننده ای را برای محیط به ارمغان بیاورند. استفاده از آینه می تواند محیط را شیک تر جلوه دهد و موجب روش تر شدن خانه شود، این امر می تواند موجب شود دیگر عناصر زیباتر بیشتر به چشم بیاید. آینه کاری با دیگر عناصر به خوبی ست می شود و برای تمانی سبک های چیدمان می توان از آن بهره برد.

چرا آینه کاری پذیرایی توصیه می شود-dekoland.net

آیینه کار بیشتر برای کدام قسمت منزل استفاده می شود؟

تمام بخش های منزل اعم از سالن پذیرایی، اتاق خواب ، راهرو و یا قسمت های مختلف مانند لابی بهترین گزینه برای آیینه کاری هستند اما اینکه کدام قسمت از دیوار با آیینه طراحی کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. با کمی دقت می توانید بهترین دکور را برای منزل خود انجام دهید. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید آینه ها باید روبه روی پنجره و یا مقابل لوستر جایگذاری شوند.

آینه کاری سالن پذیرایی:

از مهم ترین قسمت های یک خانه که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند هال و پذیرایی است که بهترین قسمت برای آیینه کاری است. استفاده از آیینه کاری پذیرایی در سال های اخیر رواج بالایی پیدا کرده است که می توانید در تمامی قسمت های سالن پذیرایی از آینه کاری استفاده کنید اما بهترین نقطه بالای شومینه یا نزدیک پنجره است. آیینه کاری تنها مختص به دیوار نیست و شما می توانید از آینه برای سقف منزل خود نیز استفاده کنید که می تواند نمایی زیبا را برای محیط به وجود بیاورد.

آینه کاری سالن پذیرایی-dekoland.net

آیینه کاری برای راهرو:

از بهترین بخش های منزل برای آینه کاری راهرو است در این قسمت از منزل به دلیل عرض کم نمی توان از وسایل دکوری استفاده کرد و با استفاده از آیینه کاری می تواننید نمایی شیک برای راهرو به وجود بیاورید که با این کار راهرو پهن تر نشان داده می شود . استفاده از آیینه می تواند گزینه بسیار مناسب برای محیط های باریک مانند راهرو باشد.

آینه کاری برای آشپزخانه:

 استفاده از آیینه کاری آشپزخانه نیز سالیان سال است که باب شده و بیشترین کاربرد را برای فضای بین کابینت ها دارد. اگر آیینه با کابینت ها یک رنگ باشد می تواند ظاهری جذاب را محیط آشپزخانه به وجود بیاورد. استفاده از آیینه کاری آجری برای آشپزخانه بهترین انتخاب است.

آیینه کاری برای لابی:

لابی های لوکس مورد توجه بسیاری از افراد است و در آگهی های فروش منازل نیز به این نکته توجه بسیاری شده است، استفاده از آیینه می تواند ظاهر لابی را لوکس تر نشان دهد.

آیینه کاری برای لابی-dekoland.net

آینه کاری جدید برای اتاق خواب:

استفاده از آینه کاری برای اتاق خواب به دلیل بزرگ تر دیده شدن اتاق و روشن دیده شدن آن انتخاب مناسبی است. توجه داشته باشید که تخت خود را روبه روی محل آینه کاری قرار ندهید.

کدام قسمت منزل را بهتر است آیینه کاری نکنید؟

استفاده از آینه برای دکوراسیون منزل امری کاملا سلیقه ای است و می توان در قسمت های مختلف منزل با استفاده از آیینه ها نمای زیبا را به وجود آورد اما بهتر است در قسمت ورودی منزل از آیینه استفاده نشود که آن هم به این دلیل است که نمای داخلی از بیرون مشخص نباشد. برای اتاق خواب نیز همان طور که گفتیم بهتر است تخت خواب و آیینه روبه روی همدیگر قرار نگیرند.

سخن پایانی:

کیفیت آیینه ای که برای آینه کاری  استفاده می شود متفاوت است و مدل های زیادی از آن در بازار وجود دارد. آیینه ای که برای این کار استفاده می کنید باید مقاومت و شفافیت بالایی داشته باشد که با گذشت زمان دچار خط و خش نشود. برای آن که بهترین بهره را از آیینه کاری در منزل خود ببرید بهتر است از تیم متخصص دکولند که در این زمینه سال ها تجربه دارد کمک بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *