بازسازی سقف ساختمان یک صرفه جویی به حساب می آید. همه ما شنیده ایم که مردم می گویند برای کسب درآمد باید پول خرج کرد. با این حال، در شرایط نامطمئن اقتصادی امروز، شرکت‌ها در سراسر کشور فقط به دنبال کسب درآمد نیستند آنها کمربند خود را محکم می‌کنند، دریچه‌ها را می‌بندند و به دنبال راه‌هایی برای صرفه‌جویی در پول هستند. اما، حتی در زمان های سخت، مهم است که به یاد داشته باشید که ضرب المثل قدیمی “خرج کردن” هنوز هم می تواند برای پس انداز صادق باشد. گاهی اوقات برای صرفه جویی در هزینه، به خصوص در مورد سقف ساختمان، باید پول خرج کنید.

اگر چه سقف‌ها ممکن است کمترین بخش قابل مشاهده ساختمان باشند، اما سقف‌ها می‌توانند تا ۵۰ درصد از کل سطح ساختمان را تشکیل دهند و می‌توانند تا ۲۵ درصد از ارزش کل ساختمان را تشکیل دهند. با سرمایه‌گذاری فعالانه منابع در ساخت و نگهداری یک سقف، مالکان ساختمان ممکن است عمر سقف‌های ۱۵ ساله خود را با جلوگیری از نشتی و سایر شرایط نامطلوب به سقف‌های ۲۵ ساله افزایش دهند، که به کاهش هزینه‌های طولانی مدت قابل توجهی منجر می‌شود.

همچنین بخوانید : بازسازی ساختمان فرسوده

به هم ریختگی سقف

بخشی از بازسازی سقف ساختمان مربوط به تعمیر جزئیات سقف می شود. بازرسی سقف نه تنها بر کیفیت کار نصب شده، بلکه بر پروژه کامل سقف نیز تمرکز دارد. این به این معنی است که بازرسان نه تنها بررسی می کنند که پیمانکار سقف چقدر کار را به خوبی نصب کرده است، بلکه به نحوه برخورد سایر مشاغل با سقف در حال پیشرفت یا تکمیل نصب نیز می پردازد.

نمونه ای از بازسازی سقف ساختمان

مورد یک ساختمان کاندومینیوم در فلوریدا را در نظر بگیرید. پیمانکار سقف یک شرکت معتبر بود که به دلیل کیفیت کار شناخته شده بود. بازرسی های اولیه و نقطه میانی نصب سقف با کیفیت، با طرز کار خوب، پایانه های استاندارد صنعتی، و چشمک زن های محکم را نشان داد.

از آنجایی که مشاور سقف، سوابق بازرسی را در طول مراحل ساخت و ساز نگهداری می کرد، به راحتی می توان متوجه شد که خسارت ها ناشی از سهل انگاری پیمانکار سقف نیست. در عوض، پیمانکار عمومی هزینه تمیز کردن سقف و تعمیر خسارات وارده به پیمانکاران فرعی را پس گرفت. پس از تعمیر آسیب‌ها، سازنده سقف توانست گارانتی ارائه دهد.

 

همچنین بخوانید : طر احی دکوراسیون داخلی کلینیک

بازسازی سقف ساختمان دکولند

 

سرمایه گذاری پیشگیرانه در عمر سقف بعد از بازسازی سقف ساختمان در دو حوزه اصلی اتفاق می افتد: در طول فرآیند ساخت یک ساختمان جدید، یا به عنوان نگهداری پیشگیرانه برای سقف موجود. هدف هر کدام افزایش عمر یا عملکرد پوشش اولیه سقف است، اما مراحل مختلف نیازمند دو نوع نظارت متفاوت است.

ساخت و ساز جدید

مانند هر زمینه ای از ساخت و ساز، از لعاب تا مهندسی سازه، سقف ها برای به حداکثر رساندن اثربخشی خود به تخصص منحصر به فردی نیاز دارند. داشتن یک متخصص درگیر در طول بازسازی سقف ساختمان، در تمام مراحل ساخت و ساز، می تواند اطمینان حاصل کند که سقف طراحی، مهندسی، ساخت و مونتاژ شده است تا ساختمان و محتویات آن را با استحکام در برابر آب محافظت کند.

زمان بهینه برای مشارکت یک متخصص سقف در ساخت یک ساختمان، در مرحله طراحی است، در حالی که تیم معماری هنوز روی نقشه های دقیق خود کار می کند. یک جلسه قبل از طراحی بین مالک توسعه‌ دهنده، معمار و کارشناس سقف ‌سازی می‌تواند به برجسته کردن مسائلی که معماران ممکن است نیاز به پرداختن به آنها در طراحی داشته باشند کمک کند به‌ ویژه مسائلی که ممکن است مختص یک آب و هوای خاص باشد.

همچنین بخوانید : بازسازی منزل صفر تا صد

تاثیر آب و هوا در بازسازی سقف ساختمان

به عنوان مثال، یک معمار که در فلوریدا جنوبی طراحی می کند، به دلیل نیازهای محاسبه شده فشار بالابر که در قوانین ساختمان مرتبط با طوفان مشخص شده است، باید برای اتصال قوی تر تمام اجزای سقف برنامه ریزی کند.

با این حال، در آب و هوای شمالی، باید ملاحظاتی برای وزن و حذف برف، سدهای یخی، و انبساط و انقباض مرتبط با مصالح ساختمانی در آب و هوای شدید در نظر گرفته شود. در هر صورت، برای یک معمار می‌تواند مفید باشد که یک متخصص سقف‌سازی را در دسترس داشته باشد تا قبل از بروز مشکلات احتمالی به او هشدار دهد. موارد ذکر شده باید در بازسازی سقف ساختمان مورد بررسی قرار گیرد تا در نهایت نتیجه قابل قبول باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *