اصول دکوراسیون آرایشگاه و کلینیک زیبایی-dekoland.net

ما را در این مطلب همراهی کنید تا اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه و کلینیک زیبایی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با پیر شدن جمعیت کشور، امکانات بهداشتی رشد چشمگیری پیدا کرده است و افراد بسیاری هستند که به دنبال زیبایی و جوان ماندن هستند. از همین رو وجود مراکزی که با خیال راحت افراد به آن جا برای مراقبت های بهداشتی و زیبایی خود مراجعه کنند اهمیت بسیاری دارد، این مراکز باید بتوانند در نگاه اول مشتری را به خود جلب کنند بنابراین دکوراسیون آرایشگاه و کلینیک زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که باید به فرد حس آرامش و اطمینان را القا کنند. .

طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی و آرایشگاه از چه نظر حائز اهمیت است؟

سخت گیر ترین افراد را می توان افرادی دانست که به این مراکز مراجعه می کنند از این رو شما باید طراحی محیط کاری خود را به گونه ای بی نقص انجام دهید تا بتواند نظر آن ها را به خود جذب کند، این محیط باید آرامش و اطمینان را به افراد بدهد که با تیم حرفه ای سر کار دارد و این امر زمانی امکان پذیر است که شما بر پایه علم و به صورت اصولی دکوراسیون خود را طراحی کنید.

طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی و آرایشگاه از چه نظر حائز اهمیت است-dekoland.net

اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه و کلینیک زیبایی:

 

طراحی آرایشگاه باید به گونه ای مناسب انجام شده باشد این امر می تواند به جذب مشتری کمک کند علاوه بر جذب مشتری به روی بهره وری کادر نیز تاثیر بگذارد. از مهم ترین نکاتی که در دکوراسیون باید به آن توجه داشته باشید موارد زیر است:

  • رنگ کلینیک زیبایی و آرایشگاه

رنگ، از مهم ترین عناصر در دکوراسیون داخلی است در صورتی که رنگ به درستی برای محیط انتخاب نشود می تواند بازدهی منفی داشته باشد. بهتر است در زمان رنگ بندی این محیط به متراژ آن توجه بالایی داشته باشید. برای مثال رنگ های تیره برای فضاهای کوچک مناسب نیست بهتر است برای این محیط از رنگ های روشن استفاده کنید اما اگر تمایل دارید از رنگ تیره حتما در دکوراسیون خود استفاده کنید بهتر است از رنگ های ترکیبی برای این کار الهام بگیرید.

  • نورپردازی در دکوراسیون ارایشگاه و کلینیک زیبایی

از دیگر نکاتی که در زمان طراحی محیط های بهداشتی باید به آن توجه داشته باشید نورپردازی است. مشتری در این مراکز باید در آیینه به خوبی چهره خود را مشاهده کند، به همین منظور بهتر است میزان نور و روشنایی در این محیط ها به صورت یکدست باشد تا مشتری در چهره خود دچار اشتباه نشود.

 

  • سبک آرایشگاه و کیلینیک زیبایی

برای مثال در انتخاب کفپوش، مبلمان و رنگ دیوارها باید همخوانی وجود داشته باشد تا جلوه ای زیبا را از خود به نمایش بگذارد.

در طراحی دکوراسیون به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • کف پوشی که برای این محیط انتخاب میکنید باید مرغوب باشد و به راحتی دچار لکه نشود( از قدیمی ترین کفپوش ها برای کلینیک های زیبایی می توان به کاشی اشاره کرد که طرح های مختلفی دارد).
  • مجهز به سیستم تهویه مناسب باشد.
  • به دلیل این که در این مراکز جز پر رفت و آمد ترین محیط ها است بهتر است از وسایل و مبلمان با جنس و کیفیت بالا استفاده کنید.
  • استفاده از انواع پوستر و عکس های مرتبط با محیط می تواند در زیبایی محیط نقش اساسی داشته باشد.

در طراحی دکوراسیون به موارد زیر توجه داشته باشید-dekoland.net

چیدمان وسایل در آرایشگاه و کلینیک زیبایی باید چگونه باشد؟

 

چگونگی چیدمان وسایل می توانند در زیبا جلوه دادن محیط نقش اساسی داشته باشد و بهتر است متناسب با فضا چیدمان خود را انجام دهید. می توانید برای این کار از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید. همان طور که در جریان هستید وسایل محیط های زیبایی بسیار متنوع هستند و بهتر است لیست کاملی از وسایل را تهیه کنید و با توجه به متراژ محیط کاری خود این وسایل را خریداری کنید.

 

سخن پایانی

برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه و کلینیک زیبایی بهتر است از افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرید، این افراد با توجه به محیط شما بهترین طراحی را انجام می دهند. گروه دکولند با سال ها سابقه در زمینه طراحی دکوراسیون توانسته اند نامی نیک را از خود در میان مردم به جای بگذارند برای ارتباط با این گروه مجرب می توانید با کارشناسان آن تماس حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *