دکوراسیون کافی شاپ خلاقیت های متفاوت برای کافی شاپ و کافه رستوران

دکوراسیون کافی شاپ باید به گونه ای طراحی شود که مشتری را جذب نماید. همانقدر که شما منوی کافه خود اهمیت می دهید باید به فضای آن هم توجه داشته باشید. فضای داخلی کافه باید به گونه ای باشد که در یاد مشتری بماند و فرد برای داشتن تجربه ای دیگر در فضای دلنشین کافه و طعم به یاد ماندنی سفارش مجدد به کافه شما باز گردد و بخواهد که با دوستان دیگر خود در این فضا خاطره بسازد.

بنابراین توجه به طراحی داخلی کافه بسیار اهمیت دارد.

دکوراسیون کافی شاپ و جذب مشتری

توجه داشته باشید که افراد دوست دارند محیطی که در آن هستند انرژی و حس مطلبوبی به آن ها بدهد. از آنجایی که افراد تنها برای صرف قهوه به کافه نمی روند، اهمیت دارد که محیط را بپسندند. دکوراسیون کافی شاپ و طراحی داخلی اصولی کافه باعث می شود که مشتری هایی وفادار جذب کنید. هر مشتری وفادار به یک تبلیغ با کلی هزینه می ماند که شما برای آن ریالی پرداخت نمی کنید.

چیزی که کافه های مختلف را متمایز می کند و در نظر اول برای مخاطب اهمیت دارد، فضای داخلی کافه است. اگر فضا بتواند مشتری را جذب کند و منوی شما قوی باشد، شک نکنید که می توانید مشتریان وفادار خود بیابید که برای خوردن قهوه هر روز به شما سر می زنند. شما برای انتخاب طراحی داخلی باید یک سبک انتخاب نمایید، این سبک ها شامل روستیک، مدرن، مینیمال، صنعتی، سنتی و کودک پسند و آرامش بخش می باشد.

توجه داشته باشید که افراد زیادی ممکن است به کافه بیایند، افرادی که مسن هستند قطعا سلیقه‌ای متفاوت از جوانان دارند. بنابراین شما باید به اکثر مخاطبان خود توجه کنید، علاوه بر آن می توانید از سبک های همه پسند بهره بگیرید.

همچنین بخوانید : طراحی دکوراسیون کافی شاپ و فست فود از ایده تا اجرا+تصاویر

دکوراسیون کافی شاپ و جذب مشتری

دکوراسیون کافی شاپ در محیط کوچک

اگر محیط کافه شما کوچک باشد برخی از مشتریان به دلیل اینکه زودتر به آن ها خدمات می رسد، کافه شما را انتخاب می کنند عده ای دیگر ممکن است کوچک بودن فضا را از آن جهت که دنج می باشد بپسندند. در هر فضایی لازم است که شما بری هر میز یک پریز در نظر بگیرید، از ایجاد وای فای رایگان چشم پوشی نکنید چرا که افراد به همان اندازه که در مکانی احساس راحتی داشته باشند، وقت می گذرانند.

هرچه فرد در کافه شما بیشتر وقت بگذراند، بیشتر هم خدمات خواهد داشت. بنابراین در فضای کوچک هم با داشتن دکوراسیون کافی شاپ به صورت مناسب می توانید مشتریان زیادی جذب کنید.

همچنین بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق‌العاده

نمای بیرونی در دکوراسیون کافی شاپ

بهتر است با یک تابلو که نماد یا اسمتان بر روی آن است بتوانید سبک و منویی که داخل کافه دارید را بیان کنید. نمای بیرونی می تواند به مشتریان در انتخاب کافه کمک نماید.

در صورتی که بیرون کافه را مانند داخل کافه مهم بدانید، در جذب مشتری موفق تر عمل خواهید کرد. چراکه قبل از ورودش می داند چه می خواهد و نمای بیرون به آن ها در اطمینان یافتن کمک خواهد کرد. ممکن است شما بخواهید بیرون از کافه فضای باز داشته باشید و در این محیط هم چند صندلی بچینید تا فرد به انتخاب خود داخل یا بیرون را انتخاب نماید.

بهتر است نمای بیرونی به گونه ای انتخاب و طراحی شود که نماینگر فضای داخلی کافه باشد. اگر کافه شما یک کافه فوق مدرن باشد نمی توانبد با قرار دادن تابلوی چوبی دفرمه نام کافه را بیان کنید. این تابلو مناسب دکوراسیون کافی شاپ قدیمی یا سنتی می باشد. علاوه بر این ها باید نام به گونه ای نوشته شود که طراحی متمایزی داشته باشد و هم به راحتی خوانده شود. اگر اسم کافه به شکل برجسته نوشته شود می تواند برای افرادی که از آنجا عبور می کنند جذاب باشد.

همچنین بخوانید : بازسازی ساختمان در تهران

 

نمای بیرونی در دکوراسیون کافی شاپ

دکوراسیون کافی شاپ با نور پردازی

به منظور داشتن نور پردازی مناسب و غیر تکراری می توانید از شمع ها و چراغ های متفاوت که در بازار موجود هستند استفاده کنید.

اگر بخواهید به کافه نور ملایم و یک فضای دنج بدهید استفاده از تضاد رنگ کرم و قهوه ای بسیار نتیجه ی خوبی خواهد داشت. اگر نور کافه با سبک آن هماهنگ باشد، مشتری به خوبی در کافه جا می گیرد . از وقتی که می گذارد لذت می برد.

همچنین بخوانید : دکوراسیون آرایشگاه مردانه کلاسیک ، بهترین طراحی داخلی برای آرایشگاه

دکوراسیون کافی شاپ با نور پردازی

استفاده از یک کتابخانه در دکوراسیون کافی شاپ

همانطور که می دانید بیشتر مشتریان کافه افرادی هستند که به هنر و فرهنگ علاقه دارند اگر شما یک قفسه کتاب در اختیار آن ها قرار دهید خواهید دید که ساعت ها در روز وقت خود را برای کتاب خواندن و قهوه نوشیدن در کافه شما صرف می کنند‌. در این صورت مشتریان حاضر در کافه بیشتر خواهند شد و هرچه مشتری حضور بیشتری در کافه شما داشته باشد، شما می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *