جذب مشتری بیشتر با طراحی دکوراسیون

جذب مشتری بیشتر با طراحی دکوراسیون رستوران شیک چگونه امکان پذیر است؟ اگر  مالک یک رستوران هستید ،حتما از ضرورت و اهمیت  دکوراسیون و طراحی فضای داخلی آن آگاهید. دکوراسیون و  طراحی داخلی کافه ها و رستوران ها در جذب مشتری  اهمیت بالایی دارد . مالک یک رستوران شیک باید بداند که چگونه فضای داخلی را بچیند  که مردم بخواهند در آن وقت بگذارند و غذا بخورند و یک‌ پاتوق دایمی برای آنها شود.

جذب مشتری بیشتر با طراحی دکوراسیون رستوران شیک

اهمیت طراحی و فضای داخلی رستوران در جذب مشتری

هر مشتری  یک رستوران یا کافه، قبل از هر چیز، به ظاهر بیرونی و داخلی آن محل توجه می کند و پس از آن به منو نگاه می کند. انتخاب مناسب طراحی داخلی چنین مکان هایی برای جذب حداکثری مشتریان مهم است. اگر غذاهای رستوران شما عالی است و فضای آن ناخوشایند و ناراحت کننده است، بعید است مشتری به سراغ شما بازگردد.

فضای عمومی و فضای داخلی یک کافه یا رستوران باید همیشه برای یک سرگرمی دلپذیر مساعد باشد و بازدیدکننده را وادار به بازگشت دوباره به اینجا کند. بنابراین طراحی داخلی یک کافه و رستوران برای ایجاد تصویر و سبکی از یک محل غذاخوری از اهمیت بالایی برخوردار است که نه تنها به دلیل منوی عالی، سطح خدمات بالا، بلکه به دلیل فضای شیک و فضای روح بخش رستوران شما خاطره انگیز است. در زیر مواردی مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی را که  در جذب مشتری رستوران کوثر است برای شما بازگو می کنیم.

جذب مشتری بیشتر با طراحی دکوراسیون رستوران شیک

نظم بی عیب و نقص و سبک یکنواخت فضا

مفهوم شیک و دنج در طراحی داخلی شرط مهمی برای موفقیت رستوران شماست. در حالت ایده آل، اگر در یک مفهوم پایدار باشد، و همه فضا ها یک کل خواهند بود.

این اشتباه است که فقط فضای غذاخوری را به شیوه ای شیک و دیدنی تزئین کنید، بنابراین نباید طراحی فضای بار، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه ،مکان ورودی و نمای بیرونی را  فراموش کنید. به عنوان مثال، مشتری شما ممکن است ظاهر نامرتب آشپزخانه را که به طور تصادفی از در باز چشمک می زند، خوشش نیاید. همه این جزئیات باید در نظر گرفته شود .

مطابقت با فضای داخلی و منو در رستورانی  کوچک که نمی‌توانید طیف گسترده‌ای از غذاها و دسرهای لذیذ را در منوی خود ارائه دهید، طراحی داخلی شیک ظاهری نامتناسب به نظر می‌رسد و مشتریان شما از ناهماهنگی بین چیدمان و تنوع غذاها نا امید خواهند شد.

 

استفاده منطقی از فضای رستوران برای جذب مشتری بیشتر

استفاده مناسب از فضا نقش  در  طراحی و دکوراسیون داخلی و جذب مشتری  دارد، برای افزایش تعداد صندلی ها، محل را با میز و صندلی های غیر ضروری زیاد شلوغ نکنید. در این صورت عبور بازدیدکنندگان و حتی کارکنان از معابر باریک ناخوشایند خواهد بود و این باعث ایجاد تصور منفی از بازدید می شود. اما به افراط عجله نکنید و به طور نابخردانه متراژ زیادی را صرف معابر و ورودی نکنید. همه فضاها  باید اندازه ای متناسب داشته باشد.

جذب مشتری بیشتر با طراحی دکوراسیون رستوران شیک

چگونه در انتخاب طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران شیک اشتباه نکنیم؟

بهترین راه حل در این مورد اعتماد به متخصصان با تجربه و  طراحان داخلی است که قبل از توسعه یک پروژه طراحی، تمام ویژگی های تاسیس شما را از ویژگی های منو گرفته تا شهرت رستوران در نظر می گیرند. بهترین راه حل داخلی را برای ارتقای موفقیت آمیز کسب و کار خود بیابید.

یک طراح داخلی رنگ ها را  به درستی در فضای  رستوران شما انتخاب می کند. فضای رستوران  باید «خوشایند برای چشم» باشد و تأثیر مثبتی روی مشتری داشته باشد.

نور کافی در طول روز و نور کم  در شب که فضایی رمانتیک ایجاد می کند و باعث می شود مشتری مدت بیشتری در رستوران شما سپری کند.

برنامه ریزی و منطقه بندی درست کار دیگری است که طراح داخلی برای رستوران شما انجام می‌دهد . یک طراح داخلی می داند که  مشتریان از نزدیکی بیش از حد به غریبه ها ناراحت می شوند، بنابراین برنامه ریزی و منطقه بندی شایسته از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتخاب مبلمان هماهنگ با محیط وظیفه دیگر طراح و دکوراتور داخلی است.  برای به دست آوردن آن، مهم است  ویژگی های مختلف مشتریان را در نظر می گیرد  میلمان مناسب را انتخاب می کند.  مبل های نرم لوکس برای رستوران های معتبر، صندلی های بار برای کافه های جوانان، مبلمان کودکان برای مشنریان با کودکان و غیره الزامی است.

در نهایت اگر تصمیم دارید یک پروژه طراحی برای یک کافه یا رستوران سفارش دهید، از  متخصصان مجرب در این کار کمک بگیرید . یک بار سرمایه گذاری برای فضای داخلی رستوران، آینده مالی خوبی را برای شما رقم می زند و مشتریان زیادی را روانه رستوران شیک شما خواهد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *