دکوراسیون با آینه کاری مدرن

اگر آینه کاری های مدرن در ساختمان های مدرن را با آینه کاری های سنتی در معماری ایرانی مقایسه کنیم، متوجه می شویم که وجود آینه به مجلل جلوه دادن خانه کمک می کند. در گذشته از آینه های کوچک برای پوشاندن دیوارها، درها و حتی کابینت ها استفاده می شد و آینه کاران از این قطعات شفاف برای ایجاد نقش های دقیق بر روی دیوارها، گنبدها یا سایر قسمت های کاخ استفاده می کردند. اکنون با انواع تجهیزات جدید می توان زیباترین نقش ها را روی آینه یک تکه حک کرد. مدل های انواع گل ها، کتیبه ها و هزاران الگوی دیگر اساس دکوراسیون با آینه کاری مدرن را تشکیل می دهند.

دکوراسیون با آینه کاری دیواری مدرن

اجازه دهید شما را به دنیای مدرن آینه کاری دیواری ببرم. گذشت آن زمان که به آینه فروشی می رفتیم و بسته به بودجه خود یک آینه کوچک یا بزرگ می خریدیم و حالا با میخ و پیچ روی دیوار نصب می کنیم یا دور آن را قاب می کشیم و روی طاقچه می گذاریم. اون موقع اگه میخواستی کفشاتو ببینی با کت یا بلوزت جور میشد یا نه؟ روی صندلی می‌نشستید تا نیمه پایین بدنتان را از آینه روی دیوار ببینید..

برای مثال تصور کنید در  اتاق ناهارخوری می خواهید در مقابل  آینه  مدرن و شیکی غذا بخورید آیا احساس می کنید در سبک دکوراسیون خود کوتاهی می کنید؟

یک آینه مدرن روی دیوار برای گسترش فضا کار می کند،

فکر نکنید دکوراسیون با آینه کاری مدرن روی دیوار فقط مختص آپارتمان های بسیار بزرگ است. در خانه های تا ارتفاع ۸۰ متری وجود آینه باعث بزرگتر شدن اتاق می شود؛ زیرا فضای مجازی ایجاد می شود که این تصور را در مغز ایجاد می کند که در یک اتاق بسیار بزرگ ایستاده اید و با نشستن روی یک اتاق احساس خفگی نمی کنید.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مسکونی

آثار هنری معاصر در دکوراسیون منزل با آینه کاری مدرن

واقعاً لازم نیست آینه کاری مدرن را روی دیوار یک خانه مدرن در نظر بگیرید. شما می توانید یک خانه کاملا کلاسیک داشته باشید، اما با قسمت های تزئینی آینه های پر نقش و نگار کار کنید. مانند الگوهای زیبا روی  آینه کنسول کلاسیک.

در برخی از دکوراسیون ها می توان متوجه شد که آینه کاری مدرن در خانه با مبلمان بسیار متفاوت است و این تفاوت در نگاه فردی که آینه را می بیند بیشتر خود را نشان می دهد.

همچنین بخوانید : بازسازی خانه های قدیمی تهران

آثار هنری معاصر در دکوراسیون منزل با آینه کاری مدرن

انواع دکوراسیون با آینه کاری مدرن

آینه جورچین:

این آینه های بزرگ روی دیوار که طرحی تکه تکه دارند اما همه در یک طرف هستند، آینه جورچین نامیده می شوند و می توان آنها را طلاکاری، نقره کاری یا پتینه کاری کرد.

آینه کاری حکاکی:

شاید فکر کنید آینه کاران وسط آینه می نشینند و طرح های زیبای آینه مدرن را با چاقوی الماسی می تراشند! اما شما خیلی در اشتباهید. این طرح ها با استفاده از دستگاهی به نام دستگاه حکاکی ساخته می شوند.

همچنین بخوانید : بازسازی آپارتمان

دکوراسیون اتاق خواب با آینه کاری مدرن

اگر می‌خواهید از یک اتاق بزرگ با جزئیات زیاد بهره ببرید، می‌توانید یکی از دیوارهای اتاق را برجسته کنید تا هنگام استراحت، از پوشش دیوار کور نشوید.

برخی از افراد آینه یک طبقه جلوی تخت در اتاق خواب را دوست ندارند، بهتر است آینه ساده را برای رختکن بگذارند و از طراحی زیبای درب کمد برای پیروی از آینه کاری مدرن در اتاق خواب استفاده کنند.

اگر در این مورد مشکلی ندارید از طرح های ساده و باحال برای در و دیوار کمد و یا هر طرحی که می خواهید روی آینه استفاده کنید.

آینه کاری مدرن برای دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی

اتاق نشیمن و غذاخوری فضاهایی هستند که می توان با آینه کاری مدرن طراحی کرد. انتخاب دیوار مناسب برای این کار بستگی زیادی به چیدمان اتاق نشیمن و پذیرایی دارد، اما معمولاً برای ایجاد تمرکز استفاده می شود. راهروی بین این فضاها و فضای غذاخوری نیز گزینه خوبی است.

آینه کاری حمام مدرن

در سال های اخیر دکوراسیون داخلی و دکوراسیون سرویس بهداشتی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. مردم دیگر تمایلی به دیدن یک قفسه پلاستیکی و یک آینه کوچک در حمام ندارند، وجود یک آینه مدرن زیبا با حکاکی های زیبا در امتداد لبه، فضای داخلی سرویس بهداشتی را مجلل می کند. دکوراسیون با آینه کاری مدرن بر روی دیوارهای حمام، دکوراسیونی بسیار مجلل ایجاد می کند. رنگ این آینه بسته به سلیقه مشتری و تم دکوراسیون داخلی می تواند نقره ای، طلایی یا برنزی باشد.

آینه کاری و گچ کاری معاصر

اگر دیوارهای خانه را با گچ بری تزیین کنید، می توانید با آینه ای مدرن در بین قاب های گچ بری شده جلوه ای سلطنتی ببخشید. اما به یاد داشته باشید، اگر الگوهای برش خیلی شلوغ هستند. یک شکل ساده از حکاکی روی آینه انتخاب کنید تا صحنه روی دیوار به طور ناگهانی حال و هوای بیننده را تغییر ندهد.

دکوراسیون با آینه کاری سقف مدرن

اگر قصد دارید به طراحی داخلی یک خانه بزرگ با سقف بلند بپردازید، می توانید یک آینه سقفی مدرن را به مشتری پیشنهاد دهید تا زیبایی فضای داخلی ساختمان را بیشتر کند. به یاد داشته باشید که آینه یک تکه ساده برای سقف مناسب نیست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *